Iveco Bus dodá 35 autobusů Urbanway na zemní plyn do Martina

Autobus Iveco Urbanway na CNG. Pramen: Iveco BusAutobus Iveco Urbanway na CNG. Pramen: Iveco Bus

Do MHD slovenského města Martin zamíří série nových dvanáctimetrových autobusů Iveco Urbanway na zemní plyn (CNG). Výrobce dodá vozy prostřednictvím

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
PvvS

Chudáci, proč si nekoupili něco pořádnýho.. K tomuhle aby měli ještě sadu záložních busů.

slsp

Pretoze mestsky podnik musi na nakup vozidiel tak nejak zo zakona usporiadat verejnu sutaz a riadit sa jej vysledkom.

Kernteriér

Tak, a teď ještě pořádný servis a dostatek záložních vozidel.

Wenzel

Každá inovace stojí peníze, ale pokrok v lidech, kteří to řídí, myjí, opravují a kontrolují je k nezaplacení. Nevím, co tím sleduješ. Zajeď se podívat do Ruska na jejich flotilu a pak tady něco piš… Chtělo by to napsat něco pozitivního, nemyslíš ?

Kernteriér

Zjevně jsi nepochopil, kam mířím. Tak polopaticky. Zkušenosti s těmito stroji u různých dopravců jsou dlouhodobě ne zrovna pozitivní.

LiborV

Hodně záleží jak bude nastavena kupní smlouva. Některé dopravní podniky poptávají vozy včetně údržby. Jindy si v rámci smlouvy dopravce vymíní delší záruku a okamžité dodání záložního vozu na období záruční opravy od dodavatele. Podrobnosti smlouvy neznáme.

Zdrasa

Co se tam objevuje za problémy? Většinu busů v Ústí tvoří urbanwaye na CNG a nevšiml jsem si, že by byly nějak problematické. Jako cestující je mám rád.

Kernteriér

Zkus se poptat třeba v Brně. Teď dostali jako kompenzaci na 3 roky zdarma zapůjčené 4 autobusy.

Karel Kouba

Víte miluju, když o tom mluví někdo, kdo o tom ví víte co. Ale je moderní, čím někdo ví méně, tím více u klávesnice mudruje.

Kernteriér

Právě že o tom něco vím. I povzdech znalého brněnského kolegy ohledně záložních busů výše koresponduje s mými poznatky.

Karel Kouba

Já také. Jsem z branže.

slsp

Smejdova kaziva elektronika. Dvere, ktore zacnu strajkovat, akonahle teplota klesne pod nulu. Uvolnujuce sa plasty, ktore nasledne drncia a trieskaju a treba ich vypchavat papierom a podobne. Ja n Neskutocne cakacie doby na nahradne diely (aj ked to bude specifikom slovenskeho dealera).
Holt kontrola kvality je v Annonay

slsp

Sakra, useklo mi prispevok. Skratka, v Annonay to asi konstruovali na zapadne cesty a ostblokove podmienky tomu davaju zabrat. Ale aby trojrocny voz mlatil, trieskal a vibroval ako zuriva civava, to je fakt mizeria.

Kernteriér

Jel jsem v Lyonu s rok starými Urbany. Bylo to snad ještě horší, než jsem byl zvyklý z Brna. Tož asi takhle.