Hradec Králové zařadil do provozu nové autobusy SOR
Zahájení provozu nových autobusů SOR v Hradci Králové. Foto: DPMHK
Nové autobusy nahradí v provozu Citelisy a Citybusy.
Nové autobusy nahradí v provozu Citelisy a Citybusy.
Chudáci cestující, to je teda lituju!
Proč?
Měl jsem čest se svést oběma typy. Velmi mě to překvapilo, když na hradecké Hlavní nádraží přijely tyto NSka. Nikde jsem v interiéru neviděl fušeřinu, laminátové díly na sebe pasovaly. Na sedačkách se sedí komfortně a vozy v provozu jezdí krásně plynule a především tiše, a to i v blízkosti jeho zástavby. V salonu pro cestující je menší hluk od motoru, než v Citelisech. SOR mě příjemně překvapil.
To je asi věc názoru, tiché mi teda nepřijdou, aspoň v blízkosti zástavby motoru (hodnotím zatím jen NS12).
Pražská NBčka, konkrétně jejich motor, vysloveně řve. Je vytáčený do vysokých otáček a to opravdu trhá uši, u nich se nedá mluvit o komfortu. Sedadla mají sice fajn, ale stačí se podívat na dílenské zpracování v interiéru a je to fušeřina jak vyšitá. Nikde nic nelícuje, díly jsou smontovány nakřivo, dveře při otevírání třískají o podesty, podlážkové kryty jsou namontovány nakřivo. Nemluvě o nedostatečné pevnosti skeletu vozu, který je plný výztuh. NSka jsou naštěstí o několik levelů výše. Je dobře, že už NBčka v SORu odepsali a vyrábí už jen novou generaci, na které je hodně znát, že se v… Číst vice »
Omlouvám se, jsem matlal, myslel jsem, že píšete o řadě NB. Omlouvám se.
Jojo, taky bych jim přál Iveca. Nemám HK rád…
SOR to je sorry jako
Že si mohli dovolit nechat postávat funglonový busy tři měsíce kvůli čekání na IS, to zní jako (jemně řečeno) podcenení plánování.
A „nastoupení a vystoupení“ sice pobavilo, ale opravdu by bylo lepší, kdyby se zvedla jazyková kvalita zdejších článků.
Když může mít fotbalový klub okresního přeboru „prezidenta“…
On je ten DPMHK tak velký, že musí mít generálního ředitele?
Zeptejte se tiskového mluvčího DPmHK.