Hyundai začal vyrábět v Nošovicích novou generaci modelu Tucson
Nová generace modelu Hyundai Tucson. Foto: HMMC
V Nošovicích se už vyrobilo 1,2 milionu modelu Tucson, čtvrtá generace bude v autosalonech do konce roku.
V Nošovicích se už vyrobilo 1,2 milionu modelu Tucson, čtvrtá generace bude v autosalonech do konce roku.
Design to má hodně zajímavý, takováhle netradiční auta, co se nebojí utéct od konvenčnosti mám moc rád. Ale důležitý pro mě je, jak to bude jezdit, za kolik to bude jezdit atd. Určitě bych volil motor 1.6 CRDi MHEV 4×4 s automatem. Za cenu Kč 819 990,- ve výbavě Smart je to celkem dobrá nabídka, když uvážím, že Karoq ve srovnatelné výbavě začíná o Kč 50 000,- a to řeč jen o základu výbavy Style, který si dovybavujete dál, takže suma přes milion za Karoq není nijak malý problém. A to je za Škodovku opravdu hodně …
Prý jim to moc nelícuje 😀
Však kupovat si auto z posledního a prvního roku výroby není nejlepší nápad. Ale to je u všech automobilek.
Z prvního roku výroby chápu, ale proč ne z posledního?
Prý špatně vidíte…
Taková vyjádření zasluhují metál.
Auta ještě nejsou v prodeji, ale už víte, že mají vady.
ta přední maska bude FAJNA na údržbu, zvlášť v létě, mušky, hmyz atd. To bude lahoda udžet to pěkné.♀
Jakkoliv nemám SUV rád, tak tady se předek designově povedl.
Špatně nevypadá, ale bude se vyrábět fakt jen hybrid? Verze s klasickým agregátem nebude?
Aniz bych chtel kdy komu narizovat ci omezovat ho ve vyberu auta, dnesni moda a masivni rozsireni SUV mi zcela unika. Kdyz vidim jak se s tim damy perou na parkovistich, podvozky to ma obvykle stejne v drtive vetsine pripadu prevzate z klasickych osobaku takze o zadne terennosti nemuze byt rec. SUV auta maji velmi spatny pomer vnejsi/vnitrni velikost. Chapal bych vetsi posed, ale ten je dnes dostupny i v jinych praktictejsich kategoriich aut. Smysl vyhody vyssi hmotnosti pri nehode se takrka smazava, protoze riziko nehody SUV/SUV je dnes velice vysoka, navic testy jasne ukazuji ze SUV jsou velmi nachylna… Číst vice »
Prostě se to lidem líbí..
Tak snad každého věc co si koupí přeci. Je pravda že tyhle auta mají v oblibě dámy , které si s nimi moc nerozumí, ale doba je holt taková a trestné to není.
Prostě velké auto, pocit velkého ega. Jak píšete, o užitném prostoru to není. Stejně většinou vidíte v autě jednoho, nebo dva lidi.
Předtím, než ta „móda“ SUV začala, tak se ve velkém rozšířily retardéry. Různé takové ty zpomalovače, které holt s nízkým sportovním vozem bývá problém projet. Takže vysoký sportovní vůz je řešením. Navíc, na rozbitých silnicích je lepší mít větší kola, míň to mlátí. Závěr ať si udělá každý sám. Pak jsou tady hlediska na logice nezaložená, jako je vkus. Někdo si koupí Mustanga z konce 60. let, sice jezdí za 15-20 litrů, ale CityGO nechtěl. Jiný má Ladu Nivu a jezdí za 10-15 litrů, ikdyž je to auto poloviční. A ČD mají 810, protože na nové nemají. A tak provozují… Číst vice »
Slyšel jste o omylu „poté, tedy proto“? Tak přesně ten plati na vasi úvahu, že za modu SUV mohou retardery.
Máš-li mindrák (třeba malé přirození), potřebuješ velké auto!
Je lepší brečet nad životem ve velkém autě než v autobusu.
Odposlechnuto kdysi:
A: A proč si sakra nemůže koupit Fabii, to mu nestačí česká značka??
B: Má čtyři děti
A: Tak jich nemá mít tolik!
🙂 Kdyz to ale vezmu vecne, tak problem 4 deti urcite nevyresi SUV ale MPV.
Co mají velkého ženské, které s tím často jezdí do nákupních center a neumí s tím zaparkovat?
Pozadí?
Tak třeba já jsem potřeboval pracovní“ auto, co utáhne přepravník s koněm/dvěma, nezapadne s tím na kdejaké blátivé polňačce, ale zároveň jsem to chtěl používat i jako rodinný vůz, se kterým se dá normálně parkovat ve městě i se s tím dá jet na dovolenou. Prostě aby to byl univerzální kompromis. Taky mi vyhovuje, že tam jsem schopen nacpat pračku a nízkou ledničku nastojato nebo různý stavební materiál. Na koupi dvou „jednoúčelových“ vozů jednak není dost peněz a ani chuť zbytečně množit plech. Pokud má někdo pocit, že jeho manželka bude ve větším bezpečí v naleštěném Discovery jezdícím mezi školkou,… Číst vice »
Milý kolego motoristo, pokusím se Vám odpovědět. Předně, téměř vše co píšete, jsou nesmysly. Měl by jste si takové auto půjčit a něco s ním najet, než tu začnete potit pavlačové drby. Ano, souhlasím, že „větší“ vozy hodně řídí ženy. Jenže, domnívat se, že SUV jsou oproti OA nějak větší, těžší a mají vyšší spotřebu..?! Vyšší a širší o pár cm, ale také o dost kratší. Pro srovnání, manželky SUV je o 20cm kratší a o 70 kg lehčí než můj kombík. Průměrnou spotřebu má parádních 5L/100km, ať tomu věříte nebo ne. Měl jsem jako náhradní vozidlo půjčenou litrovou Octu,… Číst vice »
Kodiaq TSI 2.0 průměrná spotřeba 8,5 l/100km, jezdím hlavně město a občas mimo. Rozměrově menší, než předchozí kombík Opel, hmotnostně i pocitově lehčí vůz. Vnitřní prostor veliký, podobně jako kombi. Nastupování, výhled, neoslňování je super.