Hyundai se po výměně vedení vrátilo na druhé místo, Škoda má už 38 % trhu
Hyundai Ioniq. Foto: Hyundai
Třetí měsíc po sobě je Hyundai v Česku druhou nejprodávanější značkou. Stalo se tak půl roku poté, co skončily agresivní
Hyundai je taková zbytečná značka. Auta, která do Evropy rozhodně nepatří. Škoda nabízí bohaté portfolium modelů, které uspokojí každého.
Preferuji sice japonské vozy, ale kdybych si měl za své peníze vybrat mezi Škodou a nebo Hyundaiem, vždy v dané kategorii koupím Hyundai – za míň peněz vetší výbava a pětiletá záruka bez omezení kilometrů….
Sorry jako, ale Scala mne opravdu neuspokojí
Radši si koupím auto, jehož převodovka vydrží bez repase déle než DQ200…
Nechápu proč lidi dávají peníze za předražené vozy Škoda, i nabušenější Passat je levnější než Superb…. a u jiných značek můžete mít vůz o jednu třídu výše (nemyslím tím Dacii)
Možná až vyrazíte z virtuálního světa konfigurátorů do reálného světa autosalónů a slev pro velké zákazníky, tak to pochopíte.
Pokud vyrazíte do reálného světa, tak třeba slušný a vzdělaný člověk nemá potřebu smlouvat, jak na balkánském trhu a zajde si jinam.
Velkoobchodní slevy vás zajímají v případě, že německé auto s nalepeným okřídleným šípem fasujete.
Já v reálném světě auta prodával.. Takových slušných a vzdělaných lidí je asi 1 ze 100. A to dokonce i pro stokorunu koupili identické auto jinde.
Ano, také bych to tak odhadoval. Prodeje Škody tomu celkem odpovídají…
Proč lidí kupují vozy Hyundai, když máme podstatně lepší Škodu?
Co jsem slyšel třeba od kolegů v práci, tak hlavně proto, že hyundaie jsou levnější. Lepší poměr cena/výkon.
To se nedomnívám. Dneska je to úplně jedno, všechno jsou to plečky s projektovanou životností do 10 let a z auta se tím stává spotřební zboží. Bez ohledu na značku, ale tento fakt nahrává spíš levnějším značkám, protože investice do dražšího postrádá smysl. Průměrný věk auta u nás je 14-15 let a to je v podstatě už jen udržování v různé fázi rozpadu.
Nevím, kdo Vám řekl, že Škoda je podstatně lepší. Jsou to kvalitativně poměrně shodné vozy, pouze korejci jsou lépe vybaveni a nebojí se dát delší záruku.
Pokud by měla být Škoda podstatně lepší, určitě by standardně prodloužila záruku, nebo alespoň odebrala omezení kilometrů. I když si záruku na pět let dokoupíte, omezení na počet kilometrů se nezbavíte.
Nevím, asi se ptejte spíš na německých, britských nebo čínských stránkách, kde se jich prodává fakt hodně, ne v česku, kde se těch škodovek prodá pár kousků:
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/skodovce-v-srpnu-opet-klesly-prodeje-stahuji-ji-problemy-na/r~e22ba940d53311e98776ac1f6b220ee8/
Dají se někde zjistit, registrace podle krajů? Myslím že tam budou celkem rozdíly …
Což takhle se podívat na výše zmíněný odkaz?
http://portal.sda-cia.cz/stat.php?n#rok=2019&mesic=11&kat=OA&vyb=kraj&upr=podilkraju&obd=m&jine=false&lang=CZ&str=nova
Viz odpověď níže. velkým problém jsou ale často registrace na leasingové firmy se sídlem v Praze. Auto si tak fyzicky pořídila firma ze Zlína, oficiálně je ale přihlášené v Praze.
Myslel jsem podle značek a krajů. Jinak bude vypadat pořadí ve Středočeském, jinak v Moravskoslezském. Jinde to bude asi podobné kromě Prahy, kde jsou ony leasingovky, sídla firem apod.
Pokud vim, tak nikdo podobne statistiky nedela, musel byste si to sam vytahat z dat uverejnovanych ministerstvem dopravy: https://mdcr.cz/Statistiky/Silnicni-doprava/Centralni-registr-vozidel/Mesicni-statistiky-2018 Popis polozek najdete u starsich dat: https://mdcr.cz/Statistiky/Silnicni-doprava/Centralni-registr-vozidel/Mesicni-statistiky Neni to cleneno na kraje, ale na okresy.
Vzhledem k tomu, že třeba takový ČEZ má auta registrované v Ostravě (předtím v Ústí), bude taková statistika malinko zkreslená :-)).