Je tady někdo řidič? Dopravní podniky spouští náborovou kampaň s řidičem hrdinou

Bus v pražské MHD. Autor: DPP - Petr HejnaBus v pražské MHD. Autor: DPP - Petr Hejna

Osm městských dopravních podniků spouští dneškem počínaje kampaň, která má pomocí nadsázky přilákat za volant nové řidiče a obecně popularizovat

Osm městských dopravních podniků spouští dneškem počínaje kampaň, která má pomocí nadsázky přilákat za volant nové řidiče a obecně popularizovat toto zaměstnání. Do kampaně se pod křídly Sdružení dopravních podniků České republiky (SDP ČR) zapojili provozovatelé MHD v Brně, Hradci Králové, Karlových Varech, Mariánských Lázních, Opavě, Pardubicích, Plzni a Praze. Cílem kampaně je zvýšit zájem o povolání řidiče ve veřejné dopravě i popularizace tohoto zaměstnání.

https://youtu.be/Bft0aAChMaU

Hlavní postavou kampaně založené na videoklipech je řidič hrdina v podání Tomáše Matonohy. „Věříme, že nadsázka, s níž je klip zpracován, zaujme a fakta o řidičské profesi uvedená v závěru přilákají nové uchazeče,“ uvedl generální ředitel Dopravní podniku hlavního města Prahy Martin Gillar.

Podnikům dnes chybí tisíce řidičů, což je nutí zvyšovat mzdy. DPP například nabízí v náborových letácích mzdu 35 tisíc korun měsíčně.

„Současná situace na trhu práce vede ke zlepšování podmínek řidičů a dopravní podniky nabízejí velmi zajímavé podmínky a benefity, na které společný spot také upozorňuje,“ doplnil generální ředitel Dopravního podniku města Brna Miloš Havránek.

Tagy kampaň MHD řidiči Sdružení dopravních podniků České republiky
20 komentářů