Hořovice se dočkají nového obchvatu za 397 milionů korun, začala soutěž

Silnice II/114 na okraji Hořovic. Foto: Google Street ViewSilnice II/114 na okraji Hořovic. Foto: Google Street View

Obchvat má být hotový v roce 2025.

22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
SYN

Toto podle mně není obchvat, ale dosti krátká spojka dvou silnic… hodit se bude, což o to, ale „obchvat“ je pro takovou stavbu značně nadnesený pojem.

Helena

Pokud vim, existuji i plany na pokracovani JV obchvatu s tim, ze se to za mestem napoji na Podluzskou a pojede se dal „po staru“ pres Felbabku.
Do te doby uz se tesim, jak bude vsechno jezdit pres Rpety, protoze dolu k Lochovicum a pak na Rejkovice se nebude nikomu chtit, kdyz to jde pres Felbabku… ale kdo by se vracel jeste v Horovicich, kdyz to pak za okruhem pujde na Rpety… a to teprve bude lahudka pro takhle malou obec…

Petr

Felbabka požaqduje také obchvat a Rejkovice, jako součást Jinec, škoda mluvit.

Tom

Pro koho je ten obchvat určen?
Tranzit odkud kam?

Hroch obojživelný

Právě že nikam… Jsem místní a vidím tam nějaké přínosy. Ale velmi okrajové. Jako například lepší cesta do nemocnice pro lidi jedoucí od Berouna, možnost rekonstruovat nebo zrušit stávající nevyhovující cestu (serpentinu) kolem motokár, nouzové řešení v případě (opětovného) rozkopání kruháče u Lidlu a tak. Ale nic z toho není standardní důvod, kvůli kterému by někde v tomto rozsahu byli ochotní investovat.

Pozn. taky by to mohl být trolling vůči developerovi u nemocnice, ale to časově nevychází.

Petr

Protože Jince nemají dodnes vyřešeno kudy projít mimo zástavbu.

Petr

A jak to chcete procpat na Jince? Spojka D5-D4 má pokračovat na Hostomice a Dobříš. Proto to nejde na Felbabku.

Petr

A máte jinou trasu? Rád se s ní seznámím.

Petr

Moje řešení je bohužel ještě méně proveditelné. Spojku bych vedl pod Brdy, tedy nejkratší cestou a bez vlivu na okolí. Jen je to trochu drahé.

Petr

Nelíbí já vím a nejen kvůli ceně a ochraně přírody.

Tom Matto

Mluvil o tom Madl v podcastu. Do konce roku mela byt studie. Vzhledem k omezene kapacite D0 a dalnic u Prahy je jenom otazka casu kdy velky okruh bude muset byt. Ale ze by soucasti bylo propojeni D5 a D4 u Horovic pochybuju.

Petr

No Amíci mají jiný názor. A nejde pouze o průmysl.

Jiří

no, kdo tento obchvat vymyslel ??? kde se vyhazují milióny. to je teda ingeněr. A znám to tam dobře

Konečně

Přesně! Díky dopravní indukci doprava v Hořovicích po dostavbě obchvatu zkolavuje. Tvrdí to urbanisti a já jim věřím.

Petr

Nějak nechápu proč by ta doprava měla kolabovat? Je to prostě určený pro auta, hlavně teda nákladní, která jedou od PB a chtějí se nějakým způsobem se dostat k D5 a naopak. Teď musí složitě přes město

Petr

Tam mne fascinuje ta nová bytová výstavba za Nemocnicí, tedy přímo u obchvatu. Doufám, že tam zas budou prskat, že jim jezdí auta pod okny. No a kdyý uý bude obchvat, tak šupky dupky dál směrem k D4.

Petr

No uvidíme.Snad jim dali podepsat, že nebudou bránit kolaudaci.

Sch

To jsou bytovky nemocnice.

Petr

Ještě ke všemu, takže nám odborně vyčíslí obtěžování hlukem a jeho vliv na zdraví.

Petr

A jak by mohli prskat, když už je stavební řízení hotový a vybírá se zhotovitel?

Petr

Postavit, ještě neznamená provozovat. Víc jim radit nebudu.