Izrael odmítl miliardovou půjčku aerolinkám El Al, Austrian chtějí jen na letošek po státu 22 miliard korun

Odstavená letadla Austrian Airlines ve Vídni. Foto: AustrianOdstavená letadla Austrian Airlines ve Vídni. Foto: Austrian

Největší izraelský letecký dopravce El Al musí zatím současnou kritickou situaci řešit sám bez pomoci státní podpory. Izraelské ministerstvo financí

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Andrej

Začína masívny lobbinový „rent-seeking“ boj a snaha utrhnúť si čo najviac zo štátneho. Nielen v leteckom priemysle. Budeme svedkami masívnych „vydieracích“ kampaní a nastrčených rúk smerom k daňovým poplatníkom. Uvidíme, ako ktoré vlády ako odolajú. Izraelská zatiaľ palec hore. Ale moc rúžovo to nevidím.

Anonymus

Po vsech diskuzich v mediich neverim,ze Smarteings muze prezit. Ocividne vsechny aerolinky nebudou zachranovany vladami…

Jirka B.

No ja mechci videt ty ceny leten po krizi, protoze jedna vec je uver, ale druha vec je splatit jej a asi mebudemenhadat, kdo to nakonec vsechno zatahne 😐

Jirka B.

sorry za preklepy, mobil v tramvaji …

Mad_Majk

Zatáhnou to daňoví poplatníci (minimálně u aerolínií zachraňovaných státem). Ceny letenek se asi také změní, neviděl bych to ale až tak černě, ony ty společnosti budou potřebovat létat a vydělávat..a pokud nebude mít kdo kupovat drahé letenky, vzduch vozit nebudou..

MildaIV

Bude míň zvýhodněných letenek, protože linky kde se je jich velký podíl, budou zrušeny.

Tomas

Ten problem bude jiny. Nebudou mit koho vozit obecně

V. K.

Kdo bude mít problémy budou ty středně drahé aerolinky jako třeba Turkish airlines. O lowcostové jako je Ryan nebo Wizz naopak zájem během krize poroste, protože lidé budou chtít šetřit. Takže nárůstu ceny letenek bych se nebál.

Andrej

Drahšie letenky neznamená automaticky vyšší zisk. I predkrizové nízke ceny leteniek boli najvyššie možné vzhľadom na poptávku a konkurenciu. A tak to bude aj potom.