Islandské aerolinky Play začaly nabízet spojení z Prahy do USA. Přes Keflavík
A321neo v barvách Play. Foto: Play
Cestující musejí počítat s poměrně dlouhou dobou na přestup na Islandu.
Cestující musejí počítat s poměrně dlouhou dobou na přestup na Islandu.
15 hodin mezi lety je na čekání na letišti mnoho a na výlet do Reykjavíku málo
Až to budou nabízet za 250$, začne to bejt zajímavý. 400 je moc…
Tohle nemuze vyjit. Zase dalsi kravina na entou
Souhlas
Vyspat sa v hoteli a na druhy den dopoludnia sa poflakat v Reykjaviku, kym budem pokracovat… Co ja viem, mozno by som sa dal ukecat, ale myslim ze som vo velmi malej mensine.
No, před pár lety jsme na Islandu platili 1200 za noc v kempu se studenou vodou. Aby ten hotel nestál jako celá letenka. Krom toho, do Reykjaviku je to docela štreka + 3 hodiny předem na letišti (COVID+USA), to na poflakování moc času nezbude.
15 hodinové čekání na Islandu?? Dobrá magořina.
To musela bejt neskutecna hlavicka, ktera tohle vymyslela. Dlouhej let s dlouhym prestupem za vic penez.
Cestující jsou v největší míře rozdělení do 2 skupin. 1) Neřeší až tolik cenu letenky, jde jim jen o to se dostat relativně pohodlně do cílové destinace. Pro ty tahle nabídka v úzkotrupé ještěrce s touhle čekačkou určitě nebude. 2) Řeší cenu letenky a je pro ně prioritní – přežijí cokoliv jakkoliv dlouho jen aby to bylo levné, takže přežijí úzkotrup i přestup, ale musí je uhranout cena. Jenže ono to s tou cenou není tady úplně vodvaz. Takže jim tahle jediná podmínka zůstává nesplněna. Z tohohle v tom vidím velmi malý obchodní potenciál. Ale uvidime, třeba to i mě… Číst vice »
Tak, zajímavé to může být pro ty, co se budou chtít dostat jen z ČR na Island a pak pro ty z Islandu do USA. Svým způsobem tři různé „linky“ za jednu posádku (nebo kdo ví..jak to budou kombinovat s obsluhou). Určitě se jim to nějak vyplatí-jinak by do toho nešli.
Vyplati? Vzdyt aerolinky casto nabidnou letenky se slavou, aby je pak rusily a dana destinace se ani nezacne letat. Svedky uz jsme byli x krat. I nedavno Eurowings zrusili Prahu a Zahreb.
Tohle bude kravina. Zalezi, za kolik Smartwings budou nabizet Island a jestli ho budou navizet i cestovky
Eurowings zrušili Prahu? To jsou věci, to jsou mi noviny..
Pak mě napadá ještě jedna malá skupinka – lidé, kteří prostě nedají těch 8 hodin v kuse. Z Reykjavíku je to nějakých 6 hodin, nejkratší z Evropy je 7:30 z Dublinu.
Jako třeba závisláci na nikotinu? 🙂
to chceš. sedět v jednouličce osm hodin s 15 hodinovým relaxem na lavičce na letišti 😁
…a kdyby bylo v ceně letenky ubytování přes noc, nebo horké lázně přes den… …vůbec by mně takový turistický cestování nevadilo 👍🙂
Napoprvé snad celkem, ale kochat se víc než jednou? Jinak v součtu ty časy v letadle jsou o poznání delší než jeden přímý let…
15 hodin a ještě přes noc. Nesmysl
Nepředpokládám, že by byl o tohle spojení veliký zájem. Čekat 15 hodin na Islandu na pokračování do USA není ideálním řešením.
Kdyby byl přílet na KEF brzy ráno odlet večer tak by se o tom dalo přemýšlet. Skočit si Reykjaviku, okoupat se v hotpotu a hurá dál. Ale takhle je to spíše nepoužitelné.
Souhlas, v takovém případe bych si to jednou stihnu i já. …
Použitelný to bude, pokud tu cenu udrží i pár dní před odletem, protože pak budou oproti konkurenci výrazně levnější. A cenově sensitivní cestující tu stále jsou.
Přesně tak
no… jen aby ses nemylil . co jsou schopni udelat lidi kvuli usetreny petistovce je nekdy az na hrane zdraveho rozumu.
nicmene ma to, co je to za itinerar … ta cema nic moc.
a co říkáte pánové na cenu v porovnání s kontinentáními aerolinkami?
nic moc.
děkuji, já přehled nemám, proto jsem chtěl vědět, zda alespoň cena je konkurence schopná….
Ti 2 co dali palec dolu ať si zajdou na psychiatrií
Záleží jen na tom, zda v ceně bude i zastávka v Blue Lagoon.