Jednodušeji z nížin do Jeseníků. Cyklobusy letos vyjedou z Ostravy a Olomouce
Přívěs pro cyklobus z Přerova do Jeseníků. Foto: Olomouc.eu
Letos se do pohoří Jeseníků bude možné dostat s kolem autobusy z Ostravy i Olomouce.
Ví někdo, jak Umbrella zajistí 1 víkendovou linku z Ostravy? V M-S kraji jinak nejezdí žádnou pravidelnou linku a nevím, že by tam měla jakékoli zázemí. Takže subdodávka?
Mohl by mi někdo poradit, kde si mám dát tu rezervačku na kolo? Na stránkach dopravce nic takového nevidím a na IDOSu, lze koupit lístek jenom pro osobu, ale ne pro kolo.
Kapacita 7 kol ? Čili de facto dvě rodiny s dětmi ??
Tak tomu teda říkám nabídka hodná génia ….
To celá Ostrava dává auta do šmelcu a odteď už jen busem…
A na toto ještě dotaci ? To si snad někdo dělá legraci ….
Na zjištění poptávky to pro začátek stačí, než aby se tam plahočil Brejlovec s prázdným Bds a Bmto, protože z Vrbna na Červenohorské sedlo nedojede.
Cyklobus na na lince 904 přes Olomouc, Šternberk a Rýmařov je dle informací v JŘ veden i v neděli a ve státní svátek. Nejen v sobotu, jak se zde uvádí.
Do Kout nad Desnou, tam chcípl pes, co je tam tak suprového. Že by ta lanovka s jednou jízdou za 400 Kč?
Zkuste si to někdy výšlapnout na kole z Loučné na Dlouhé Stráně k horní nádrži, je tam krásně a za svý to má jiný přesah…
Abyste se moc nerozmlsali tak vám jako každoročně přes léto SŽ přihodí nějakou to výluku na trati přes Ramzovou.
Proto patrně zavádějí bus. Prý si máme zvyknout. 🙂
Titulek clanku je zavadejici. Cyklobus nevyjizdi z Prerova, ale z Olomouce.
Cyklobus …Přepravovat bude i kola, kapacita cyklovleku bude 7 kol,“
To si dělají srandu? Až tak „hodně“ kol?
To bude asi chyba. 7 kol se dává na dodávku u NAD
Z Olomóca naštěstí až dvacet..
Linka 950904, prosím o opravu v textu.
V jízdním řádu jsou cyklobusové spoje č. 627 a 628
Tohle by se dalo lépe obsloužit vlakem – do Koutů, do Vrbna, na Malou Morávku i na Ramzovou.
To je z Ostravy mnohdy víc jak 3 h. jízdy. v jednom směru.
IDOS tvrdí něco kolem 2:30-40 do Jeseníku.
Bus by to jel podobně.
Když jezdíval přímý R, párkrát jsem ho použil a na kole se vracel do Ostravy.
Pokud by tam byl dnes bufetový vůz, nezastavoval by ve všech zastávkách, za 2:10-20 by to zajel, v Jeseníku přestup na 2 linky – Č.sedlo a Vidly. Zpět kolem 18 hodiny.
Cestující by si to našlo. Ale jen při hezkém počasí.
Když jsou do Beskyd dvě S linky co hodinu, do hodiny v horách, kde se dá narvat hodně kol, uživí se do Jeseníku asi jen bus.
S čímž se nedá nic dělat, protože dostavujeme jem silnice, že. 🙂
Jednou soupravou? Dvěma? Najednou nevadí diesel pod dráty?
Jinak teda dojet na kole ze Šumperka do Koutů je relativně nic oproti nutnosti vyšlapat z Koutů na Červenohorské sedlo.