Hyundai loni vydělal v Česku šestkrát více. I přes pokles tržního podílu

Nový Hyundai Tucson po zahájení sériové výroby. Foto: HMMCNový Hyundai Tucson po zahájení sériové výroby. Foto: HMMC

Společnost Hyundai Motor Czech (HMC), která zajišťuje distribuci a prodej vozů značky Hyundai v Česku a na Slovensku, loni výrazně

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Luboš Perný

Tohle je jasný tahoun budoucnosti, škodovka bude mít brzo odzvoněno tohle bude nástupce nové doby.

Robert

Není se čemu divit. Hyundai je zkrátka dobrá značka a každou chvilkou nám přináší hezčí a hezčí kousky. Pěkná práce!

Majky

hmmm, ono se není čemu divit, btw ten Tucson je super kára, chci ho v bílé je nejhezčí

Bodhi

Já si myslím, že santa fe je lepší než tucson, 4. generace…

Tomas

Nerozdělený zisk příštích let neexistuje, jen minulých.

Ziskovost dcer zahraničních matek, které žijí z toho, že prodávají zboží nakupené od matky, nemá prakticky žádnou vypovídací hodnotu z hlediska vlastního podnikání, ale je to jen odraz nastavení transferových cen kvůli mezinárodnímu zdanění. Jinými slovy pro laiky, jde jen o účetní a daňové hrátky s tím, jak velký zisk se vykáže tady a jak velký v zahraničí.

Prngr

Možná ušetřili na dealerech, ale je to špatný výhled do budoucna – zákazníci problémy registrují, prodá se méně aut, kvůli tomu později méně náhradních dílů.
Známá z H. Brodu má dva roky staré auto – ale zrušili jí tam autorizovaný servis. Další auto bude skoro jistě jiné