Jeden z hlavních příjezdů do Prahy od západu se uzavře. Na „objížděče“ budou čekat zátarasy
Tramvaje ve zkušebním provozu v Libuši. Foto: Ondřej Kubát / DPP
Rekonstrukce tramvajové tratě omezí provoz na Bělohorské a Karlovarské.
Možná zkusit oprášit projekty podpovrchové tramvaje ! Předchůdce uvažování před pražským metrem !!Tehdy v době sociálismu argumentovali vzdělanci s technickoarchitektonickým vzděláním HMPR lácí a rychlostí realizace.
Rekonstrukce potrvá řádově dny, max. nižší desítky dnů, to nemohou ti místní chvíli vydržet dočasně zvýšený provoz ? To se musí zlomyslně uzavřít všechny objízdné trasy, do nichž by se provoz rozložil ? No zkrátka, když je radním pro dopravu zelený blb Hřib, tak nelze očekávat racionální řešení.
No oni ti místní taky nejsou nadšeni a ani to moc nechápou- když se podíváte-z Karlovarské se domů přes zátarasy nedostanou, jediný příjezd je z Ruzyně. tam je uzavírka V Kralupské- i když tu a tam ta auta pustí-když ne musíte Libocí na Vypich .. A ještě- když je uzavírka od křižovatky Slánská-Karlovarská- směrem do centra tak nevím, kdo by jezdil a jak z Karlovarské do zatarasených ulic.
A byl by to velký problém počkat, až se dodělá ta přiblblá tramvaj na Dědinu a zprovozní se celá Evropská? Tohle musel plánovat naprostý imbecil.
testte
test
To vypadá, že si Praha pořídila koordinátora uzavírek, jako už ho má Brno 🙂
Hm. Ani ne za 40 hodin začne částečná uzavírka významné páteřní komunikace, přesto se magistrát ani žádná jeho organizace dosud neobtěžovali tomu xindlu vovčanskýmu dát nějaké konkrétní informace, třeba co, kdy, odkud, kam a jak bude uzavřeno. Holt se na motoristy kašle záměrně, cyklisté si poradí skrz jednosměrky a po chodnících a chodci to v nejhorším vezmou přes staveniště.
Hlavně že radní řeší jméno pro Dvorecký most..
DPP díky moc že to děláte teď – super nápad.
Zátarasy hezky pěkně, tak se na ně musí na vychcávače!
správně, ať se z toho ti na Plzeńké/Vrchlického (tam už hrozně dlouho nic nebylo) a Radlické třeba …
Vy taky máte dost.
Zadny prekvapeni, Praha 6. Ochranime vlastni obcany a na Plzensky a Radlicky at si delaj co chtej. Pouze mala epizoda v porovnani se severni casti okruhu a rychlodraze na letiste.
Ochráníme 50-100 občanů dotčených ulic, kteří by museli trpět dopravu 10 dní, a nasereme vyšší desítky, ne li stovky tisíc cestujících v autě a spálíme výrazně více emisí. Good job.
Ba ne. Ochráníme x občanů dotčených ulic, kteří by museli trpět y tisíc cestujících v autě, kteří už tak spálí výrazně více paliva na emise, než kdyby – ti, již mohou – použili tím směrem veřejnou dopravu, jste chtěl napsat. Ostatně tím tranzitem těch x občanů trpí trvale (emise a částečně i hluk se rozptýlí), jen teď to bude horší.
No super, občas tam rozvážím jídlo, mně to je jedno já nikam nemusím zajíždět já zůstanu Na Hlavní silnici a zákazníkům budu volat ať si těch 600 metrů dojdou pěšky a ať švihají protože jim to tam hodím na zem a odjíždím pro další jídlo.
Stěžovat si můžou na místně příslušném úřadu a tím to třeba kompenzuje ze svého 😡
Až dostanete to jídlo hozené na zem k úhradě, budete stále stejného názoru?
Tomu říkám služba – nemoci donést balíček se zabaleným žrádlem do půl kilometru pěšky. Nakonec, část z nich si může začít chodit pěšky do těch restaurací, a zase ubude pár aut.
Přál bych vám povinnou práci kurýra rozvozu jídla, ideálně vlastním vozem.
Kdyby nejezdily rozvozy jídel (líní by si došli a nemocným by sloužily již zavedené socílání služby), tak by se taky o dost zklidnila doprava a opět se uvolnily parkovací místa.
To by mě zajímalo, kde přesně v Kralupské bude zátaras. A přitom kdyby se naopak zrušil zátaras U Boroviček před DDM, tak by se dalo do centra tudy. Bude se spíš používat Slánská a Plzeňská.
Jakoby… sice se opraví tratě ale omezí se provoz, tak si vyberte 🤌
Veřejná doprava musí mít samozřejmě absolutní prioritu. Už jen protože většina Pražanů po městě nejezdí auty. Obzvláště v tomto místě, kde mimopražská vozidla převažují.
Ovšem na Bílé Hoře veřejná doprava velice prořídne – autobusy odkloněny nebo zkráceny, ne Bílou Horu jen 164 od Řep otáčející se ve vedlejších uličkách. Behem opravy tam její prioritu nepozoruji.
Právě, kdyby se zprůjezdnila U Boroviček, tak by 164 mohla jet na Petřiny. Teď je z ní rozpůlený paskvil.
Zájem města je ale opravit to o prázdninách a zájem městské části je nedovolit venkovanům průjezd uličkami. Jiné řešení tedy není možné. Zákon o Praze dává Praze 6 možnost celou akci zablokovat a tak se jí musí ustoupit.
Mohli s tím ale chvíli počkat, aby nenažhavili do běla tu menšinu, která bez auta neumí nebo nemůže z nějakého důvodu žít. Fakt je, že dostat se od severozápadu do Prahy pohodlně veřejnou dopravou je – i kvůli prioritám státu, jenž tím směrem staví dvě dálnice, ale v podstatě ani neplánuje žádnou pořádnou železnici (s výjimkou krátkého úseku do Kladna, který ještě nadále bude míjet velkou Unhošť) – žel poněkud problematické.
Mimopražští obyvatelé, nejsou obyvatelé druhé kategorie, i když si to Praha 6 myslí.
Mimopražští obyvatelé jaksi nejsou voliči v Praze. Tak na jejich zájmy politici logicky zvysoka kálejí. A k tomu si představte jak by všichni venkované řvali, kdyby jim Pražané začali vandrovat do toho, kdy si uzavřou nějakou ulici.
….a nedovedu si ani představit, kdyby vesničtí kolem Prahy zakázali vjezd pražský vozidlům. Denní rutina ucpaných vesnic kolem Prahy je způsobená vozidly s pražskou RZ.
Hmm tak tomu rikam kvalitni koordinace, par lidi by zaslouzilo proplesknout. Treba by se jim pak i rozsvitilo…
Když se na to spoustu předchozích let kašlalo, nejde to teď udělat tak, že bude v celé Praze vždy pro auta zavřená jenom jedna silnice.
To urcite, ale kdyz pak se tam poradne neda ani dostat? A pretizi se ten zbytek? Za me oprava ano, ale opravuji tak aby napr. ze tri prijezdu se opravoval jen jeden ne 2/3 a dle etap oprav to upravoval…
Takže byste tu opravu jenom oddaloval. A vážně to není tak, že by byly ze tří příjezdů dva zavřené.
To jsou vždycky ty nejlepší kecy „když se na to kašlalo“ a kdo na to kašlal? Ti stejní, co to opravují teď ne? Tak proplesknout je a vyhodit. Tvl to jsou argumenty jak stehno.
Kašlala na to především ODS. Ta už teď na magistrátu naštěstí není sama, takže jiní teď zařídí opravy.
Hadat se kdo za to muze je ted jiz zbytecne, nevim proc bych to oddaloval, neni treba cekat az bude hotova cela tram trat Na Dedinu, staci zprovoznit cast, ktera se tyka Evropske a pak to muze jet soucasne. Proste jen lepsi koordinace…
Nerikam, ze jsou tri cesty, byl to jen priklad, ale realne jich o moc vic neni. Plzenska, Slanska, Kukulova… pokud nechcete na P6 a okoli jet pres Cerny Most. Mimochodem Drnovskou je treba take skrtnout, ta je ted uzavrena take.
Takže byste to oddaloval. Lepší koordinací nezměníte to, že je potřeba za určitý čas opravit určitý počet komunikací. Protože ty komunikace prostě nevydrží věčně. Za to, že se to teď musí opravovat najednou, děkujte předchozím vedením města, ODS, ČSSD a ANO, kteří na opravy kašlali – takže se to teď musí dohánět.
Musí teď, ale ostatní mluví o koordinaci… To se neshodnete nikdy. Ze západu Barrand.most.uzvřen, Strakonická-buspruh, Radlická-jednopruh, Plzeňská-jednopruh,Karlovarská
-uzavřena, Evropská-omezena. Takže třeba z letiště do Brandýsa n./Labem, vzdálený vzduchem 30km, pojedu (snad)bez kolon po okruhu 80km…
Ano, ostatní píšou o tom, že by některou stavbu odložili na později. Takhle to dělalo vedení města za vlády ODS, ČSSD a ANO – odkládalo na později všechny opravy silnic a mostů. Jenže ono to nejde dělat věčně.
Koordinace s Evropskou na jedničku s hvězdičkou
SŽ může závidět.
Vlastně nemusí. Před rokem dělali z Prahy směr Lysá i Kolín najednou.
Tak mi připadá, že OMH je tak trochu NIMBY.
Oh my god!
Toho pána pozoruji již delší dobu a připadá mi, že jeho obvyklým pravidlem je „postěžovat si, zakázat a omezit, zaplevelit hnusným dopravním značením, dát pokutu“ namísto hledání nějakého normálního, neagresivního řešení. Bohužel.
Také ho pozoruji delší dobu. A to NIMBY začalo někdy v době, kdy hodil vidle do tunelové bus linky mezi Dejvicemi a Andělem, protože by to zvýšilo silniční provoz v Dejvicích.
Ano, jeden autobus za 10-15 minut by byl hrůza provozu…
Tak on je takový typický ODSák.
On hlavně snědl veškerou moudrost světa.