Hyundai loni vydělal v Česku šestkrát více. I přes pokles tržního podílu
Nový Hyundai Tucson po zahájení sériové výroby. Foto: HMMC
Společnost Hyundai Motor Czech (HMC), která zajišťuje distribuci a prodej vozů značky Hyundai v Česku a na Slovensku, loni výrazně
Tohle je jasný tahoun budoucnosti, škodovka bude mít brzo odzvoněno tohle bude nástupce nové doby.
Není se čemu divit. Hyundai je zkrátka dobrá značka a každou chvilkou nám přináší hezčí a hezčí kousky. Pěkná práce!
hmmm, ono se není čemu divit, btw ten Tucson je super kára, chci ho v bílé je nejhezčí
Já si myslím, že santa fe je lepší než tucson, 4. generace…
Nerozdělený zisk příštích let neexistuje, jen minulých.
Ziskovost dcer zahraničních matek, které žijí z toho, že prodávají zboží nakupené od matky, nemá prakticky žádnou vypovídací hodnotu z hlediska vlastního podnikání, ale je to jen odraz nastavení transferových cen kvůli mezinárodnímu zdanění. Jinými slovy pro laiky, jde jen o účetní a daňové hrátky s tím, jak velký zisk se vykáže tady a jak velký v zahraničí.
Možná ušetřili na dealerech, ale je to špatný výhled do budoucna – zákazníci problémy registrují, prodá se méně aut, kvůli tomu později méně náhradních dílů.
Známá z H. Brodu má dva roky staré auto – ale zrušili jí tam autorizovaný servis. Další auto bude skoro jistě jiné