Jablonec bude bez přímé silnice na Prahu rok a půl. Zkrácení o 7 měsíců má pomoci počasí
Letecký snímek křižovatky Rádelský mlýn. Foto: Valbek
Jedna z nejdelších uzavírek v síti tuzemských silnici I. třídy bude o sedm měsíců kratší, než byl původní plán. Liberecký
Pane Wohlmuth já jako živitel rodiny mám zase stres, zda přes kolony v omezeních dorazím do práce včas …
Takže tři objízdné trasy, autobusy využijí tu čtvrtou, pátou a šestou … .
Ty objízdné trasy jsou asi pro kamiony. Rozumná je ta přes Frýdštějn.
už se nám to krátí.. síla medíí nebo slibem nezarmoutíš?
Konečně pořádný tip na objíznou trasu, tato me napadla. Je to sice dost přes kopec, ale je to krátké, silnice celkem široká a hlavně dnes bez provozu. Trasa přes II/287 má tu nevýhodu že vede hodně po I/10, kde už dnes je dost silný provoz,ostatní jsou moc dlouhé a dobré leda při sněhové kalamitě.
Tuto trasu jsem již navrhoval dávno. Je jedinná možná. S I/10 problém nebude.
To by bodla zastávka v Turnově, když už tamtudy ty busy pojedou
Přes Turnov nepojedou. Od D10 pojedou rovnou na I10 na Vesecko a na kruháči nad zámkem odbočí přímo na Frýdštejn. Myslím si ale, že do Turnova těch autobusů z Prahy jezdí docela dost i tak.
To je fakt, na Vesecku by asi zastávka neměla smysl. Tak bez zájezdů do Hodkovic a Rychnova to zas takové zdržení nebude
Krom jiného je to též odříznutí Rychnova (a částečně Hodkovic) od dálkové veřejné dopravy směr Praha…
Tak toto zkrácení jsem očekával. Chovat se v roli objednatele nezodpovědně nejde do nekonečna. Vyplnit zimní pauzy při klimaticky vhodných podmínkách je nejen logické při současných průbězích zim, ale také odpovědné. Je pozoruhodné, že to ŘSD ani dodavatele nenapadlo samotné a že hovoří o nesmyslném riziku stresu. Kdo nezvládá adaptační řízení souběhu prací, měl by si hledat jednodušší uplatnění, asfaltérů je na regionálkách nedostatek.
Budu se hodně divit, jestli mosty v Liberci vydrží ten rok a půl. Ale podle mě budou muset ten u bývalého baumaxu v létě zavřít, protože ten stojí už jenom silou vůle.
Už jej zpevňují podpěrami? Ne? jste statik? Už jste to sdělil na kompetentním místě? Děkuji.
Statik nejsem, jsem jenom stavař. Ale jestli je podle vás v pořádku, že sjezd i nájezd je zkrácen pomocí betonových svodidel na nezbytné minimum, protože okraj mostu je v dosti špatném stavu a kamiony nad 10 tun nemohou jet v levém pruhu, tak je u vás něco špatně.
Mám tutéž obavu. Polský most už mele z posledního.
Busem přes Pelíkovice bych jet nechtěl.
Jak se tam ty busy vyhnou ? Je to dost uzké, jednou mě tam poslala navigace kvůli nehodě …
S vědomím dohledné dočasnosti bych to strpěl bez brblání.
Trpět to dočasně skoro dva roky Vám přijde jako důvod k nebrblání, sklopení uší a tichému strpění čehokoli? Nejste náhodou od Eurovie či z ŘSD?
Když se nic nedělá, tak se nadává, a když už se dělat začne (s ohledem na stav trhu práce), tak se zase nadává. Co já bych dal za to, aby na dva roky zavřeli trať 070 a zdvoukolejnili ji + natáhli dráty. To samý všechny možný nebezpečný nájezdy/sjezdy, viz tenhle. Máte holt pech, no. Určitě nesklápějte uši, komentáře snesou všechno! 😀
Dělat se má, ale řešení se mají hledat úměrná. Jak uz tady v diskusi bylo dříve, hlavní problémy křižovatky by se daly řešit ekonomičtěji. Jenže to u nás nefunguje, za velký projekt a stavbu je více peněz a ještě si projektant a zadavatel udělá pomník. Z Rychnova dojíždí někteří lidi denně busem do Prahy. Teď to budou mít o odhadem hodinu a čtvrt denně delší a to asi tak na dva roky.
To aby si skoro našli jinou práci.