Iveco Bus dodá 35 autobusů Urbanway na zemní plyn do Martina
Autobus Iveco Urbanway na CNG. Pramen: Iveco Bus
Do MHD slovenského města Martin zamíří série nových dvanáctimetrových autobusů Iveco Urbanway na zemní plyn (CNG). Výrobce dodá vozy prostřednictvím
Chudáci, proč si nekoupili něco pořádnýho.. K tomuhle aby měli ještě sadu záložních busů.
Pretoze mestsky podnik musi na nakup vozidiel tak nejak zo zakona usporiadat verejnu sutaz a riadit sa jej vysledkom.
Tak, a teď ještě pořádný servis a dostatek záložních vozidel.
Každá inovace stojí peníze, ale pokrok v lidech, kteří to řídí, myjí, opravují a kontrolují je k nezaplacení. Nevím, co tím sleduješ. Zajeď se podívat do Ruska na jejich flotilu a pak tady něco piš… Chtělo by to napsat něco pozitivního, nemyslíš ?
Zjevně jsi nepochopil, kam mířím. Tak polopaticky. Zkušenosti s těmito stroji u různých dopravců jsou dlouhodobě ne zrovna pozitivní.
Hodně záleží jak bude nastavena kupní smlouva. Některé dopravní podniky poptávají vozy včetně údržby. Jindy si v rámci smlouvy dopravce vymíní delší záruku a okamžité dodání záložního vozu na období záruční opravy od dodavatele. Podrobnosti smlouvy neznáme.
Co se tam objevuje za problémy? Většinu busů v Ústí tvoří urbanwaye na CNG a nevšiml jsem si, že by byly nějak problematické. Jako cestující je mám rád.
Zkus se poptat třeba v Brně. Teď dostali jako kompenzaci na 3 roky zdarma zapůjčené 4 autobusy.
Víte miluju, když o tom mluví někdo, kdo o tom ví víte co. Ale je moderní, čím někdo ví méně, tím více u klávesnice mudruje.
Právě že o tom něco vím. I povzdech znalého brněnského kolegy ohledně záložních busů výše koresponduje s mými poznatky.
Já také. Jsem z branže.
Smejdova kaziva elektronika. Dvere, ktore zacnu strajkovat, akonahle teplota klesne pod nulu. Uvolnujuce sa plasty, ktore nasledne drncia a trieskaju a treba ich vypchavat papierom a podobne. Ja n Neskutocne cakacie doby na nahradne diely (aj ked to bude specifikom slovenskeho dealera).
Holt kontrola kvality je v Annonay
Sakra, useklo mi prispevok. Skratka, v Annonay to asi konstruovali na zapadne cesty a ostblokove podmienky tomu davaju zabrat. Ale aby trojrocny voz mlatil, trieskal a vibroval ako zuriva civava, to je fakt mizeria.
Jel jsem v Lyonu s rok starými Urbany. Bylo to snad ještě horší, než jsem byl zvyklý z Brna. Tož asi takhle.