Izrael slíbil aerolinkám El Al státní pomoc, ale s řadou podmínek včetně investic majitelů

Boeing 787-9 El Al v Praze. Foto: Lukáš NovákBoeing 787-9 El Al v Praze. Foto: Lukáš Novák

Izraelská vláda po dlouhém dohadování předběžně slíbila částečnou pomoc největším aerolinkám v zemi, společnosti El Al Israel Airlines. Stát bude

Zpět na článek
8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Richard

Jen malá oprav, majitel se jmenuje Knafaim, hebrejsky křídla

Jiří Kocurek

„ukončení bezplatných letů pro zaměstnance“
To jako sebrat jim režijky? To neprojde! 😛

GPGP

Bezplatné lety jsou bez práva rezervace, tzn. když je linka plná, tak zaměstnanec čeká na další spoj, jednou jsme takto čekali v Německu 2 dny 🙂

Andy

Dva dny?No to je strašný! Kdysi dávno jsem pracoval v Bille, ale nepamatuju si že bych si domů mohl odnést co se neprodalo…

Nicky

Hlavní vlna krachu leteckých společností bude přicházet teprve v následujících měsících a letech. Protože dokud se neobnoví objem provozu jako před krizí, tak aerolinky nebudou vydělávat a i když si vyškemrají úvěry a státní dotace, tak je stejně nebudou mít z čeho splácet. Odhady analytiků říkají, že nepřežije třetina aerolinek a pokud bude krize trvat déle než rok tak polovina. Je potřeba vzít v úvahu také fakt, že spousta aerolinek prodělávala, nebo byla na nule i době leteckého boomu který skončil před pár měsíci.

Xapadlo

přímou finanční účastí stávajících akcionářů by se mohla inspirovat i naše vláda při pomoci Smartwings. Ačkoliv s touto pomocí nesouhlasím, tak pokud už k ní musí dojít, tak pouze a jen s finančním přispěním pana majitele. Obávám se však, že u to tak u nás nedopadne, chapadla jsou příliš dlouhá..

Nicky

Přesně tak, pokud sami majitelé mají ve svojí společnost důvěru, měli by jí projevit navýšením kapitálu.

Dalibor

což neudělají, jen budou hledat další způsoby jak získat co nejvyšší osobní propěch…