IAG ovládne španělské aerolinky Air Europa. Covid srazil cenu o polovinu
Air Europa má ve flotile také 5 Boeingů 787-8. Foto: Air Europa
IAG má na zaplacení firmy šest let, chce výrazně posílit vliv madridského letiště.
IAG má na zaplacení firmy šest let, chce výrazně posílit vliv madridského letiště.
Obavam se, ze tohle tak snadno neprojde pres antimonopolni urad: Iberia, Air Europa i Vueling pod jednim vlastnikem, to se jim nebude uplne libit…
MAD je už i tak silným hubem pro lety do celé Latinské Ameriky (kromě Brazílie), takže to dává smysl.
Čekám více takovýchto prodejů v příštích měsících.. Tak schválně, kdo bude další?
Doufám že udělají i nové zbarvení letadel, protože Air Europe má asi nejošklivější zbarvení v Evropském letectví. Samozřejmě je to věc názoru a v této době asi i zbytečné vyhazováni peněz IAG
Takže další oslabení skyteamu…. mno .. úžasný.
SkyTeam není o Air Europa a nikdy nebyl. Byl hlavně o rozdělení trhu mezi Evropou a USA mezi Delta, AF, KLM a do počtu Alitalia.
Souhlasim, ale čím více členů ve Sky Team tím je to pro ně lepší
Čím více členů v jakémkoliv seskupení, tím horší nalezení konsenzu, bohužel.
co to plácáš?
Jaký konsenzus? letecká aliance není žádná jednotná firma, ale defakto zájmové sdružení firem za účelem zvýšení zisku a přijmů. Společnosti i v rámci aliance si pořád konkurují, byť (v omezené míře) spolupracují.
Konsenzus tak nějak moc nemají na čem hledat – v podstatě ten konsenzus začíná a končí na propojení FFP … na ničem víc se ty společnosti hromadně nedohadujou, i jen blbé C/S spolupráce se nedohadují „přes alianci“, ale stále bilaterálně mezi jednotlivými členy, na základě zájmů jednotlivých členů.
Blábol.
Air Europa zajištovala pro cestující v rámci skyteamu celkem solidní obsluhu destinací v jižní americe. v tuto chvíli toto v pdostatě padá.
KLM a AF ji v tomto nenahradí, a argentici , ti mají problémů dost sami se sebou.
Tudíž nejspíš konec Air Europa u SkyTeamu.