Israir odhalil detaily ke svému plánu k ovládnutí Smartwings, přes polovinu ceny tvoří splácení úvěrů Unimexu
Boeing 737 MAX 8. Foto: Smartwings
Samotné akcie Smartwings ocenila izraelská společnost na 8 milionů eur.
Samotné akcie Smartwings ocenila izraelská společnost na 8 milionů eur.
„Těžký život“ mluvčí, která věci nekomentuje (a tím si nepřidělá práci)…
To se jako zbláznili jako to není možný že někdo chce koupit smartwings s.r.o Czech airlines se poslrali
Když Smartwings je poptáván za 200 milionů plus dluhy, tak jakou cenu by měl kolejový byznys pana Jančury, když nepočítám převzetí dluhů Regiojetu?
Dobře prodat Smartwings ,tím se zbavit číňanů a budovat ČSA? Třeba joo, ale Smartwings si vybudovali dobré jméno narozdíl posledních let od ČSA.
definujte prosím pojem „dobré jméno“? 😀
No prosím, obrovské peníze do letadel Unimex cpe, ale na jejich přejezdu ve Zlíně-Loukách umírají lidé kvůli banálním stavebním a zabezpečovacím závadám. Zeptáme se jich, zda by nechtěli přispět i na nápravu tohoto problému.
Jejich přejezdu? On snad leží ten přejezd na pozemku Unimexu? Za přejezd a jeho zabezpečení snad odpovídá Správa železnic a ne vlastník pozemku ležícího 150 m daleko. Navíc tam jedou v průměru 4 vlaky za hodinu, takže ani žádný velký provoz. Takže to je spíš o nepozornosti řidičů.
Při vší úctě, píšete nesmysly. Ano, přejezd leží na místní komunikaci, která patří Unimexu a i přejezd patří Unimexu, který je jeho stavebníkem. Celé to vzniklo na výjimku MDaS v roce 2000. Správa železnic nic nevlastní, pouze přejezd udržuje pro Unimex na smlouvu. Problémem jsou opakující se těžké nehody stejného typu ze stejného vjezdu, ke kterým přispívá nevhodné umístění a směrování výstražníků, kvůli čemuž je výstraha pro řidiče téměř neviditelná. Vlaků tam jezdí ve špičce podstatně více, než píšete, ale tato okolnost není pro vznik nehod tolik relevantní.
To není výhra
Téhle větě na konci článku nerozumím. nedává mi to logiku
Koupě Smartwings podle izraelské firmy umožní lepší spojení Izraele s Prahou a Budapeští a lepší využití letadel. Očekává i úspory z rozsahu spojením dvou leteckých společností.
je to fakt divny – kupovat si tvs s vicemene 40 letadly sa oduvodnit to zlepsenim spojeni tel aviv – praha a tel aviv – bud …
Tak jako tak se Smartwings proda. Bud Izraelcum nebo jinymu.
Je to protože číňani a tak se může víc posílí ČSA nebo je to tím, že Šimáněmu je už přes 70 a tak ČSA půjde taky?
Myslím, že kdyby chtěl Šimáně do důchodu, tak ČSA asi nezachraňoval.
Myslim ze kvuli veku Simaneho i Vika. Do aleluja to tahnout nemohou.
Apartheid Air…
To nevymyslíš…
https://thisisapartheid.btselem.org/
„Už za dob Ježíšových palestinci kradli ovce!“ prohlástil rabín.
„Tak to je nehorázná lež! Tehdy žádní Palestinci nebyli“ zařval na něj palestinský vůdce.
„Tak to bychom měli otázku okupace vyřešenou“ odvětil klidně rabín.
Nevím co to může přinést. Radši bych je viděl v českých rukou a mnohem víc letadel a destinací, kam létají. Tohle spojení nedovedu posoudit. Z Prahy v Budapešti jsem navíc za 5 hod autem i s přestávkami.
Špatně čtete, ale pobavilo 🙂
Oni to urcite nekupovali, aby letali PRG-BUD a zpet.
Nedovedete posoudit, ale okomentovat musíte 🙂
a pritom by stacilo umet cist… o praha – budka v clanku neni ani slovo. mluvi se tam o tel aviv – budka
Jakmile se Babiš před dvěma lety populisticky rozhodl hodit na ně bobka, bylo zřejmé, že fungující aerolinka v česku dalších pár let vzkvétat nebude.