Integrace veřejné dopravy ve středních Čechách míří do finále – staňte se součástí organizátora dopravy největšího kraje

Jednotka CityElefant v Berouně. Foto: IDSKJednotka CityElefant v Berouně. Foto: IDSK

V rámci systému Pražské integrované dopravy (PID) je cestování vozidly veřejné dopravy na velmi vysoké úrovni. Rozhodujícími kritérii atraktivity veřejné dopravy

42 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Koloděj

Jelikož je to příspěvková organizace, tak platí stejné tabulky jako pro státní/krajské úředníky a platová třída (z mé zkušenosti s pohovorem na ROPIDu, nevidím důvod proč by to na IDSK mělo být jinak) se odvíjí od dosaženého vzdělání… Takže na stejné pozici může mít klidně jeden člověk 10. platovou třídu a druhý 12.

M M

Platové třídy jsou minimálně pro život v Praze těžce podhodnocené. Bez osobního příplatku za takový plat nikdo pracovat nepůjde…

Novotny

To uz by mohly zverejnit platove tarify, aby to bylo ferove a usetrili by si tim praci, ze by se zajemcu tolik neprihlasilo. Anebo se chovat konkurencne a platy o dost vyssi castku navysit, kdyz se mluvi v clanku o kvalite dopravy.

Koro

Tajení výplaty v inzerátu by mělo být nelegální.

rozinka

No jo, ale to už by se tuplem na Ropid nikdo nepřihlásil.

Daniel Jablonecký

Proč Ropid? Další, kdo ten článek ani neotevřel?

Stepan

Pokud je inzerát zamířen na ty zájemce, kteří by tu práci nedělali pro peníze, ale z čiré lásky, tak k uvádění výplat nevidím důvod.

Jan

Z čiré lásky nebo šoutouštví se ale nájem nezaplatí.

Liquid

Když už se tu mluví o pid kvalitě a wifi. Setkal se někdy někdo s fungující wifi v autobuse? Možná dělám něco špatně, ale mě se to ještě nepovedlo. Často tam i je a připojím se, ale dál to neteče…

Jyrka

Vedoucí pracovníci jsou lidské dno, zažijete psychoterror.

Stepan

Máte jako na mysli v IDSK, nebo všude a kdekoliv?

Jyrka

Jako první kritérium PIDu je uváděn čas. Kdykoliv jedu busem z bodu A do bodu B a porovnám čas z dobou před integrací, jedu déle…

Radim

Protože se „všude“ přestupuje… Taky jsem „před integrací“ jezdil z Čerňáku přímo bez přestupu. Teď se holt přestupuje. A ty přípoje klidně ujedou, i když je v jízdním řádu „čeká max 10 minut“, tak odjede třeba po třech minutách čekání a člověk má najednou hodinu a půl čas 😉 A maily na PID (a dopravce) nefungují, už jsem jich poslal aspoň 50.

robert

ROPID holt není tak progresivní jako IDS JMK.

Aaabbb

ROPID má problém v tom, že na spoustu mailů nikdy neodpoví…

Stepan

Bohužel mohu potvrdit, že připomínky zaslané na e-mail nebo přes webový formulář PID zůstávají z velké části zcela bez odpovědi. Vcelku bez ohledu na téma.

Mychal

To už platilo před 24 lety při zavedení metra na Černý Most. Do té doby jste byl z Újezda nad Lesy za 20 minut na Jarově. Dnes podle jízdního řádu maximálně v obchodním centru za lesem. (Reálně pak v sousedních Běchovicích.)

810

Chtělo by to zaintegrovat i lodní linky + středočeské přívozy. Dále by bylo dobré integrovat alespoň celý sousední kraje, mě by se líbilo cestovat na PID až na Šluknovský výběžek až do Jiříkova

Viktor Nárožný

Co si budeme povídat. ČR je příliš malou zemí na tolik krajů a různých integrovaných systémů.

810

Ale vlaky jsou lepší ve všech směrech! KŽC chystá od 1.května Mochovský motoráček ale nebude to jako třeba Pražský motoráček v PID… Zato se mi líbí trasa Praha-Čakovice-Mochov to by mohlo mít lepší preference než S24 o výkendu prostě z Prahy do Mochova a zpět vlakem a nejlépe na Jízdenky PID… KŽC vlastně vymysleli Lužickohorský rychlík Praha-Česka lipa-Mikulášovice…… Dále bych integroval vlaky linek Ex-EC/IC/rj!

Jenisej

Tak jsem se zasmál, jako plus nabízejí výplatu včas na účtu.

A čemu ne ? Pracovní dobu na rok, mám hypo, děti… tím mě opravdu neoslovíte.

prdlavka

Zapomněli dodat, že musíš být mladý a hezký kluk.

M19

Jste snad ošklivá a stará holka? 😉

Viktor Nárožný

Bohužel, dnešní doba. Otázka je, zda na to mají ty mladé a hezké kluky zaujmout. Dnešní svět funguje bohužel tak, že v některých firmách jsou pouze mladí a hezcí a v jiných zase (včetně úřadů) jenom staří a oškliví

robert

Proč?

rozinka

Protože to kucí z ropidu vyžadují.

robert

No vyžadují, ale nechápu kvůli čemu.

Anonymní alkoholik

Protože zrovna na inzerované pozice by bylo žádoucí, aby na nich nebyl umaštěný dlohovlasý šotouš, který nezná deodorant a mýdlo, nedej bože ještě něco jako parfém. Pokud mám reprezentovat firmu, tak musim nějak vypadat.

V.N.

Ach jo.. tuctový zaměstnanec pid není obchodník, srovnatelný s obchodníkem automobilky , který má na starost VIP klientelu. Tady by se spíše mělo cenit něco znát a umět.

Stepan

Nejspíš je to míněno nějak tak, že Jaromír Dušek by se tam bál sehnout pro tužku, ale třeba se mýlím…

Daniel Jablonecký

Jaromír Dušek je (s prominutím) sexistické hovado.

Daniel Jablonecký

Co s tím má společného Ropid?
https://www.idsk.cz/volna-pracovni-mista

Viktor Nárožný

Je pěkné, že nabízí x volných pracovních pozic. Jenže za kolik ? Tomuto sdělení se taktně vyhýbají. Všude uvádějí větičku..dle příslušných tabulek. Kdyby alespoň uvedli mzdovou třídu.

M19

Zkuste si ji dohledat v katalogu prací.

Kubrt

Pořád lepší, než můj bývalý zaměstnavatel, který stále nabízí „odpovídající mzdové ohodnocení“. Překvapivě některé pozice nemůže s tímto přístupem obsadit už několik let..

pedro74

Na plat se raději ani neptejte. Nestojí to bohužel za to.

Zoufalá úroveň a ne vysoká!

Na z trasách Praha – Vrané – Čerčany a Čerčany – světla nad Sázavou jezdí stále příšerné Regionovy a staré motoráky. Tomu neříkám vysoka úroveň ale ostudná hrůza!!

Některé vlaky navíc s Vámi zastaví a zůstanou stát v Jílovém nebo v Týnci a prodlužuje to cestu o 20 – 45 minut takže jsme předešli do aut a dokud tyto dva problémy nebudou vyřešeny do vlaku se nevrátíme..

Jezdíme z Kamenného Přívozu kde vlak čekáním totálně znevýhodnili a nemá smysl s nim jezdit

Slávek

Nejlepší je BUS

Figo

A to je myšleno vážně? Tady v oblasti Nymburka jezdí suverénně ty nejhorší autobusy ze všech dopravců co fungují v PIDu. Nemluvím o lince 432 co je věčně plná a OAD Kolín si tam pohodově nasadí SOR CN 10,5 nebo staré vysokopodlažní crosswaye.

jouda

432 má na spojích do Mladé Boleslavi kloubáky od MANu (MAN NG 363 Lion´s City G) a ty jezdí od podzimu 2019. Na zbytku pak sem tam nějaké Iveco a nejvíce SOR. 🙂

Figo

Jasně ale tyhle autobusy potkat je větší rarita jak chytit neposprejovany Elefant. Ve skutečnosti ani nechápu proč tam jezdí do MB kloubové autobusy když na ty spoje by vystačil třeba 8,5m bus.

Georg

ale to tam je asi dvacet let, to jeste idsk ani neexistoval…