Humanitární vlaky Českých drah odjely na polsko-ukrajinské hranice, vezou materiální pomoc
Příprava odjezdu humanitárního vlaku na polsko-ukrajinskou hranici. Foto: ČD
Spoje nevyužil nikdo, kdo se chtěl urychleně vrátit na Ukrajinu.
Prosím, chybí mi podstatná informace, ze které stanice na polsko-ukrajinské hranici odjíždí. Jeden teď a kdy další? Děkuju.
Přemyšl.
Mozna by opravdu bylo vhodne k tomu vlaku taky pripojit par plosin s nepotrebnymi tanky, a munici…
Munice tam putuje jinak.
zdravotní materiál
Tak poslední nepotřebný tank o kterém vím je u Hustopečí a má zadřený motor…
Neblbněte, teď fakt není čas na to jim posílat nedostatkovou těžkou výzbroj. Možná tak až budou nová děla jim poslat ta stará, nebo nedávno vyřazené pušky, ale pokud vůdci Hordy šibuje, tak je možná bude třeba nasadit v Polsku či na Slovensku. Nedej bože zde.
Tak snad budou plné alespoň na cestě zpět. Myslím že časem se budou plnit více a více, přece jen to všechno je ještě poměrně čerstvé.
Daly by se případně, v případě velkého objemu pomoci přidat ještě nákladní vozy? Dnes jsem četl o tom že je na pomoc vybráno už poměrně dost a asi by v tom objemu bylo lepší to poslat takto vlakem než auty.
O nákladních není potřeba uvažovat, dokud se neukáže, že osobních je zoufalý nedostatek, i po pomoci ostatních dopravců. A to se asi neukáže, nestěhuje se celá Ukrajina.
Myslel jsem pro materiální pomoc z ČR na Ukrajinu.
On myslel asi nákladní vozy pro lidi.
Mám jednu otázku… Nebo asi raději ne.
Bývaly doby, kdy se extra nákladní vagón používal pro spěšniny.
Zas takový nedostatek těchto starých vozů není. Depa ČD Plzeň, Děčín a Olomouc by byly schopny sestavit po jednom takovém vlaku, a v případě reaktivace již odstavených (a stále ještě celkem kompletních) vozů ještě minimálně dva vlaky. A to by stále bylo bez zásahu do běžného provozu. Při osekání rychlíků (těch složených z klasických vozů) byť jen o jeden vůz v každé soupravě, by se hned získaly desítky dalších vozů, a to bez zásadního vlivu na běžný provoz.. RJ má také vozy navíc.