Jablonec nad Nisou bude znovu vybírat dopravce. Opět na kratší dobu
Autobusy pro MHD Jablonec. Foto: Umbrella
Město kratší dobu zakázky vysvětluje nejasnosti s povinností podílu nasazovaných nízkoemisních vozidel.
Město kratší dobu zakázky vysvětluje nejasnosti s povinností podílu nasazovaných nízkoemisních vozidel.
K čemu soutěž, když mají vlastní dopravní podnik (společně s Libercem)?
Po velice negativních zkušenostech přístupu jablonecké strany k provozování tramvajové tratě se asi do další „spolupráce“ liberecká strana nepohrne.
Lidi, vůbec se nemusíte bát. Staronová modrá straka na radnici, Čeřón, je zárukou, že radniční tlupa vybere to nejméně výhodné řešení, tak jako už v minulosti dokázali pro občany Jbc. zařídit nejdražší teplo v republice za pár desítek melounů do svejch bezednejch havloidnich kapes.
Jablonecké zastupitele v budoucnu čekají nelehké úkoly. Vybrat toho správného dopravce a zamezit za každou cenu prodloužení tramvajové tratě. Tedy odmítnout dotace na výstavbu dopravního terninálu, které jsou podmíněny oním prodloužením tramvaje. Tak ať se „daří“.
Kdo se diví, není tamější..
Tamní, tamnější, nejtamnější..
Nene.. tam.. nebo zdejší
Jen se mi potvrzuje informace od zasvěceného, že BusLine, resp. jeho bývalí činovníci, abych nepomlouval firmu, co s tím dost možná už nic společného nemá, mají dlouhé prsty. Ať je to Wejnar, Vařil nebo někdo další.
Jsem jediný, kterému připadá Jablonec v tomto směru divný? Nic proti krásnému městu v nádherném prostředí nemám, lidé jsou tam taky fajn. Ale pokud někteří chtějí zrušit tramvaj, nebo ji alespoň neprodloužit a zároveň nezvládnou ani provozování vlastních autobusů, tak to teda místním lidem nezávidím.
v tom trasování co je navrženo je lepší, že tramvaj zůstane u ledu je docela rozumné…
Stejně jako váš nejapný komentář
Ano, od konečné tramvaje u Lázní je jistě mnohem lepší jít na autobusák 15 minut pěšky než tam dojet přímo tramvají (na nový terminál). Bože, do čeho jsi…
Stejná kravina, jako kdyby si přesně určili, že se mohou zájemci hlásit jen s úplně novými Urbany, který budou mít klimu, budou na naftu, s motorem Cursor 9 a převodovkou VOITH Diwa 6 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vzhledem k ceně autobusů poháněných eko pohony a délkou smlouvy na pouhých 5 let, nemají šanci se dostat na rozumnou cenu… Měli by změnit prášky nebo „odborníky“…
Však on taky Wejnar odborník je. Spíše ale na vyvádění peněz.
Třeba už bude v teplákách