Hotovo: Obchvat Krupé na D6 postaví Metrostav Infrastructure za 1,5 miliardy

Nový úsek dálnice D6. Foto: Úřad vládyNový úsek dálnice D6. Foto: Úřad vlády

Stávající silnice I/6 podle ŘSD už dávno nevyhovuje hustému provozu, po vybudování dálnice se změní v silnici II. třídy.

Zpět na článek
18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jméno

Bravo, vybrat zhotovitele trvalo „jen“ rok od pravomocného povolení :-).

Olda

Kdybyste si článek přečetl, dozvěděl by jste se proč tomu tak bylo (čekalo se na vyjádření ÚOHS).

V. K.

Výborně. Ta křižovatka s II/229 je fakt nebezpečná.

Vojtaur

Nevite nekdo, jak to vypada s dalsimi useky – jakoze aktualni situace, jestli se take ocekava zpozdeni a nebo to jde zatim podle planu.

Jakub

Situace je následovná: Hořesedly přeložka – podává se žádost o SP Hořovičky obchvat – podává se žádost o SP Petrohrad – Lubenec – žádost o SP snad 2022 Knínice – Bošov – žádost o SP snad 2022 Knínice – Žalmanov – pracuje se na DÚSP Žalmanov – Olšová Vrata – aktualizuje se DÚR Olšová Vrata – Karlovy vary – aktualizuje se DÚR Uvidí se jaké „problémy“ budou u SP. Pokud to dobře půjde, tak první dva úseky půjdou do realizce na přelomu roku 22/23. Petrohrad snad během roku 2023. Další úseky jsou otázkou i s ohledem na finance a na… Číst vice »

J.K.

Ale už takhle je to docela luxus v přípravě i postupu, snad to vydrží…

BND30

Tak ona je to čím dál více směrem na Karlovy Vary taková smutná vybydlená země nikoho, tak se nikdo moc nebouří….

Jakub

S ohledem na financování se celkem nabízí úsek Karlovy Vary – Bošov zadat jako PPP, délka úseku 32 km shodná s D4. V roce 2024 se dostaví D4, vyhodntí se PPP a může se okamžitě použít na D7.

Saljack

Tak PPP lze vyhodnotit teprve až ho zhotovitel/provozovatel předá státu a to rozhodně není po dostavění.

JirRa

Tak hurá. Po zprovoznění obchvatu Řevničova a Krušovic to je mezi Krušovicemi a Krupou samá nehoda.

Petr

Zatímco ceny práce a stavebních materiálů jsou minimálně o 40 % vyšší než před 10 lety, stavíme minimálně o 30 % levněji než před 10 lety. Krásných 250 milionů za kilometr.

Jiří Kocurek

Ono je to kus od kusu. Záleží taky na objemu zemních prací, velikosti a počtu MÚK, u mostů na základové půdě.

Nigieu

Nejdřív D7 pak D6, skvělá zpráva, teď ještě D3

Radim

D7 může klidně „chvíli“ počkat. Ale D0 , D3 a D35 ne.

Walker

Souhlas, D7 by byla fajn, ale z D0 se mi chce brecet. U D7 bych teda uvital tu cast kolem letiste, pokud by se nekde fakt musela ted hned stavet…

Jiří Kocurek

Cenu za nejhorší přechod pro chodce vyhrává: https://mapy.cz/s/jozadezole
Dělené druhé místo obsazují přechody na Strakonické a v Brně na Staré dálnici.
Medailisty žádáme, aby urychleně zmizeli v propadlišti dějin.

Radim

Ano, ten je fakt „úchvatný“ 😀

Daniel

Souhlasil bych, kdyby to stálo tak, že buď bude dříve D7 nebo D0, D3 či D35. Nicméně takto ta otázka nestojí, že.