Jablonec bude bez přímé silnice na Prahu rok a půl. Zkrácení o 7 měsíců má pomoci počasí

Letecký snímek křižovatky Rádelský mlýn. Foto: ValbekLetecký snímek křižovatky Rádelský mlýn. Foto: Valbek

Jedna z nejdelších uzavírek v síti tuzemských silnici I. třídy bude o sedm měsíců kratší, než byl původní plán. Liberecký

Zpět na článek
21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin

Pane Wohlmuth já jako živitel rodiny mám zase stres, zda přes kolony v omezeních dorazím do práce včas …

Vít Jůza

Takže tři objízdné trasy, autobusy využijí tu čtvrtou, pátou a šestou … .

Petr Petr

Ty objízdné trasy jsou asi pro kamiony. Rozumná je ta přes Frýdštějn.

Divočák

už se nám to krátí.. síla medíí nebo slibem nezarmoutíš?

sch

Konečně pořádný tip na objíznou trasu, tato me napadla. Je to sice dost přes kopec, ale je to krátké, silnice celkem široká a hlavně dnes bez provozu. Trasa přes II/287 má tu nevýhodu že vede hodně po I/10, kde už dnes je dost silný provoz,ostatní jsou moc dlouhé a dobré leda při sněhové kalamitě.

Petr Petr

Tuto trasu jsem již navrhoval dávno. Je jedinná možná. S I/10 problém nebude.

Desper

To by bodla zastávka v Turnově, když už tamtudy ty busy pojedou

Jiří Šrámek

Přes Turnov nepojedou. Od D10 pojedou rovnou na I10 na Vesecko a na kruháči nad zámkem odbočí přímo na Frýdštejn. Myslím si ale, že do Turnova těch autobusů z Prahy jezdí docela dost i tak.

Desper

To je fakt, na Vesecku by asi zastávka neměla smysl. Tak bez zájezdů do Hodkovic a Rychnova to zas takové zdržení nebude

Honza

Krom jiného je to též odříznutí Rychnova (a částečně Hodkovic) od dálkové veřejné dopravy směr Praha…

Přemek

Tak toto zkrácení jsem očekával. Chovat se v roli objednatele nezodpovědně nejde do nekonečna. Vyplnit zimní pauzy při klimaticky vhodných podmínkách je nejen logické při současných průbězích zim, ale také odpovědné. Je pozoruhodné, že to ŘSD ani dodavatele nenapadlo samotné a že hovoří o nesmyslném riziku stresu. Kdo nezvládá adaptační řízení souběhu prací, měl by si hledat jednodušší uplatnění, asfaltérů je na regionálkách nedostatek.

Spirit96

Budu se hodně divit, jestli mosty v Liberci vydrží ten rok a půl. Ale podle mě budou muset ten u bývalého baumaxu v létě zavřít, protože ten stojí už jenom silou vůle.

Přemek

Už jej zpevňují podpěrami? Ne? jste statik? Už jste to sdělil na kompetentním místě? Děkuji.

Spirit96

Statik nejsem, jsem jenom stavař. Ale jestli je podle vás v pořádku, že sjezd i nájezd je zkrácen pomocí betonových svodidel na nezbytné minimum, protože okraj mostu je v dosti špatném stavu a kamiony nad 10 tun nemohou jet v levém pruhu, tak je u vás něco špatně.

Jiří Šrámek

Mám tutéž obavu. Polský most už mele z posledního.

Petr Petr

Busem přes Pelíkovice bych jet nechtěl.

Martin

Jak se tam ty busy vyhnou ? Je to dost uzké, jednou mě tam poslala navigace kvůli nehodě …

Přemek

S vědomím dohledné dočasnosti bych to strpěl bez brblání.

Jiří Šrámek

Trpět to dočasně skoro dva roky Vám přijde jako důvod k nebrblání, sklopení uší a tichému strpění čehokoli? Nejste náhodou od Eurovie či z ŘSD?

Tomáš V.

Když se nic nedělá, tak se nadává, a když už se dělat začne (s ohledem na stav trhu práce), tak se zase nadává. Co já bych dal za to, aby na dva roky zavřeli trať 070 a zdvoukolejnili ji + natáhli dráty. To samý všechny možný nebezpečný nájezdy/sjezdy, viz tenhle. Máte holt pech, no. Určitě nesklápějte uši, komentáře snesou všechno! 😀

Petr Whatever

Dělat se má, ale řešení se mají hledat úměrná. Jak uz tady v diskusi bylo dříve, hlavní problémy křižovatky by se daly řešit ekonomičtěji. Jenže to u nás nefunguje, za velký projekt a stavbu je více peněz a ještě si projektant a zadavatel udělá pomník. Z Rychnova dojíždí někteří lidi denně busem do Prahy. Teď to budou mít o odhadem hodinu a čtvrt denně delší a to asi tak na dva roky.
To aby si skoro našli jinou práci.