ICOM Transport obnovuje vozový park. Desítky autobusů Setra zaplnily areál v Jihlavě
Nové autobusy Setra pro skupinu ICOM Pramen: Icom Transport
Areál v Jihlavě zaplnila nejen modrobílá kombinace, ale také barvy Pražské integrované dopravy
To je prostě stále hnus Setra = stále stejná hnusná krabice
někdo holky někod vdolky… A dle Vašeho názoru je krásná „krabice“ v rámci příměstských a městských autobusů který model ??
Já myslím, že jemu se líbí SOR NB 12 a velebí ho jako nejlepší autobus všech dob. 😀
No fuj to už vůbec ne
U ICOMu je především obdivuhodné, jaké ceny za nová vozidla si dlouhodobě dokáže vyjednat. Dostat se u MB a Setry na 4,4 mil. Kč/ks, to není zrovna obvyklý jev.
To bude sranda až zas tyhle kousky po pouhých 8 letech provozu šoupne někam do Kozlekedési Kozpontu Debrecen či kam to prodává a tam budou jezdit v původní PID podobě se sedačkama s logy pražský dopravy 😂😂😂 Nechápu proč ty busy tak rychle přeprodává, zvlášť když to je nejkvalitnější značka co může být vydrží jezdit i 20 let… Hlavně že na 337ce to jezdí s nějakým jejich interním hlášením kde když už to nešeptá tak 3x opakuje tundun příští zastávka Praha, IKEM tundun Praha IKEM tundun PRAHA IKEM, a nebo jen tundun Příští zastávka tundun Příští zastávka tundun Příští zastávka,… Číst vice »
Jel jsem letos několikrát 337 a přesně – buď nefunguje vůbec nic, ani hlášení, ani panel s číslem linky a řidič na každé zastávce otevře dveře a vyřvává „Benešoooooov“, nebo to hlásí podivnosti.
Ale jinak busy pěkný 🙂
Pamatuju si, když ICOM jako ČSAD Ústí nad Orlicí začínal s linkou Liberec – Luhačovice. Jako první nasadil SOR C 9,5, pak chvíli jezdily vymlácený náchodský C 934E a nakonec přišly „Medvědi“. Nejdříve Concecto, které nemělo kufry ani prostor pro kočárek a lidi museli zavazadla strkat pod sedačku, případně je nechávat v uličce, což u plně obsazeného autobusu z Hradce do Liberce v neděli odpoledne byla docela sranda. Potom přišlo Conecto s prostorem pro kočárek, kam se začaly dávat zavazadla, takže když chtěl někdo jet s kočárkem mezi Libercem a Turnovem nebo mezi Turnovem a Jičínem, měl prostě smůlu. Nakonec… Číst vice »
Když už to kupovali, tak do toho měli dát automaty. O co by to bylo dražší? … Navíc jak vidím, ICOM moc netrápí nový design PID a vesele nakoupil auta v původním schématu. 😀
A on už je nový grafický manuál schválen a poskytnut dopravcům??? Co vím, tak se zatím jedná o zkušební provoz jednoho busu. Další budou v šedočerveném pokud se vše schválí nejdříve koncem příštího roku, spíše později…
Já se ptal na převodovku, zbytek bylo konstatování …
Koukám, že než se do praxe zavede nový design PID, tak už budou všechny busy v systému v trikolóře…
Icom – dopravce, který své řidiče nutil jezdit „na spotřebu“ (= netopit, jezdit na půl plynu). Dopravce, který se byl schopen ještě někdy v roce 2011 chlubit „bezbariérovými“ Intoury se zvedací plošinou pro vozíčkáře, když v té době jiní dopravci + jiné kraje kupovaly/požadovaly nízkopodlažní linkové busy. I když nepopírám, že zčásti na tom nese „vinu“ i příslušný kraj, že si nic takového nezasmluvnil. P. S. Off topic dotaz k redakci – jak to bude s distribucí knižního železničního jízdního řádu? Psali jste o tom, že bližší info bude zveřejněno na přelomu listopadu a prosince. Je 4. 12., ale zatím… Číst vice »
Tyhle nápady ale asi měl po spolupráci s objednatelem. Na linkách PID se už čtyřicítkou neplazí, jízdní doby se zkrátily.
Okolo roku 2004 jsem pracoval na Roztylech a autobusy ICOMu bylo určitě to nejlépe vypadající, co tam tehdy jezdilo.
Moje zkušenosti s Icomem jsou jen MINUS. Ikdyž možná ostatní nebudou o moc lepší.
Každopádně k čemu mi je jet třeba v mercedesu když si mezi sedačky nesrovnám nohy.
Ty sedačky v Setrách jsou pro opice? Žádná lumblální opora podle vertikálního švu.
Tyhle sedačky jsou právě TOP
Radost z pohledu cestujícího vidět tak prozíraveho dopravce nekupujicího to nejlevnější co jde… Radost se těmito busy vozit.
Souhlas, jsou to opravdu slušná vozidla.
Mají nové autobusy ale do nového laku PID je nedaji. A tak to zase bude trvat 25 let než se vůbec dostaneme k šanci mít nějak jednotny VP.
Autobusy splňují platný standard PID.
No, stačila by drobná smluvní úprava. Kdo chce, hledá řešení, kdo nechce, hledá výmluvy.
Mají vzhled PID, který byl požadován v době vypisování výběrového řízení na nové autobusy. Nový vzhled byl schválen až později, tak holt bude příště.
Musím Vás opravit – nový vzhled zatím není schválen – neexistuje grafický manuál. To vše co bylo prezentováno je jen a pouze zkušební verze.
Zeptám se: Vám se ta nová prasečina líbí?
Co je to nový lak PID?
To je ten, co tyhle skvosty pro ICOM nemají. 😀
Předpokládám, že ICOM má smlouvu se Středočeským krajem a jestli se nepletu, tak IDSK nad novým designem vozidel nijak nejásal. Takže je možné, že ve středních Čechách budou jezdit ještě dlouho busy v původním schématu.
No to by měly.
Pravda, ono sice původní design není nijak extra krása, ale zato ten nový je doslova mega hnus.