Italská dálniční společnost se stala druhým největším železničním dopravcem v zemi

Lokomotiva společnosti InRail. Pramen: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:InRail_E190_311_San_Zeno-Folzano_20120110.JPGLokomotiva společnosti InRail. Pramen: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:InRail_E190_311_San_Zeno-Folzano_20120110.JPG

Propojení silniční a železniční dopravy je podle společnosti Autostrada del Brennero budoucností mobility.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vochomůrka

Na italských dálnicích jsou nejlepší ta rezavá svodidla, která natírali naposledy snad v minulém tisíciletí 🤭🤭🤭

MaT

Za to u nás se odstraňují svodidla, která ještě ani nezačala korodovat, aby se mohla dát nová. Pak ale asi nezbude na jiné opravy, nebo nedejbože třeba výstavbu takové infrastruktury, která na mnoha místech pořád chybí…

Jakub

Na druhou stranu, na R4 (dnes D4) bývala rezavá svodidla, s výměnou začali až padala sama od sebe.

zdenek

Tak Itálie je dlouhá. Navazuje dobře na Rakousko. Švýcarsko.
Takže podle mě není a nebude problém zboží procpat rychle do Vídně. Nebo Německa. Takže tam to funovat bude. Navíc mají poměrně drahou naftu. A drahé dálnice.

Martin Hanzal

No zrovna InRail a jejich věcné „soppresso perca mancanza macchinista“ ve mně dojem spolehlivého partnera moc nebudí, ale třeba to dělají jen nám 🙂

Kandelábr

To je inspirace pro ŘSD. Jako slogan bych dal „dálniční kvalitu také na železnici“.

Vochomůrka

Hlavně, ať Dobrá správa nepřevezme dálnice! To bysmevza chvíli měli místo nich tankodromy obehnané kilometry modrého zábradlí 😛

Jiří Kocurek

A hejtování na každého, kdo jel z Jihlavy do Havlíčkova Brodu a nejel po dálnici. Jezdit se má jen tam, kam vede dálnice. Rozhodně ne po obecních, okresních a nedejbože krajských silnicích. Soukromá polní cesta??

Hara_Pes

ŘLP by mohlo začít fušovat do řízení provozu SŽ.

***** Petr

Toto by mohla být dobrá cesta i pro ČD , zvláště aplikovat na osobní dopravu a hlavně včetně proklientské a ekonomické know how a ideálně s bonusem na manažersko personální propojení lidí z venku neomezené klasickym nádražním myšlením.

***** Petr

Ano , myslím že by to byla dobrá cesta zvláště pro ČD. Když krásně expandují italové mohlo by podobně reagovat ČD v Polsku , Slovensku nebo Maďarsku a tím nemyslím 810 atd. Když na Ostravu zkopírovaly Jančuru tak by mohly trochu rozvynout teritorium působnosti i o autobusy. Know how hlavně na to , aby to nebylo tak nějak po jejich , to by museli znovu dostat a prodat koleje i nádraží

Jiří Kocurek

Na mnoha místech se o ten autobus postaral IDS, když ČD nic.

kakov

mohu vědět jak ČD kopírovaly Jančuru???