Integrace veřejné dopravy ve středních Čechách míří do finále – staňte se součástí organizátora dopravy největšího kraje
Jednotka CityElefant v Berouně. Foto: IDSK
V rámci systému Pražské integrované dopravy (PID) je cestování vozidly veřejné dopravy na velmi vysoké úrovni. Rozhodujícími kritérii atraktivity veřejné dopravy
Jelikož je to příspěvková organizace, tak platí stejné tabulky jako pro státní/krajské úředníky a platová třída (z mé zkušenosti s pohovorem na ROPIDu, nevidím důvod proč by to na IDSK mělo být jinak) se odvíjí od dosaženého vzdělání… Takže na stejné pozici může mít klidně jeden člověk 10. platovou třídu a druhý 12.
Platové třídy jsou minimálně pro život v Praze těžce podhodnocené. Bez osobního příplatku za takový plat nikdo pracovat nepůjde…
To uz by mohly zverejnit platove tarify, aby to bylo ferove a usetrili by si tim praci, ze by se zajemcu tolik neprihlasilo. Anebo se chovat konkurencne a platy o dost vyssi castku navysit, kdyz se mluvi v clanku o kvalite dopravy.
Tajení výplaty v inzerátu by mělo být nelegální.
No jo, ale to už by se tuplem na Ropid nikdo nepřihlásil.
Proč Ropid? Další, kdo ten článek ani neotevřel?
Pokud je inzerát zamířen na ty zájemce, kteří by tu práci nedělali pro peníze, ale z čiré lásky, tak k uvádění výplat nevidím důvod.
Z čiré lásky nebo šoutouštví se ale nájem nezaplatí.
Když už se tu mluví o pid kvalitě a wifi. Setkal se někdy někdo s fungující wifi v autobuse? Možná dělám něco špatně, ale mě se to ještě nepovedlo. Často tam i je a připojím se, ale dál to neteče…
Vedoucí pracovníci jsou lidské dno, zažijete psychoterror.
Máte jako na mysli v IDSK, nebo všude a kdekoliv?
Jako první kritérium PIDu je uváděn čas. Kdykoliv jedu busem z bodu A do bodu B a porovnám čas z dobou před integrací, jedu déle…
Protože se „všude“ přestupuje… Taky jsem „před integrací“ jezdil z Čerňáku přímo bez přestupu. Teď se holt přestupuje. A ty přípoje klidně ujedou, i když je v jízdním řádu „čeká max 10 minut“, tak odjede třeba po třech minutách čekání a člověk má najednou hodinu a půl čas 😉 A maily na PID (a dopravce) nefungují, už jsem jich poslal aspoň 50.
ROPID holt není tak progresivní jako IDS JMK.
ROPID má problém v tom, že na spoustu mailů nikdy neodpoví…
Bohužel mohu potvrdit, že připomínky zaslané na e-mail nebo přes webový formulář PID zůstávají z velké části zcela bez odpovědi. Vcelku bez ohledu na téma.
To už platilo před 24 lety při zavedení metra na Černý Most. Do té doby jste byl z Újezda nad Lesy za 20 minut na Jarově. Dnes podle jízdního řádu maximálně v obchodním centru za lesem. (Reálně pak v sousedních Běchovicích.)
Chtělo by to zaintegrovat i lodní linky + středočeské přívozy. Dále by bylo dobré integrovat alespoň celý sousední kraje, mě by se líbilo cestovat na PID až na Šluknovský výběžek až do Jiříkova
Co si budeme povídat. ČR je příliš malou zemí na tolik krajů a různých integrovaných systémů.
Ale vlaky jsou lepší ve všech směrech! KŽC chystá od 1.května Mochovský motoráček ale nebude to jako třeba Pražský motoráček v PID… Zato se mi líbí trasa Praha-Čakovice-Mochov to by mohlo mít lepší preference než S24 o výkendu prostě z Prahy do Mochova a zpět vlakem a nejlépe na Jízdenky PID… KŽC vlastně vymysleli Lužickohorský rychlík Praha-Česka lipa-Mikulášovice…… Dále bych integroval vlaky linek Ex-EC/IC/rj!
Tak jsem se zasmál, jako plus nabízejí výplatu včas na účtu.
A čemu ne ? Pracovní dobu na rok, mám hypo, děti… tím mě opravdu neoslovíte.
Zapomněli dodat, že musíš být mladý a hezký kluk.
Jste snad ošklivá a stará holka? 😉
Bohužel, dnešní doba. Otázka je, zda na to mají ty mladé a hezké kluky zaujmout. Dnešní svět funguje bohužel tak, že v některých firmách jsou pouze mladí a hezcí a v jiných zase (včetně úřadů) jenom staří a oškliví
Proč?
Protože to kucí z ropidu vyžadují.
No vyžadují, ale nechápu kvůli čemu.
Protože zrovna na inzerované pozice by bylo žádoucí, aby na nich nebyl umaštěný dlohovlasý šotouš, který nezná deodorant a mýdlo, nedej bože ještě něco jako parfém. Pokud mám reprezentovat firmu, tak musim nějak vypadat.
Ach jo.. tuctový zaměstnanec pid není obchodník, srovnatelný s obchodníkem automobilky , který má na starost VIP klientelu. Tady by se spíše mělo cenit něco znát a umět.
Nejspíš je to míněno nějak tak, že Jaromír Dušek by se tam bál sehnout pro tužku, ale třeba se mýlím…
Jaromír Dušek je (s prominutím) sexistické hovado.
Co s tím má společného Ropid?
https://www.idsk.cz/volna-pracovni-mista
Je pěkné, že nabízí x volných pracovních pozic. Jenže za kolik ? Tomuto sdělení se taktně vyhýbají. Všude uvádějí větičku..dle příslušných tabulek. Kdyby alespoň uvedli mzdovou třídu.
Zkuste si ji dohledat v katalogu prací.
Pořád lepší, než můj bývalý zaměstnavatel, který stále nabízí „odpovídající mzdové ohodnocení“. Překvapivě některé pozice nemůže s tímto přístupem obsadit už několik let..
Na plat se raději ani neptejte. Nestojí to bohužel za to.
Na z trasách Praha – Vrané – Čerčany a Čerčany – světla nad Sázavou jezdí stále příšerné Regionovy a staré motoráky. Tomu neříkám vysoka úroveň ale ostudná hrůza!!
Některé vlaky navíc s Vámi zastaví a zůstanou stát v Jílovém nebo v Týnci a prodlužuje to cestu o 20 – 45 minut takže jsme předešli do aut a dokud tyto dva problémy nebudou vyřešeny do vlaku se nevrátíme..
Jezdíme z Kamenného Přívozu kde vlak čekáním totálně znevýhodnili a nemá smysl s nim jezdit
Nejlepší je BUS
A to je myšleno vážně? Tady v oblasti Nymburka jezdí suverénně ty nejhorší autobusy ze všech dopravců co fungují v PIDu. Nemluvím o lince 432 co je věčně plná a OAD Kolín si tam pohodově nasadí SOR CN 10,5 nebo staré vysokopodlažní crosswaye.
432 má na spojích do Mladé Boleslavi kloubáky od MANu (MAN NG 363 Lion´s City G) a ty jezdí od podzimu 2019. Na zbytku pak sem tam nějaké Iveco a nejvíce SOR. 🙂
Jasně ale tyhle autobusy potkat je větší rarita jak chytit neposprejovany Elefant. Ve skutečnosti ani nechápu proč tam jezdí do MB kloubové autobusy když na ty spoje by vystačil třeba 8,5m bus.
ale to tam je asi dvacet let, to jeste idsk ani neexistoval…