Jedním Airbusem A380 to nekončí, nový britsko-americký dopravce si pořídí další tři
První Airbus A380 společnosti Global Airlines. Zdroj: Twitter.com - James Asquith
Vedoucí pozice ve firmě doplnily v minulých týdnech velká jména z oboru, společnosti má mít další kapitál a silnou podporu investorů.
Jelikož se dá na internetu najít jetá A380 z roku 2013 za 25 milionů USD, což je na tenhle stroj velmi dobrá cena + nějaký ten refresh před návratem, tak by jim ty ceny mohly vyjít, když je odpis na letadlo pak šestinová částka ceny nového stroje 🙂 Něco vyrovná v ceně vyšší provozní náklady, a pak je to už jen otázka životaschopnosti toho jejich konceptu.
Tak uvidíme zda najdou životaschopný koncept.
Myslím, že fungovat to může. Za vyšší peníze a o dost vyssi standard, než economy. Tzn. Místo na nohy. Jídlo pití a multimédia v sedačce. Dobrý časy odletu a přistání. Mezi Londýnem a NY léta dost lidí, kterým bude vyšší úroveň a správně nastavena cena imponovat. Myslim, že 60%plus to bude všechno business.
S tím místem na nohy to moc pozitivně nevidím. Chtějí mít 471 sedadel, když se podíváš třeba na Lufthansu, která má v premium economy rozteč 38″, nějak to už nevychází. Jo, jde udělat bohatý množství dobrýho jídla, zkusit se postarat na pár obřích letištích o zavazadla. Ale je otázka, jestli si to za tu vyšší cenu najde dost příznivců.
A celá aerolinka zatím působí tak, že i Sky Europe vypadali jako železná jistota.
Proč používáte středověké jednotky? Vy nedokážete ten US kreténismus převést do jednotek současných?
Tak hlavně že úhlopříčku televize nebo monitoru máte v mm, nebo průměr potrubí, velikosti disků…
Stejně jako u výše zmíněných je standardem uvádět rozteče v palcích, každý těm číslům rozumí (28″ je málo, 30″ je normálka a více je dobré), zatímco v mm to nikomu nic neřekne, protože se to nepoužívá.
Akorát nerozumím počtu sedadel 471.To je na 380 málo nebo hodně.Já bych řeki ,že je to dost poddimenzované.
Já bych v tomto nebyl moc optimista. Pokud by mělo být místo radikálně větší, vyjdou radikálně větší i ceny a lidi jdou primárně po ceně až pak po službách.
Takže uvidíme co nabídnou, ale v radikálně pohodlnější sezení bych nedoufal, ale rád se nechám překvapit.