Hydry zmizí z dalších tratí. Z Prahy do Mělníka a Mladé Boleslavi začnou jezdit RegioFoxy
Jednotka 847 pro PID. Foto: České dráhy

České dráhy již převzaly 72 nových motorových jednotek řady 847.

České dráhy již převzaly 72 nových motorových jednotek řady 847.
Škoda hyder, tak krásně se tam z Jedlový spalo (teplo, měkoučko)…
Objednáno je 108 ks, poslední dva pro Karlovarský kraj.
A S60? Zde slíbené od 2026 před podpisem prodloužení smlouvy. https://zdopravy.cz/ceske-drahy-miri-k-prodlouzeni-smlouvy-ve-stredoceskem-kraji-zmizi-vetsina-regionov-197827/
Byly objednané původně tam ale budou jezdit dočasně do 12/2029 na 070 než bude nová smlouva na (asi) BEMU?
Když jsou rychlejší, dojde výhledově ke zkrácení jízdních dob?
Myslíte na trati do Všetat kde se v každé stanici křižuje a je problém vyjezdit včas i to současné? Není to jen o rychlosti vlakové soupravy.
Myslel jsem to samozřejmě sarkasticky směrem na tu poznámku v článku, kde se to uvádí jako výhoda, když reálně k ničemu nebude, max snad odstranění trochy zpoždění.
Nedojde. I kdyby nebyl totálně doprasený jízdní řád, kde jsou dlouhé prostoje, tak co Fox získá na jízdní dynamice, ztratí pomalým otevíráním a zavíráním dveří ve stanici.
Už by s těmi dveřmi měli něco udělat. Ta pomalost otvírání je ubohost.
To ano, v Jihočeském kraji budou od nového JŘ jezdit na některých spojích Strakonice – Blatná a Blatná – Nepomuk, prodloužení pravidelné jízdní doby 3-5 minut…
Kvůli dveřím?