Jednu z nejrušnějších křižovatek v Praze čeká oprava a dopravní komplikace
Kbelská ulice. Pramen: Město Praha
Míru očekávaných dopravních komplikací označila jako střední, řidiči mají počítat se zdržením 10 až 30 minut.
Míru očekávaných dopravních komplikací označila jako střední, řidiči mají počítat se zdržením 10 až 30 minut.
před rokem 1989 byl zpracován Průmstavem projekt na přemostění komunikace Kbelská a Kolbenova….přemostění bylo navrženo v ulici Kolbenova (to samé jako vlakový most drážního tělesa v této části ulice) a komunikace Kbelská Kolbenovu komunikaci podjížděla…bez semaforů. A dále ve spodní části ulice Poděbradská byla přemostěna ulice Poděbradská mostovkou komunikací Kbelská, která k Poděbradské klesá a za Poděbradskou stoupá….ideální terén pro přemostění…bez semaforů a volný průjezd od Kbel a z Proseka na Průmyslovou…revoluce 1989 tuto investici zmařila…no a dnešní hospodáři zase tvoří jen dopravní paskvily a ani neudržují v provozuschopném stavu pražské komunikace vybudované bolševiky….a ze satelitních nocleháren se jezdí do… Číst vice »
Víte, mimo okruhy a jejich radiály už ty dálniční rozplety uvnitř města jaksi vycházejí z módy. Stejně do centra už víc aut nenacpete.
myslíte ty rozdělaný okruhy co jsou jenom na papíře a výstavba v nedohlednu.
Az na to, ze na tohle nebyly penize uz pri vystavbe Kbelske… a ted je planovano zahloubeni…
Neviděl jste od toho někdo situačku stavby, kde bude vidět nový způsob řazení, šířky apod.? Dřív se aspoň občas někde povalovala koordinačka, ale zřejmě už ani to dneska neplatí… 🙁
Mne se to občas povede vyhledat přes veřejné zakázky.
Omlouvám se za OT příspěvek, týká se stejného problému, ale jiné křižovatky: má někdo informaci o přestavbě křižovatky na pražském Vypichu, o jejíž zkapacitnění se mluví už léta?
Zkapacitnili ji tím, že autobus 181 teďka od směru od Větrníku jede přes obratiště a nečeká na odbočení vlevo. (Že musí čekat na zelenou z obratiště a někdy to vyjde na dýl, už nikoho nezajimá).
A připadá mi to docela „modernější“, jako třeba přechody přes jeden jízdní pruh – takže asi by uznali chybu, kdyby ot rekonstruovali znovu.
řadicí pruhy, krátké „i“ mezi „d“ a „c“
No to budou asi pruhy kde budeme hodně řadit 😱😆😆
Nikoliv. S dlouhým „í“ to nejsou pruhy, kde se řadí, ale pruhy, které samy někoho/něco řadí. Ale pořád lepší než řádící pruhy.
Jj, účelové přídavné jméno s krátkou samohláskou tu má určitě přednost. Je to dobře vidět na podobném slově dokonce ve stejné větě. Tedy řadicí a připojovací, nikoli řadící a připojující. Ne tedy, že by mi na takových detailech na dopravním serveru záleželo…
Tak snad se z toho zase pár cvoků naučí využívat MHD
Zvláště, když budou dvě zastávky za sebou západně od křižovatky a pak dlouho nic východně od ní, to bude super motivace. 🙂
Myslím tím ty co místem jen projíždějí a mají možnost to vzít pohodlně MHD.
Znám třeba paní která pracuje přímo u metra v Hloubětíně a jezdí z Butovic, autem. Nic nevozí, cestou nikam nejezdí, prostě je líná jak veš. A takových jsou mraky.
A tebe to strašně žere, co?
No jasně, protože kdyby to tak dělal každej tak se v Praze nedá žít. Nebo ty si jeden z těch omezenců co si myslí že svoboda znamená dělat si co chci bez ohledu na ostatní?
Tk jestli si myslite, ze ty navyky pani stredniho veku predelate, tk ste blazen.. nerikam, ze to neni potreba.. ale statementy, ze je lina je ves, to fakt nepude..
Nevím jak paní středního věku, ale pán středního věku své návyky dost předělat může, když chce. Jako jeden můj kolega co také téměř nevystrčil nohu z auta, ale jeho doktor věděl, jak ho za to sprdnout.
Ne, svoboda neznamená „dělat si co chci“, a nikde jsem ani nikdy nic podobného nenapsal, tak si tyhle názory strč do příslušného otvoru své zadní části těla.
Na druhou stranu to taky neznamená vynucování si svého pohledu na svět, a násilné tlačení lidí ke změně, jen proto, že ty máš jiný názor.
Ta konkrétní paní asi ví, proč chce jezdit autem. Kdo jsi ty, abys jí nařizoval, co má dělat?
A já to někomu nařizuju? Zdá se že si slušný omezenec a lidi si kádruješ tak silně že jim musíš vkládat nějaké vlastnosti které nemají aby ti seděli do příslušného šuplíku.
Já kádruju? Ty jsi přišel první s tím, že „paní je líná jak veš“, ale já jsem kádrovák, OK… Hm, tuhle logiku asi chápat nechci.
Váš ještě překvapujou tihle lidi? Mě ne teda. Já si to vždy přečtu , zasměju se , Sednu do auta a jedu se projet a třeba i jen tak protože mě to baví.
Tak škoda, že netuším kde bydlíte. Že bych vám jen tak zaparkoval pod okno valník hnoje.
A proč? Protože můžu a protože mně to baví.
Logika obdobná…jako vaše. I s těmi následky pro okolí.
Tak to líná není. Já bych byl línej dvakrát denně poskakovat s autem pří jízdě přes celé město. Do metra skočím, něco si čtu nebo vyřizuju a nakonec vylezu, to je přece největší zašívárna.
Aha takže vy znáte paní lépe než já? Samozřejmě že je líná, sama to o sobě prohlásila když jsme na toto téma vedli debatu. Paní ví že MHD by jela polovinu času ale nechce se jí na to metro jít když má auto v garáži.
Takových lidí je ale menšina. Většina si vybírá racionálně ten způsob dopravy, který je za daných okolností nejefektivnější.
To úplně tak neplatí. Co je ale zajímavé, je, že na neustálém pojíždění autem sem a tam trvají obvykle spíše ženy.
Potvrzuji, mám tu stejnou zkušenost.
Ono tohle je částečně taky tím, že naše dopravní systémy jsou hodně dělaný na cesty do práce a z práce. A na ty ostatní typy cest se moc nemyslí. A na ženách je furt o dost větší díl těch nepracovních cest a záležitostí. Plus se k tomu bohužel u cest, který budou jedním směrem brzo ráno nebo pozdě večer přidávaj obavy o bezpečnost. Takže jedna věc je jestli ženy víc volej auto místo MHD a druhá jestli to není proto, že MHD je dělaná tak, že vyhovuje spíš mužům než ženám. Ostatně třeba mezi mými známými, kteří by rádi po… Číst vice »
ještě ale přidejte určitou psychologii… ono se v určitých kruzích furt bere, že VHD jezdí socky a pokud nechceš být socka, jezdíš autem. no….a některé dámy si k tomu přidají, že nemají zájem sedět s nemytými dělníky v autobuse/metru a výsledek je na světě. prostě jsou proto to lepší. chlapi sice zase mají občas zálibu v autíčkách, respektive taky hraní si na status, ale celkově dokáží být racionálnější, lépe počítají čas a peníze. k tomu, zda je MHD líp dělaná pro ženské čí chlapy – všechny tyhle systémy, kde je spousta lidí, lépe snáší chlapi, prostě jim prostředí mnohdy ne… Číst vice »
Jo, hra na status je bohužel faktor. Ale to u obou pohlaví. Že se člověk, který potřebuje v práci reprezentovat, nechce mačkat s někým nemytým a zpoceným v tlačenici je celkem pochopitelné. Ale proto je třeba zlepšovat MHD tak, aby v ní pokud možno nebyla tlačenice. Což znamená investovat do dalších tratí i třeba za cenu, že to zabere pár parkovacích míst. To, že by chlapi lépe uměli zacházet s penězi a spočítat si cenu je IMO kravina. To je velmi individuální záležitost napříč pohlavími. U těch kol zas automaticky počítáte dlouhou cestu do práce a z práce. Ale reálně… Číst vice »
To si nemyslím…v mém okolí jde o jasnou pohodlnost…jednou jsem byl nucen si na víkend půjčit služební auto od kolegyně. Domluva byla (resp. spíš její příkaz), že jí v pondělí ráno vyzvednu cestou do práce, protože “jinak by byla nucena jet šest zastávek sockou”. Když jsem v neděli odpoledne dorazil do cíle potřebné cesty, 80 km od Prahy, najednou mi celá rozčílená volala, ať LASKAVĚ okamžitě vrátím auto, protože potřebuje jet za svou matkou do vedlejší čtvrti. Nepřál bych Vám vidět tu stížnost, kterou poslala šéfovi, když jsem řekl, ze návrat prostě bude trvat 2 hodiny 🤷🏻♂️ To vše jen… Číst vice »
Jasně, že se takový případy najdou. Stejně jako chlapi, který maj auto jako penilní protézu.
Ale 1) mezi takovýma bude nejvíc „ztracenejch případů“, který prostě nezměníme. Ale nemusíme jim za každou cenu v jejich hloupým chování vycházet vstříc.
2) čím míň bude lidí, který budou do aut tlačený objektivníma okolnostma, tím míň bude okolí připadat takové zbytečné ježdění autem normální. Což nakonec třeba přesvědčí i tu část takových případů, která to dělá kvůli domnělému dojmu na okolí.
Rád bych byl kdyby to tak bylo. Ale jiste damicky (i gentlemani) do MHD ani nepachnou
Takových lidí rozhodně není menšina, lidé kteří by MHD jezdili mnohem rychleji než po automobilem je stále dost, nejviditelnější je to u většiny aut v centru, opravdu by tam nemusela být kdyby nebylo majitelé líné vši. A nebojte, automobil vlastním a jezdím s ním. Jen by mě nenapadlo jet s ním kamkoliv do centra a to ani vnějšího.
Zajímavý je, že tohle opravdu platí, tedy většina si vybírá nejefektivnější dopravní prostředek pro danou cestu. Ale když postoupíte o stupeň výš a řešíte, jak udělat infrastrukturu tak, aby to, co je pro většinu lidí nejefektivnější pro danou cestu, bylo zároveň to, co městu nejvíc prospívá, nebo aspoň nejmíň škodí, jste za škůdce a nutíte jim něco, co nechtěj… Jen málo lidí je bohužel při tom rozhodování o preferencích schopnejch abstrahovat od současnýho stavu a představit si změněný podmínky, za kterejch by jejich volba dopravního prostředku byla jiná. Furt jsou zaseklí v tom, že jim někdo nutí jinej prostředek za… Číst vice »
Pardon, odeslal jsem to omylem předčasně.
Co je na tom ještě zajímavý je, že když se najde odvážnej politik, kterej se svým týmem to „nepopulární“ opatření (ty uvozovky jsou tam proto, že často jde jen o verzi s nejhlasitějšími odpůrci, ne o verzi, kterou by skutečně nechtělo nejvíc lidí) a systém se zajede, z řady hlasitých odpůrců se stanou lidi, kteří už si to neuměj představit jinak a rozhodně by se nechtěli vrátit před tu změnu, proti který se tak bouřili…
No to jo. Když někde sníží kapacit pro auta, hned by mohli motivovat lidi tím, že tam přidají autobusové spoje. Jenže to asi není tak jednoduché, když je třeba nedostatek řidičů…
Ona se tam občas zvedne kapacita MHD už jen tím omezením kapacity pro auta – pokud se tím odstraní místa, kde předtím auta tu MHD brzdily. Ať už přímo v tom omezení, nebo v nějakým jiným úzkým hrdle dál na trase…
Četl jsem nižší komentáře. 5 Kč za 1 km a 500 Kč za denní mýtného ji to naučí snadno. A u sluzenbniho auta stačí ročně do daňového základu misto 1% ceny vozu mesicne počítat 10% mesicne a hned bude v Praze o 100 tis aut denně méně. A ještě to pomůže prázdné státní kase.
A proč jako? Jen proto, že nemáte rád auta?
Tyjo, co se to tu občas slézá za komančský odpad?
V čem laskavě vidíte tu komunistickou myšlenku? Jako v tom, že lůza závidí autíčkářům gumokoly a tak jim je chce zdanit či zakázat? Můžete ve svém ideologickém opojení na chvíli procitnout a zkusit pochopit, že někoho: – irituje pohled na ulici plnou aut – štve rambajz, co vydávají – nebaví čuchat smrady, co z nich lítají a to vše při průměrné obsazenosti 1500-2000kg těžkého vehiklu zabírajícího i v klidovém stavu cca 12m2 průměrně jednou a čtvrt osobou? Auto je super věc. Ale osobní auto rozhodně není ideální dopravní prostředek v dopravní špičce do větších měst. Osobně si myslím, že bych… Číst vice »
Stary Hloubětín v momentální poloze se zruší a zůstane jenom jedna zastávka na hlavní ulici (oficiálně ropid píše zrušení kbelské a přesunutí starého Hloubětína)
Vzhledem k tomu, že ke všem rohům křižovatky vedou cyklostezky, by alespoň dávalo smysl všechny přechody doplnit o přejezdy pro cyklisty.
Ve zprávě o tom ale nic není.
Ale od stylu „cyklisto, před přechodem sesedni, na důvod se neptej“ se snad dnes již upouští.
Důvod snad cyklista zná…
Hádal bych, že hlavní důvod přerušení cyklostezek byl, že v době jejich vyznačení ještě nebylo možné zřizovat přejezdy sdružené s přechodem, a oddělené přejezdy by vyžadovaly stavební úpravy, tak tam pro jednoduchost zůstaly jen přechody.
Teď je ale příležitost stezky propojit vybudováním přejezdů, ať už sdružených či oddělených od přechodů.
Oni ty cyklostezky nejsou spojené? Jo on je tam vlastně podjezd pod Průmyslovou a most přes Poděbradskou.
Pro ty, kdo umi litat, spojene jsou.
Tak oficiálně sesednout nemusí, ale nesmí omezit chodce (stejně jako kdyby přijížděl kolmo) a dát přednost autům (i když svítí zelený panáček). Takže legálně je to v pořádku, prakticky moc ne.
Nevíte, zda tato rekonstrukce už obsahuje přípravy pro budoucí vybudování tunelu? Bylo by škoda něco nyní vytvořit a po pár letech zase zničit a předělat.
po par letech? ten tunel tam zacnou stabet nejdriv za dvacet, tricet let.
Podle clanku na magistratu, je soucasna zmena soucasti.
„První práce začnou už letos úpravou signalizací a řadících pruhů, včetně výstavby dvou podchodů pro pěší pod železniční tratí podél ulice Kbelská“
Do konce volebniho obdobi maji byt vypsany souteze. Idee jako metro O se zrusi snadno, ale jak se uz neco projektuje, zada o UR a SP uz hure.
Idea jako metro O se naopak ruší extrémně špatně. Ta idea tu s námi již desítky let je a ještě bude. 😀
Jako příklad poslouží metro D. Na přelomu tisíciletí už to po dlouholetých diskusích vypadalo, že je na spadnutí, ale pak „se“ upřednostnila chalupoida.
To jste ale o půl kilometru severně, kdyby tam měl začínat tunel, tak by to byl skoro skok do Macochy…
To je snad jediné místo, kde přibydou nové pruhy. Se divím, že tam nenatáhnou cyklopruhy s absolutní předností cyklistů, buspruh pro 110, atd.
Budou přeci volby. A mají asi trochu obavy z nové strany Motoristé sobe.
A jsou v té straně i elektromotoristé? Elektrobicyklisté?
Coze? Snad se bude pocet pruhu pro auta snizovat! Zvyseni by snad namestek proti osobni doprave nepovolil! A jeste tunel tam casem planuji!
Bohužel, i když to „special snowflakes“ který nedokážou přenýst přes srdce, že náměstek pro dopravu nevidí čistě a jen osobní auta, ale věnuje se i MHD a občas pěší dopravě, asi vidět nedokážou, i Adam Scheinherr furt klade na IAD daleko větší důraz, než by Praha potřebovala… To, jak dokázal rozjet přípravu a stavbu MHD do nesrovnatelně vyšších obrátek než předtím je obdivuhodný. To, že v rámci infrastruktury pro auta se kromě novejch megastaveb začal reálně věnovat i potřebnejm rekonstrukcím, včetně těch, na který nikdo předtím nesebral odvahu, i když dlouhodobě hrozily průšvihem, je velmi záslužný. Bohužel bezmotorovou dopravu a… Číst vice »
Místní autoúderka má holt šok z toho, že v Praze opravdu nevládnou cyklofanatici, kterými neustále straší magazíny pro řidiče a média od Křetínského, ale dělá se normální racionální dopravní politika, která znamená třeba i zkapacitnění průmyslového polookruhu (mimochodem, nové řadící pruhy teď vznikají i na křižovatce Průmyslová x Černokostelecká).
Jestli to nebude tím, že ta IAD je prostě v Praze natolik důležitá a pro lidi zajímavá, že jejím odmítáním by celkové politice Prahy spíše uškodil…
IAD je v Praze bohužel přebujelá tak, že je dávno v pásmu, kdy městu přináší násobně víc škod než užitku. Zejména tím, jak omezuje a blokuje daleko efektivnější alternativy. Nějaká IAD je samozřejmě potřeba. Ale pokud má město fungovat, musí to být něco, po čem člověk sáhne, když to opravdu potřebuje. Ne první a v očích některých podstatě jediná možnost, i když jedou po trase, která je v pohodě obsloužená rychlou MHD a vezou kromě sebe samotnýho max. pár papírů a krabičku s obědem. Ostatně platí, že čím míň aut na ulicích, tím líp i pro ty, kdo v autech… Číst vice »
Jenže z pohledu těch, na kom v tomto případě záleží, je IAD důležitá – totiž voličů.
Ale chápu, omezování svobody mají Češi pořád tak nějak hluboko v kostech…
Protože ta vaše svoboda ničit okolí autem může dost štvát jiné, co to auto nemusí nebo nechtějí užívat.
Hnojiste pod oknem zřízené sousedem taky málokdo přivítá. Stejně jako neustále více zácpane ulice plně aut.
Ničit okolí autem? Ale notak, to je ubohé i na šotouše jako vy. Ale jo, když už nemáte reálné argumenty, vytáhnete nesmysly, jak jinak…
Aha, ubohý šotouš. Tak si laskavě, milý autíčkáři, stoupněte v Praze na IPP, do Resslové, před hlavní nádraží, na Želivského, v Brně např. na Křenovou, Koliště, Opuštěnou, Úvoz (pokud chcete, najdu další vhodné pozorovací lokality). A vychutnávejte tu krásu, ten libý zvuk stovek bublajících aut a nasávejte ty krásné vůně. Pokud ani pak nepochopíte, pak trpíte nějakou kognitivní dysfunkcí. Nečekám v centru města ticho bezzásahové zóny národního parku. Ale co je moc…to je příliš. PS: pokud považujete Vy i další jiní přirovnání hnojiště k ulici plné aut za nevhodné, pak doporučuji otevřít okno do podobné ulice a zkusit třeba polohlasně… Číst vice »
Kde jste viděl rychlou MHD? Snad v Japonsku?
Důležitá je jen pro zlomek denně dojíždějících. Zajímavá nevím čím, spíš z iracionálního strachu používat nohy, kolo, nebo MHD. Jo, možná ještě je zajímavá tím, že si dnes člověk může přijet až pod okno, zaparkuje na chodníku hned u dvěří a policie to tiše toleruje. Protože jít od auta dál než 20 metrů je příšerná otrava.
No vidíte… a za třicet let se ten „zlomek“, který denně zacpává Prahu nepodařilo přesvědčit, aby se pohodlí auta vzdal. Takže co s tím? Ano, správně, udělat situaci takovou, aby tihle lidé prostě projeli rychleji a snáze, a tím Praze méně škodili.
Jo, že to není stranicky správně podle vás? To není moje chyba, ani chyba těch lidí, dokonce ani politiků. Jen vaše.
Problem je jen a pouze v tom, ze to fyzicky nejde. Protoze tim rychlejsim a snazsim prujezdem jen nalakate do aut dalsi cast lidi. A tolik mista, aby mohli autama rychle a snadno projet vsichni ve meste proste a jednoduse neni. Tim spis v historickym a kopcovatym meste typu Prahy.
Coz neni nici chyba, ani vase. Vase chyba je jen to, ze se nedokazete smirit s realitou a fyzikalnimi zakony.
Realita je taková, že o MHD lidi prostě stojí jen v určité míře, a komunistické manýry v tlačení více a více lidí do hromadné dopravy namísto umožnění jízdy autem jsou prostě odpadní.
A o jajinkovske polistopadove manýry „kašlu na všechny, já můžu vše a kdo mi odporuje, je komous“ taky už spousta lidí nestojí.
Udělejte si anketu, co si o stávající dopravní situaci mysli mnozí obyvatelé centra Prahy…
Faktem je, že podstatná část zátěže v centru Prahy tvoří obyvatelé pražských a mimoprazskych satelitu (a eska obecne). Což je dlouhodobě neudrzitelne.
Prima, a pak si stejně tak udělám anketu, co si o obyvatelích Prahy myslí lidé z SčK, nebo třeba od nás z jihu.
Ne, s vámi opravdu nejde rozumně debatovat, jste naprosto hloupě zaslepený. Na rozdíl od vás chápu smysl všech druhů dopravy, vy jste prostě fakt produkt komunistického odpadního myšlení.
s komunistickým myšlení jděte do háje. akorát myslitelé vašeho formátu a typu, tzv. modrobolševici, tu i jinde vyřvávají o komouších, které definují jako kohokoliv, kdo s nimi nesouhlasí. pokud eskám pražáci vadí, ať si pěstují ve své vesnici ředkvičky a nejezdí do prahy. ono kašpárkovina ohledně NP křivoklátsko, kde místní se bojí jak čert kříže gumokolistů, je jasně ukazující míru pokrytectví. Pražák nesmí protestovat proti esku smrdícímu autem v praze, jinak je komouš, ale esko může řvát, že nechce pražáka v autě ve své lhotě. a to nejsem ani pražák a do eskových lokalit se moc nevydávám, natož autem. rozhodně… Číst vice »
Nejde o zadnej komuinismus. Naopak jde o to, aby auta dostaly ve meste tolik prostoru, kolik odpovida jejich realny uzitecnosti a ne mnohonasobne vic.
Zajimave je, ze z komunistickych praktik obvinuji zejmana lidi, kteri hlasaji, ze mesto a stat maji povinnost postarat se o prostor pro jejich auta na ukor a za penize ostatnich, kdo by se klidne bez aut obesli, at uz uplne, nebo prevaznou vetsinu casu…
Hm, kde že jsem napsal, že se město má postarat o prostor pro naše auta? Aha, nikde, co? Chápu, lež je klasickou zbraní komunisty.
budete si ve městě platit komerční sazbu za parkování a bez keců nebo s tím zkusíte vydrbat?
A jak to chcete udělat?
Ono to totiž nejde….
Do centra města velikosti Prahy IAD patří v co nejmenší míře. Bez pardonu. S výjimkou rezidentu a to ještě na kvóty (jeden byt max jedno auto)
Tak slušný vtip.
IAD je v Praze zhusta užívána lenochody a kasparky, co to berou jako věc statusu.
Větší pitomost jsem tady dlouho nečetl, a že jich dovedete napsat balík denně.
jo, jasně.
takže kvíz:
můžu jet 40 minut MHD nebo 45 minut IAD.
co si vyberete?
Letňany – Průmyslová (jižní konec) MHD 35-40 minut dle jízdních řádů, reálně 40-50.
IAD 11-20 minut podle denní doby. Nezapomeňte x2 tj MHD v průměru 90 minut tam a zpět, proti 30 IAD. A hodinu denně navíc mohu dělat něco jiného, než skákat v autobuse po Prosecké, případně marně vyhlížet 183 na Vysočanské. Například ji trávit s rodinou.
Jo, tecne smery po okrajich jsou obri slabina prazske MHD. Jenze zkuste je resit treba nejakou tramvajovou tangentou. Dozvite se, ze par desitek parkovacich mist je daleko dulezitejsich nez tramvaj, ktera by usetrila cas tisicum lidi denne.nebo zkuste jen namalovat buspruh, aby ty busy MHD neskakaly v zacpach. Dozvite se, ze omezujete dopravu a kapacitu, i kdyz realne je takovy buspruh schopen za hodinu prepravit temer dvacetkrat tolik lidi jako stejne siroky pruh pro auta, takze byste kapacitu te ulice v lidech za hodinu naopak znasobil Jo, v tech tecnych smerech se za dnesniho stavu neda divit lidem, kteri radsi… Číst vice »
Napisu jen, ze prispevek jsem myslel ironicky a dodavam jen, snad pristi vedeni bude v dulezitych projektech pokracovat.
Z jedné strany to bude stát až do Zdib a z druhé do Štěrbohol 😉
Do šterbohol? Hehe, to jste hodně skromnej, ty jsou hned za rohem a stojí to tam již nyní ,,,
Dopravní komplikace tady způsobují auta.
Z článku jsem se bohužel nedočetl, kam má být vymístěna zastávka.
Tramvajová zastávka bude mezi ulicemi Na Obrátce a Kbelská, to znamená zhruba na úrovni smyčky Starý Hloubětín. 🙂
To dává logiku, tři zastávky u sebe pro jeden blok a žádná pro rozsáhlejší zástavbu za velkou silnicí. Hlavně, že bude zase více prostoru pro auta, vyasfaltovány další plochy…
Pokud „vymístěna“, napadá mě jen „souhvězdí Antromedy“. XD
To to nemohli udělat v době, kdy se tam nedávno předělávala TT a probíhalo také částečné omezování provozu? Obzvláště když budou upravovat tramvajové zastávky, tak by to bylo vhodnější v době, kdy je výluka tramvají. Aneb klasický český bordel. Do médií se úřady neustále dušují, jak jednotlivé akce koordinují, ale realita je dost odlišná.
myslím, že by to tam potřebovalo zklidnit, ubrat aspoň jeden ideálně dva pruhy, přidat tam všude takové ty zelené plastové patníky, nakreslit nějaké nové šrafování a hlavně to udělat co nejvíc klikaté + ideálně aspoň dva cyklopruhy .-) Přesně jak to Praha dělá i jinde
https://www.auto.cz/galerie/novinky/124714/dalsi-omezovani-dopravy-toto-je-neferovy-bic-na-ridice?foto=0
https://www.auto.cz/znaceni-cyklopruhu-v-praze-je-bizarnim-unikatem-co-ktery-vlastne-znamena-143482
Rovnou bych tu Prahu zboural a postavil všude dálnice
Jo, jedna už se v centru osvědčila. Krásné čtyřpruhy, akorát se vejde do každé ulice jen jeden směr. Ještě zrušit chodníky a la USA a můžou tam dát třeba šest pruhů.
Myslíte ZÁKOS nebo něco ještě důslednějšího?
No tak já už při jízdě autem začínám používat v Praze cyklopruhy.
A tady tomu místu se budu v době rekonstrukce vyhýbat obloukem, protože když bych tam někomu vezl přes tuto křižovatku jídlo a měl bych mít zpoždění 30 minut, tak si bude pak zákazník stěžovat 😡
Takže to radši budete objíždět jako zběsilý kdy vám cesta zabere o minutu a půl míň ale zato projedete o dva litry víc benzínu?
To jste kábr, fakt
Doufám, že brzy budete bez řidičáku, když si tak hezky vykládate předpisy.
Tyhle profesi řidiče…čj se chovají takto…fakt miluju
JJ, tihle lidi jsou přesně ten důvod, proč si jídlo sebou objednávám jenom z restaurací v dosahu, kam si pro to sám dojdu. Nebo když to mám cestou a můžu to tam vyzvednout sám. Protože podporovat penězma to, co kurýři s jídlem v provozu dělaj fakt nechci.
nechat si hodit žvanec do krabičky, ideálně z čehosi připomínajícího polystyren, a to si nechat dovézt pod čumák, abych se neobtěžoval si pro to dojít, považuju za vrchol shnilosti.
vždycky bez výjimky to je hnusnější než přímo na talíři, (čili, když už proto jdu, tak si to tam i sním, snad s vyjímkou pizzy) propálí se spousta paliva, otravuje to nadbytečnou dopravou a vyhodí se navíc hromada plastu. a krom toho to stojí docela dost peněz,
prostě win-win pro přírodu jak swiňa.
ale budeme řvát, jak je všechno drahý, ale utrácíme za kraviny.
Tak nějak. Jo, stane se, že to člověk opravdu potřebuje. Ale jako s těma autama obecně, jedna věc je mít to k dispozici jako možnost pro případ potřeby a druhá věc je dělat z toho každodenní samozřejmost, nad kterou člověk už ani nepřemýšlí. A omlouvat tím třeba často velmi agresivní styl jízdy a bezohledné parkování těch kurýrů.