LOT 3a leaderboard

Jablonec nad Nisou bude znovu vybírat dopravce. Opět na kratší dobu

Autobusy pro MHD Jablonec. Foto: UmbrellaAutobusy pro MHD Jablonec. Foto: Umbrella

Město kratší dobu zakázky vysvětluje nejasnosti s povinností podílu nasazovaných nízkoemisních vozidel.

Zpět na článek
16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Josef Král

K čemu soutěž, když mají vlastní dopravní podnik (společně s Libercem)?

Jindra

Po velice negativních zkušenostech přístupu jablonecké strany k provozování tramvajové tratě se asi do další „spolupráce“ liberecká strana nepohrne.

Kačerovský

Lidi, vůbec se nemusíte bát. Staronová modrá straka na radnici, Čeřón, je zárukou, že radniční tlupa vybere to nejméně výhodné řešení, tak jako už v minulosti dokázali pro občany Jbc. zařídit nejdražší teplo v republice za pár desítek melounů do svejch bezednejch havloidnich kapes.

Jindra

Jablonecké zastupitele v budoucnu čekají nelehké úkoly. Vybrat toho správného dopravce a zamezit za každou cenu prodloužení tramvajové tratě. Tedy odmítnout dotace na výstavbu dopravního terninálu, které jsou podmíněny oním prodloužením tramvaje. Tak ať se „daří“.

Divočák

Kdo se diví, není tamější..

Yellowhammer

Tamní, tamnější, nejtamnější..

Divočák

Nene.. tam.. nebo zdejší

Kernteriér

Jen se mi potvrzuje informace od zasvěceného, že BusLine, resp. jeho bývalí činovníci, abych nepomlouval firmu, co s tím dost možná už nic společného nemá, mají dlouhé prsty. Ať je to Wejnar, Vařil nebo někdo další.

Pája

Jsem jediný, kterému připadá Jablonec v tomto směru divný? Nic proti krásnému městu v nádherném prostředí nemám, lidé jsou tam taky fajn. Ale pokud někteří chtějí zrušit tramvaj, nebo ji alespoň neprodloužit a zároveň nezvládnou ani provozování vlastních autobusů, tak to teda místním lidem nezávidím.

Jarda

v tom trasování co je navrženo je lepší, že tramvaj zůstane u ledu je docela rozumné…

Jindra

Stejně jako váš nejapný komentář

Jindra

Ano, od konečné tramvaje u Lázní je jistě mnohem lepší jít na autobusák 15 minut pěšky než tam dojet přímo tramvají (na nový terminál). Bože, do čeho jsi…

Jiří 24

Stejná kravina, jako kdyby si přesně určili, že se mohou zájemci hlásit jen s úplně novými Urbany, který budou mít klimu, budou na naftu, s motorem Cursor 9 a převodovkou VOITH Diwa 6 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

jozífek

Vzhledem k ceně autobusů poháněných eko pohony a délkou smlouvy na pouhých 5 let, nemají šanci se dostat na rozumnou cenu… Měli by změnit prášky nebo „odborníky“…

Martin1

Však on taky Wejnar odborník je. Spíše ale na vyvádění peněz.

Jindra

Třeba už bude v teplákách