Iveco loni vyrobilo ve vysokomýtském závodě rekordní počet autobusů

Výroba autobusů v závodě Iveco Czech republic, Vysoké Mýto. Pramen: Iveco BusVýroba autobusů v závodě Iveco Czech republic, Vysoké Mýto. Pramen: Iveco Bus

Značka Iveco Bus je jedničkou na českém trhu, její podíl na počtu nově registrovaných autobusů byl loni 36 %.

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Peeetr

Jinak je extrémně trapné jak se tlačí v EU na elektrizaci aut, ale tahle továrna evropského koncernu IVECO blízko největší evropské výrobny baterek v Polsku, stále vyrábí pro EU samé nafťáky. Měli by rychle vyrábět alespoň z 1/3-1/2 elektrobusy, čímž se daleko víc sníží CO2, než nucením elektroauta za milión průměrným lidem, co jezdí často autem jen na chatu a týdení nákup.

Milan

Jo jo, také je to vidět na kvalitě. S jejím jezdím a je to peklo. Ve 30 000km všechno vrže, klepe věčně někde něco kape a to, že se neustále rozsvěcí tisíce závad, o tom radši nemluvím.

Martas

Věřím tomu. Vzpomínám před pár lety kdy se do Prahy se valily busy na kolečkách a v Berlíně jsem jel nějakou Scanií a vrzání, bouchání na stejné úrovni a to tam silnice nejsou ve stylu Prahy. Ono je podle mého problém, že se šetří na nákladech, když dneska stojí bus méně než před lety. (Citelis 18m CNG v roce 2006 – 11 mil do Tábora, UrbanWay 18m CNG v roce 2018 – 8,7mil do Brna)

Pavel

Jsou ty statistiky prodeje u nás očištěné o městské Urbanwaye dovezené z Francie nebo jsou v tom započítané také, protože papírově to šlo přes Vysoké Mýto?

noerf

jedna věc počet vozidel vyrobený v závodě ve Vysokém Mýtě a druhá počet nově registrovaných autobusů Iveco, kde jsou započítány všechny typy.

Peeetr

V článku jsou dvoje informace. Jedny o tuzemské továrně a její výrobě. A druhé o prodejích a pozici značky na českém trhu.