ICOM uspěl s námitkami, Vysočina zrušila výběr levnějšího dopravce pro Pelhřimovsko
Nové autobusy Setra pro Icom Transport. Foto: Icom
Hodnotící komise bude zkoumat znovu cenu ČSAD Autobusy České Budějovice.
Hodnotící komise bude zkoumat znovu cenu ČSAD Autobusy České Budějovice.
https://zdopravy.cz/nejvetsi-dopravce-na-vysocine-sponzoroval-ods-jeji-zastupci-budou-vybirat-viteze-souteze-na-desetiletou-smlouvu-76916/
Aby ne, když má ICOM podplacené všechny místní politiky.
Ale zase bych to tak neprožíval – pokud přijdou námitky, musí je kraj vypořádat. Kraj nenaznačil jak je chce vypořádat, ani že souhlasí s argumentací ICOMu… Uvidíme, jak to dopadne.
Cena nižší o méně než 1 % je podnákladová a ta druhá není.
Tak jistě, odkýváme to jako ten pták: https://www.youtube.com/watch?v=UCKC-QVcVn0
Icom jde štěstíčku naproti.
ty vole Schrek tohle smrdí na sto honů. Ale pobavila mě Kačenka Kratochvílovic ohledně mezd řidičů. Se svým tvrzením o průměrné mzdě 42 tis čistého. asi tak za 400 hodin za měsíc že. Páni novináři by se mohli Kačenky ještě optat na skladbu těch 42 tis na výplatnici, ono není všechno zlato co se třpytí.
A to je fakt Kačenka herself, nebo jí to diktuje ten sráč Kratochvíl, který si nechal napsat papíry na hlavu, aby nešel do basy?
já bych vsadil b) je správně :-)))
Ten sráč si koupil od kremlofilní fňukny Klause prezidentskou milost za 10 mega.
Neříkej to nikomu…
Jakože napadnu cenu jako podnákladovou když ta moje je v řádech desetin až setin procenta vyšší? tedy těch 0,05 či 0,35Kč na km….. to nemůže být pravda, pochopil bych nějakou špionáž či únik informací, vyzrazení konkurenční nabídky (čti korupce) protože takhle se trefit to chce mít fakt velkou kliku…..
Posoudit cenu CSAD jako mimoradne nizkou asi nepujde- to same by museli udelat s cenou Icomu. Takze si mozna v tichosti chystaji pole pro zruseni celeho rizeni a opetovne zadani. Tentokrat jiz se “spravnymi cenami”.
Běžná věc třeba v JMK, že se nabídky liší b desítkách haléřů. Oni ty náklady na zajištění daného rozsahu jsou dost podobné.
Myslim ze ICOM hraje na levnější zázemí, tedy i stejná cena by byla podezřelá.
Pak ale jde argumentačně sám proti sobě ve všech vítězstvích mimo rámec svých „tradičních oblastí“ – namátkou Rosicko.
Jak tam mohl vyhrát, když Adosa tam měla zájemí a Icom ne?
Celkově to z mého pohledu jde argumentačně proti jakékoliv možnosti vítězství někoho jiného než dosavadního „správného dopravce“.
To souhlasím, nejlíp by to řešil důkladný rozpis nákladů pro všechny.
Ale kraj by se neměl čeho bát, pokud má dost vysoké pokuty za některé spoje.
Tak ono pozemek za hubičku pro ICOM v centru města na parkovací dům a stabilní doživotní výdělek nestačí, reklama hejtmana na jejich autobusech už taky ne…Tak proč zase nenapadnout jiné dopravce, aby ten ICOM zase vyhrál na 10 let…
Dlouhé prsty ten papírově uznaný blázen má – pořád asi tuší do jaké kapsy koruny strčit
Já osobně si nemyslím že by v těch námitkách ICOMu bylo něco čím by se výběrová komise nezabývala už při výběru… to přece patří ke standatnímu procesu vyhodnocení NŘ zabývat se alespoň zběžně tím zda je nabízená cena „reálná“??
Kolik to asi Kateřinu stálo ? Zřejmě dost, že…..
Káťu ? Tu to „samozřejmě“ nestálo nic. 😀
No já se po…. 😟 To snad nemůže být pravda…
To mám halucinace z horka, nebo opravdu čtu to, co čtu?
To je síla. Devadesátých jsou zpět!
Omlouvám se. Mělo být devadesátky.
V kontextu Icomu pro mě nejde o novou informaci: – (z různých na sobě nezávislých zdrojů) trestání řidičů za „nadměrnou“ spotřebu, reálně nutnou, má-li vůz řádně topit/klimatizovat – chlubení se „bezbariérovým“ busem (blahé paměti rok 2011 a prezentace Intoura s plošinou) v době, kdy jiní dopravci/ jiné kraje už řadu let provozovaly/objednávaly nízkopodlažní busy – ohledně cen pak např. pokutovaná „soutěž“ na třebíčskou MHD z roku 2016, kdy městský úřad uvedl v zadávacích propozicích, že „odhadovaná cena kontraktu“ je 280 mil. Kč za celých 8 let jeho platnosti. Dcera Icomu nabídla přes 500 mil. Kč, přesto tato částka byla připuštěna,… Číst vice »
jj, jezdit jako řidič u Icomu má spoustu výhod… např. dokupovat naftu za svoje aby nedostal penále…
A hlavně: toto prodlužování celého výběrového řízení ukazuje na scestnost argumentace třebíčského městského úřadu z roku 2016 o tom, že ty 3 – 3,5 měsíce byly dostačující, že autobusy se dají pronajmout (ovšem za kolik peněz + zda s požadovanou výbavou), kryté stání se dá namontovat (přičemž místostarosta zodpovědný za dopravu tehdy tvrdil, že kryté stání bylo požadováno, aby autobusy nebyly vymrzlé, což při montovaném krytém stání těžko zajistí) atd.
Reálně nestačí mnohem delší doba, pokud některý se zájemců podává odvolání.
Ale proč pro toho šmejda Kratochvíla dělají? Při tak vysoké poptávce po řidičích…