Jaroměř čeká další silniční stavba. Křižovatku na výjezdu na Trutnov přestaví na kruhový objezd
Křižovatka silnic I/37 a II/285 v Jaroměři. Foto: ŘSD
Stavba kruhové křižovatky vypukne v dubnu, provoz bude kyvadlový.
Stavba kruhové křižovatky vypukne v dubnu, provoz bude kyvadlový.
Co tam chtějí blbnout 7 měsíců??😳 kruhák u Hořenic měli za měsíc🤷♂️
Je to jedna z nejnebezpečnějších a nejnepřehlednějších křižovatek na Náchodsku, kruhový objezd s bypassy je proto nutným a zároveň nejlepším řešením. Jen měl být vybudován už dávno.
Podobné řešení by si zasluhovala ještě křižovatka v nedalekém Choustníkově Hradišti na výjezdu z obce směr Trutnov, odkud odbočuje silnice na Dvůr Králové nad Labem. Křižovatka je též velmi nebezpečná, byly zde i tragické nehody. Jde stejně jako v Jaroměři o dost frekventovanou křižovatku, což se nejspíš příliš nezmění ani po dobudování D11 , která povede nedaleko.
Změní, s dálnicí se tam bude dělat kruhák
Dodatková tabulka „Tvar křižovatky“ má v sobě teda řádný kus černého humoru, připomíná přesýpací hodiny ve Windows, na něco se čeká, až se to stane.
🚑To je dobrá zpráva, protože se jedná o nebezpečnou křižovatku. Kruhové objezdy jsou stavěny hlavně kvůli své bezpečnosti a tím dojde ke zlepšení. Je to frekventované místo+nemocnice+výjezd zdravotnické záchranné služby+směr od D11 a budoucího obchvatu Jaroměře.🚑
Nyní, když je otevřena dálnice a tato křižovatka už není vytížená tak, jako v minulosti, nebylo by lepší investovat peníze na jiná místa? Důležité opravy silnic 3. tříd se ruší, protože nejsou finance a bude se předělávat křižovatka, která to NYNÍ už tolik, dle mého názoru, nepotřebuje?
Potřebuje to víc než předtím. Intenzity ze všech směrů se vyrovnají a s jejich poklesem roste riziko že někoho z vedlejší sestřelí auto jedoucí od zhora z kopce. Tím, že se NA vymístila na dálnici, bude použití okružky o to vhodnější.
Je to podobné jako křížení obchvatu Holic se sil. III. třídy na Dolní Roveň. Tam také nahradí nebezpečnou průsečnou křižovatku křižovatkou okružní. Ale až v přístím roce, po zprovoznění D35 Časy-Ostrov.
Silnice III. třídy mají jiného vlastníka a jde to z jiných peněz. Takže to nemá žádnou souvislost.