Jedna z hlavních postav RegioJetu a Student Agency končí, Ondrůj odchází po více než deseti letech
Lokomotiva Siemens Vectron v barvách RegioJetu. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
Nejde o jedinou personální změnu v nejvyšším vedením RegioJetu, skončila ředitelka autobusové a vlakové dopravy Ivana Kašická.
Konečně dobrá diskuze.
Pan,, vedoucí,, také strůjcem exekuce uvalené na mou osobu a 1 z lidí co naslibují a ve finále pak vyhrožují.
povídejte, to vypadá na zajímavou historku…
No, osobně mě to nemrzí. Všechny (fakt) jeho povídačky, které se týkaly mých nepovedených cest (zoufalých), byly prezentovány jako ,,Nic se nestalo“, nebo ,,Jednou za 10 let“, případně ,,Už je to v pořádku“. A vždycky to byla bohapustá lež. Doufám, že nemíří do státní správy…
Já se setkal taky s dalšími výstupy lidí z RGJ, krom tlachání, o které píšete výše.
Nevím, do jaké míry je toto dílo konkrétně pana O., ale když se člověk nad tím zamyslí, tak je to sepsáno konstruktivně, promyšleně (a přirozeně hájí zájmy firem jako je RGJ, což je smysl veřejných konzultací EU, aby každý mohl projevit svůj názor, hájit svůj zájem)
https://ec.europa.eu/info/law/better-regulation/have-your-say/initiatives/1720-Economic-Equilibrium-Test-for-national-rail-regulatory-bodies/F11648_cs
Mě by spíše zajímalo než lidi ,ty přicházejí a odcházejí a to u tohoto podniku platí více než u jiných. Proč již několik dní jezdí mezi Ustím Střekovem a Děčínem autobus místo vlaku, je to přece vysoutěženo jako vlak, koleje ok, tak je to placeno? Takže jak to vysvětlit? Řeší to krajský úřad? Jsem zvědav na důvod?
Tam jezdi autobus???
pry to i RJ sdělil na twitter…to je nám, panecku, kanál o mimoradnostech. skoro jako úřední deska v Pluhove Žďáru
Proč se nezeptáte přímo na kraji, jestli vás to tedy opravdu zajímá.
Peníze… RJ nikdy extra neplatil. Například u ČD má člověk víc peněz za stejnou práci.
Co s tím má společného zaměstnanec? Co to plácate? Ten nemůže za to, co provádí jeho zaměstnavatel.
A ty vlaky v závazku, to není vysavač?
Nabídněte konkurenci SŽ, pak se můžeme bavit dál.
Kdo nepřidá, odejdou mu lidi. Nejdřív ti schopnější a nakonec všichni. Podstřelovat ceny na zakázkách nepůjde věčně.
Nad propastí!
Kdo málo platí nemá kvalitní zaměstnance. Jako novináři mění redakce když mají pocit že jinde dostanou víc aby nakonec mohli své mindráky řešit na čtenářích. Škoda že sám pomalu a jistě klesáte na úroveň Blesku, z média které mělo slušně našlápnuto se stává bulvár a novinářem co se nedokáže přenést přes svou malost a nedokáže nestranně napsat ani jeden článek co není doslovně zkopírovaná tisková zpráva. P.S. jestli zavidíte 5% nárůst mezd při téměř sedmi procentní inflaci nic Vám nebrání se přihlásit a nastoupit a všem to ukázat. Pár lidí kvůli nízkým mzdám odešlo a nebo odchází tak je můžete… Číst vice »
Tak ono dělat s Radimem , nebo spíš pod Radimem, to chce velkou dávku loajálnosti, nebo být každý den na poměrně silných sedativech…
tak je to prý pro silné povahy…znám jednoho, co to dal cca 2 mesice
Nebo být zašitý na pobočce mimo Brno – nejlépe na nějaké z vysoutěžených linek… To se s nim člověk nesetká… 🙂
Na druhou stranu je to šéf firmy. 🤷
A podíl výkonů na veřejné dopravě poměrně hmatatelně hovoří, že ji vede dobře. Byť se nám to musí líbit, čísla hovoří jasně…
tak firma může expandovat a personál končit v šašku…na jedné naší pobočce antidepresiva zobali prakticky všichni. ale plán se plnil…
Řekl bych, že to není výsada jedné firmy.
Pokud byste byl zaměstnancem např. České pošty, možná byste to jako vedoucí pobočky, viděl stejně.
Tak to je celkem šok… Když staří psi odcházejí z dobře rozjetého vlaku, je to vždy celkem překvapení.
Dle mého názoru dobře rozjetý vlak nyní pokulhává. A to autobusy i vlaky. To je vidět i z komentářů. Z posledních mých šesti jízd do KV šest jízd Flixbusem. Nemohu si dovolit objednat jízdu u Jančury s tím že mi oznámí před odjezdem že bus nejede
Asi nepamatujete, jak AO někdy v roce 2009 opustil místo ředitele marketingu u ČD. Prostě… najednou zmizel od rozdělané práce a objevil se na druhé straně barikády. U něj je překvapení, že to oznámil předem.
Já bych se tomu, co píšete, moc nedivil. Možná jeho osobnímu nastavení nevyhovoval mentální skansen, ve kterém měl pracovat a z pozice funkce za něj bojovat. Vyměnil tak „stojaté vody“ ČD za „horskou bystřinu“ RJ.
Teď, po 10 letech, když už to u RJ mohlo trochu zavánět rutinou, si našel další „výzvu“. Tomu se říká osobní rozvoj. Uvidíme, odkud o sobě pan Ondrůj dá vědět.
To už tu bylo, třeba se tam zase vrátí 😉
To je mi lito, protoze kdyz odesla Kašická a Ondruj, to cela firma pujde ke dnu.
Mam na pristi tyden koupeny listek. Mam ho radeji vratit? Nerad bych prisel o penize..
Raději jo, když máte takový strach….
tvl:))))
Každý je nahraditelný, jen někdo hůře. Záleží na zda-li mají jiné pracovní nabídky nebo chtějí rozjet vlastní projekty.
Doby, kdy někdo byl ve firmě od školy do důchodu dávno skončili. Důvodem může být nabídka lepší mzdy, osobního rozvoje, založení vlastního podnikání, rodina.
Že by Renfe rozhodilo v Česku svoje sítě?
To doufám.
Nepůjde,je tam tzv. čínsko-seznamovska sekce, která se někde nschytračí aby to zase dávalo smysl.
Ministerstvo průmyslu a obchodu dnes zveřejnilo, že mezi sedmi největšími příjemci covidových dotací nepokrytých nákladů ve výši à 65 mil. Kč byl i RegioJet…
(Zdroj: MPO via https://www.seznamzpravy.cz/clanek/koronavirus-podivejte-se-kdo-dostal-nejvic-covidovych-dotaci-od-statu-185749)
Pročpatk tam ČD nejsou? Nepožádaly si, nebo to řeší jinou cestou, jelikož vlastníkem je stát?
😃 poslaly radeji neocekavanou fakturu za pronajem pozemku Sprave zeleznic.
Osobně si myslím že ta šaráda s vesměs nepotřebnými pozemky a s ČD telematika dobře funguje jako kouřová clona. Vzhledem k trvalému trendu, že postupně klesá % využití kapacity vagonů ČD (z 30% na 17% k 30.6.2021) a vzhledem ke zkracující se průměrné délce cesty cestujícího ve vlacích ČD (z 45 km na 40 km k 30.6.2021) bych řekl, že ČD nějak reagují. Což myslím v kontextu s druhou citovanou větu z poslední výročky ČD “ Stanovení reálné hodnoty finančních derivátů provádí Skupina pomocí vlastního oceňovacího modelu diskontovaných peněžních toků za použití zjistitelných tržních předpokladů. Reálná hodnota finančních derivátů je… Číst vice »
Nárůst příměsta (většinou v režiji ČD) vs. ztráta některých dálkových spojů (nejen R8) a máte ta čísla o kilometrech.
Příměstská doprava má tu nevýchodu, že ráno vozí zaměstnance do města a odpoledne z města. Opačným směrem pak v tu konkrétní dobu jezdí poloprázdná.
Spíš je důležitý poměr nákladů k tržbám, očištěným o příjmy speciální, viz Josef Petrák.
To si nerozumíme. Primárně já upozornil, že pasažerská ČD používá deriváty. A náklady/výnosy z derivátů pasažerské ČD se promítají do výpočtu penězovodu ze státní kasy do pasažerské ČD a to zcela legálně dle § 4 Vyhlášky 296/2010 „(…), do výchozích a skutečných nákladů se zahrnují a) náklady vynaložené na dosažení, zajištění a udržení příjmů podle zákona o daních z příjmů, které jsou nutné k plnění závazku ze smlouvy, s výjimkou (…)“ pane Kocourek, dovolím si opravit Vaše tvrzení, neboť účinek čínského viru nám zakrývá, že nástup konkurence od 12/2019 nezpůsobil výrazný úbytek plánované obživy ČD… = lidově řečeno, objem vláčkové… Číst vice »
Vy se musíte strašně nudit, když zvládáte psát tyhle neuvěřidelně dlouhé a zároveň zcela nesmyslné elaboráty….
Co je nesmyslného na tom, že pomocí derivátů v ČR možná byl otevřen další penězovod ze společné kapsy?
oprava: pomocí derivátů v ČD
možná to, že mluvíte o finančních derivátech, aniž byste věděl, co to je
víte o jaké finanční deriváty jde, jak to funguje a proč se to oceňuje?
To co říkáte je základní problém. Že tato otázka je silně neveřejná, odborně komplikovaná i komplikovaná nynější přeorientací ČD, aby si nepůjčovali další kačky z dluhopisů, ale aby si půjčovali od bank (a od bank patrně ČD nakupovalo/(nakupuje také deriváty) Čili ideální na to, aby skrze tuto oblast probíhal nějaký další penězovod ze společné kapsy. Je otázkou zda-li vůbec v pasažerské ČD tamní nynější vedení má plné pochopení derivátú užívaných v ČD (narážím na opakované, časté výměny vedení ČD). A trofná si pochybovat, že ne všichni z těch cca 20 přeprodejců služeb pasažerské ČD (Min.Dopravy ČR, 14 krajů, InterRail/Eurrail, DB,… Číst vice »
vedení nemusí mít pochopení derivátů. slyšel jste někdy o tom, že existují specializovaná oddělení? např. právní, treasury/ALM a spousta dalších?
když nechápete jaké finanční deriváty by CD asi tak mohly mít, tak opět a zase plácate ty svá grafomanska moudra.
ale číst umíte, nastudujte si:
IRS
úrokový diferencial
PRIBOR (vč. vývoje za posledni rok)
měnový forward a swap
a jako trésnicku…forwardove a swapove body
No, s ohledem na extrémní nárůst objemu derivátů v pasažerské ČD v 2019 je otázkou, zda-li opravdu v ČD jsou kvalifikovaní k této činnosti
viz kapitoly zejm. 33 ve výročce samotné firmy ČD a.s.
No a? Jakou to má souvislost s odchodem tiskového mluvčího?
I kdyz jsem tedy s panem Ondrujem ne vzdy souhlasil, za sebe muzu rici, ze jsem vzdy ocenoval jeho slusne vystupovani i to, ze se opravdu snazil, aby to v SA fungovalo.
Takze at se dari v pristi praci! 🙂
A vy znáte jeho názory? Jaká je úloha tiskového mluvčího, co myslíte?
A Vy snad víte, jak se pan Jirka s panem Ondrůjem znají, nebo si jen potřebujete něco dokázat?
Pokud se s někým znám osobně, tak mu to osobně řeknu a nevypisuju to na diskusi pod článkem.
Potřebujete si něco dokázat, rozumím.
Aleš Ondrůj nikdy nebyl jen tiskový mluvčí ve smyslu mluvící hlavy.
Treba takovy pan Ovcacek, ten se s tim nesr.. 😀
Uvidíme také, kde se vyloupne 🙂 toto není typ postů, kde by člověk přecházel kvůli malému přeplacení..
V RJ skončila i ředitelka dopravy Ivana Kašická, která byla ve firmě od začátku – první stevardka. Půjde to definitivně do kopru, když už odchází i takoví držáci. Vypovídá o tom dost i fakt, že jakýkoliv nový externista v managementu skončil dobrovolně ve zkušebce. :-))) Kdo ve vedení zůstane? Jen ředitelé na papíře – tedy budižkničemové.
Nepůjde to do kopru , ale na jednu stranu máte proměnu startupu na korporaci, na druhou stranu po deseti letech prostě můžete být trochu vyhořelý…. Držím palce oběma ať se jim daří ideálně v dopravě i nadále…
to, že odchází někdo po deseti letech znamená všechno možné. nejspíš prostě jen to, že dotyčný si potřebuje odpočinout 🙂
Ale notak, vždyť tadyhle závorář, Hláska Jindřich, pracoval 43 roků na svém stanovišti v Suché Lhotě. Jenom jednou zvedl závory a oběsil kozu k závoře přivázanou.
Není to i ten odborník, co vymyslel přejmenovat pokladny na základní odbavení, přednostní odbavení a z informací udělal servisní přepážku?
Tomu se říká vykazování činnosti a utrácení peněz.
Fakt? Šikulka.
Zapomněl jste na komplexní odbavení.
Mimochodem určitě šlo o užitečný krok – jasně rozlišit, kde bude fronta na jízdenku „odsýpat“ a kde to naopak může být (či kam sám má člověk zamířit) o delším vyřizování.
Kolečko uprostřed haly….
Je to ten odborník, který tvrdil na dotaz Železničního magazínu, že nové osobní vozy podle nového TSI se nevyrábí . (a zapomněl dodat, že to platí pouze za podmínky, že budou za hubičku nebo alespoň za polovic).
Jančuru opustila i ředitelka Kašická. Dvě klíčové osoby v krátké době. Náhoda …?
nad propastí!
Do švestek… 😀 🙂
Nepřežije zimu!
Spiknutí!
Je to tady! České Dráhy bubou mít konečně klid na práci a lokálky ožijí.
#mynic #neotravujte
A režijky budou zase platit všude!
Všude ne, v autobusu je přece nidko nepotřebuje. Co by to bylo za nádražáka, kdyby byť jen šel na směnu po silnici.
Bývala na režijku sleva i v autobusech.
a ještě dřív slušná část busu patřila pod státní drahy
A taky odchazi K. Slezakova, taky sikovna a schopna devcica…
Kdopak si ještě vzpomene, že byl zaměstnán jako tiskový mluvka ČD a jak se mu na diskuzním fóru ČD přezdívalo.
Počkejte, to bylo něco podle voňavky, žejo?
Podepsán hrdý zaměstnanec Českých drah 🙂
Podepsán hrdý zaměstnanec Českých drah 🙂
Einmal ist keinmal, Dane.
Byla to puvodne odpoved na smazany komentar ve stylu „tak konecne pan Ondruj pochopil, ze uz nechce dal delat podrztasku Jancurovi“… a bohuzel se to odeslalo dvakrat, navic komentar mezitim zmizel.. holt si budu muset poridit kvalitnejsi internet 🙂
V tom komentáři toho bylo trošku více a takové tu tolerovat nebudeme. Zhruba odpovídající duševnímu projevu dvanáctiletého chlapce v první pubertě.
Možná by stačilo diskutující mít registrované po vzoru jiných vydavatelství. A byl by klid.
Nestačilo. Podívejte se na Novinky.
Tady se mazalo mnohem víc. Tohle ale platí pro více firem, ne jen RJ. „Probublavá že odchází víc lidí i z nižších pozic,ale tam je větší fluktuace pořád. Buď tlak s růstem a nebo se děje něco nepěkného. Informací od JPP je hodně (mzdy stagnují a hledají se důvody jak je snížit) a pravdu veřejně na jméno nikdo neřekne.
Na druhou stranu lidé přicházejí a odcházejí všude a pořád, nikdo nemá doživotní pracovní pozici. Navíc HR odporníci ( to není překlep) mají rádi zaměstnance co mění pozici nejpozději po pěti, po té době už prý zakrní a nejsou schopni změny.“