Hyundai s novým šéfem otáčí. Končí s agresivním marketingem, chce více dealerů
Hyundai i30 N. Foto: Hyundai
Automobilka Hyundai se nebude už ve svých reklamách vymezovat vůči konkurenci a nechce dál bojovat se svými dealery i těmi,
Neviditelná ruka trhu dopadla Volsickemu přímo do xichtu ;-).
Nebo Hnujdaj to znají všichni a vyslovuje se to dobře!!!!
Hnujdaj bude pořád Hnujdaj to si hoši poara….. dobre jim tak teď to rozhodně nezachrání spoustu lidí to pobouřilo ubozaci nic jiného neumí jen urážet prý České Auto ……… a má šikmé oci
Snad se zlepší servis. I pitomá garančka byl problém. Alespoň v mém případě. Myslím že Vošický by se dobře uchytil v SŽDC, ČD.
Vtipný, a já si už zvykl vyslovovat Hjondé. Myslím, že tohle neustálé měnění výslovnosti automobilce taky moc neprospěje.
Každopádně Vošický byl sebestředný arogantní jedinec a podle toho taky vypadal marketing.
Hyundaj pry znamená v korejštině penis ;-).
To je svatá pravda a co teprve náhradní díly každý vidí jen ten novej krám,ale co za pár let jen normální údržba destičky kotouce vyfuk atd…. to mají 3x dražší než škodovka hlavně že se do ní furt naváží! Fuj
No tak nevím, ale mám 1 gen. Octavie a 2 gen. Ria a díly mi naopak nám korejce přijdou levnější ve většině případů. Viz. pema.cz
Samozřejmě se bavíme o spotřebních věcech (čepy, ložiska, tlumiče a brzdy). Čelní sklo stojí na Rio skoro 2x tolik, co na Octu, ale pojistka za sklo je kupodivu cenově stejná. Jinak nevím co měnit. Za 170.000km jsem na Riu a ani na Octě nic jiného než spotřební zboží neměnil. Ještě podotýkám, že Octa je 98 ročník a Rio 2006.
Ne jinak to ale máme i u novějších korejců, co máme v rodině.
Pokukoval jsem po Ceedu nebo Oktě a srovnával i ceny ND. Spotřební věci jsou na tom stejně. Něco je o chlup levnější u Škody, něco u Korejců. Jako dražší mi vycházely na Kiu karosářské díly.. je ale fakt, že ty se obvykle tak často nemění a dají se pojistit havarijkou..
Kamarád, který je prodejce u Hyundai, se snad konečně přestane za ty reklamy stydět.
Některým českým politikům také dlouhodobě nedochází, že postavit volební kampaně svých partají především či dokonce výhradně „negativně“ na kritice a poškozování ostatních místo „pozitivně“ na presentaci vlastních přínosů pro ostatní (ale jen do té míry, aby to nebyla pouhá agresivní páchnoucí sebechvála) je cestou do pekel – a podle toho také jejich partaje ve volbách dopadají …
Strany, které mají negativní kampaň vúči vládnoucím stranám mají u nás obvykle velký úspěch. Jakmile se ale dostanou k moci, tak se naplno projeví, že nemají vlastní program a v dalších volbách propadnou.
A to jste viděl kde – třeba u ODS? Nebo u Kalouska? Nebo snad u toho „moravského Japonce“? Třeba právě zmíněné partaje šly „do kopru“ ani zdaleka ne jen proto, jaké škody nadělaly, ale proto, že ty škody se snažily kamuflovat negativní kampaní vůči komukoli jinému, kdo jim nelezl do análů a nechválil je, kudy chodil – a navíc jejich představitelé byli a jsou tak hloupí, že se i navzájem podrážejí a snaží se nesmyslně si konkurovat i mezi sebou. A propos: proč má třeba i Jančura (vlastně zcela zbytečně) tolik odpůrců, ačkoli v mnohém zase až tak úplně špatně… Číst vice »