Havířov modernizuje MHD, instaluje e-paper jízdní řády a informační LED panely

Zastávky v Havířově získávají jízdní řády s technologií E-paper. Zdroj: HavířovZastávky v Havířově získávají jízdní řády s technologií E-paper. Zdroj: Havířov

Digitální zobrazovače jízdních řádů získá čtrnáct zastávek, LED panelů bude devět.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kopr

Jako prototyp dobre, ale jako finalni verze? Zlute tlacitko znam z nejakeho dopravniho prostredku, na konstrukci hezky naroubovany solar a konstrukce samotna… no zas original, ceska cesta. V tomto pripade Havirovska.

Je hezke videt, jak lze verejny prostror takovymito zdanlive nenapadnymi prvky kultivovat, viz. nove zastávky v Praze v cerne barve… s nebo totalne degradovat, jako zde.

E-ink je jinak samozřejmě fajn.

Lojza

Boží je přiložená fotka, kde ve dveřích na vás kouká kýbl a koště :). Moderní doprava je hold moderní…

Tomáš

🙂 neuvěřitelné jak jsou některé věci nesmrtelné:) to samé si ještě pamatuji i před 40 lety, KAROSA ŠM11:) bez koštěte ani ránu:)

Jiný Petr

Sice kolem roku 1984/85 (tj. pře 40 lety) začaly ŠM11 už dosluhovat, neb v roce 1982 začala sériové výroba Karosy B 731, ale ano kýbl+koště tam tenkrát byly.

Já tedy pamatuji trojsestavu „koště+kýbl+konev s vodou“ 🙂

Baraba

Bohužel výrobce vozidla nepočítá s úklidem prováděným řidičem na končné. Jinak by určitě v autobusech byly i úklidové komory….

Mimopražský

Moderní doprava bohužel nemá samočistící schopnosti, kterým chování přepravovaných subjektů dost často moc nepřidá. Díky trendu nízkopodlažnosti navíc odpadly prostory, kam bylo tyto prostředky možné uskladnit.

MHD

Pro Prahu sci-fi, tady realita.

Peeetr

Dystopiské sci-fi.

Jan T.

No ani ne, epaper displeje na pár zastávkách jsou, ale jen pro testování. LED displeje se taky konečně rozmáhají. Nejtěžší je přetavit ty prototypy do běžného provozu. V tom má DPP tradici, viz asi dekáda testování elektrobusů než si konečně nějaké koupili (a zrovna ty Škodovky za nic nestojí, totiž stojí celý den v garáži a nejezdí), trolejbusy se testovaly 5 let po několika kusech a dnes horko těžko zahajují pravidelný provoz.

ldx

Furt jen testují, trolejbusem z Letńan jsem se už svez, nově jsou troleje i na letiště, ale trolejbus jsem tam ještě neviděl.

MHD

To jo. Zavádění trvá dlouho. Ale zpět k panelům. Testoval se i nějaký se solárním dobíjením? Dle fotky v Třinci takové mají.