Chrudim Moravany jsou stále v provozu, jenom ta přidaná krabice na Wi-Fi v nich nějak nefachčí…
Fandík
11 měsíců
Tohle já bych osobně klidně rád viděl i na rychlíku MOST-PLZEŇ …. stejně víc jak rychlík to je spíš jak zastávkový osobní vlak a navíc v naší síti ještě moc nízkopodlažních jednotek na rychlících nejezdí.
Muselo by se jezdit dvojkou a nemají 1. třídu. Na tom tankodromu co je místy by to bylo i komfortně horší jak 628/845 a o tepelném komfortu ani nemluvě
Když to někdo objedná a zaplatí tak to zpravidla dostane, skutečně to není na libovůli dopravce…
Svojšín
11 měsíců
Blahopřeji.
XPX
11 měsíců
A ještě k větě „o nasazení zbylých zatím nepadlo definitivní rozhodnutí“: původní předpoklad konkrétního nasazení byl myslím taktéž známý. Čili když dopravce tyto vozy kupuje, musí mít konkrétní záměr o jejich nasazení.
Ty Stadlery můžeš klidně koupit jen tak, není to novej vlak za 100 milionů – buď je někam dáš na svoje výkony a nebo někomu půjčíš na jeho. RS1 v kopřivách stát nebude.
Myslím, že by snad nebyl problém je provizorně provozovat ještě před modernizací interiéru a exteriéru, která je plánovaná na příští rok. Stačí provizorně nalepit logo GWTR, tak jako tomu bylo u 2 vozů, které budou sloužit v Plzeňském kraji (841.267 a 841.269). Právě ten 841.267 (tehdy jako 650.357) byl již v létě 2022 ve zkušebním provozu nasazen na trať 198 (Volary – Strakonice) a taktéž stačilo jen nalepit logo dopravce a nečekat na modernizaci.
Pokud jsou dostupné a za dobrou cenu.. Aspoň můžou v klidu do dílen a dopravce má rezervu na výběrový řízení.
XPX
11 měsíců
Jiné články o zahajovaném provozu v Plzeňském kraji budily dojem, že vozový park je kompletní (tj. 8 vozů). Ve skutečnosti je to tak, že má k dispozici 6 vozů, které prošly modernizací a budou sloužit jako turnusové. Teprve teď pořídil vozy, z nichž 2 budou jako záložní v Plzeňském kraji. To by znamenalo, že tamní provoz bude zpočátku bez zálohy.
Provoz má zahájit až se změnou jízdního řádu 10. prosince. To předtím byly prezentační jízdy.
Jestli měl už při prezentacích všech 6 trunusových a teď přivezl 2 zálohy, tak všecko vpořádku.
Co konkrétně je na tom fascinující? Soused si koupil kdysi starou škodovku, po čase ji prodal a koupil si jinou starou škodovku. Je to také fascinující?
Vůz 650.533 se v pondělí 27.11. přesunul z Bečova nad Teplou do Volar.
Vozy, které nepůjdou do Plzeňského kraje, obdrží firemní zelenooranžový lak?
Kolik má tahle varianta míst k sezení?
Pokud se nepletu, původně se psalo, že jich postupně měl GWTR koupit celkem 16. Pokud by to byla pravda, pak by musel koupit ještě 4.
Vozy inventárních čísel 533 a 542 se momentálně nacházejí v Bečově.
To určitě ne.
Já mám ovšem informaci z druhé ruky, že by se tam nacházet měly. Alespoň dne 13.11. tomu tak mělo být.
Minimálně o minulém víkendu jsem tam dva velmi podobné (spíše totožné) vozy viděl odstavené.
V sobotu ano, v neděli určitě ne
Dva totožné dnes jeli přes Svatavu směr Kraslice
To už je ale 9 dní zpátky a časy se mění.
Krásné stroje. Úplně jako nové.
Šukafony patří do muzea a jako kurníky na zahrádky!
Vás nick vás přesně vystihuje
Pozor! Řada 810 vznikla 1. 1. 1988, stejně jako řada 801.
Nikoliv ovšem výrobou, ale administrativním zásahem.
Vyrábělo se to od roku 1975, táhne jim na 50 roků ježdění, to je fakt na muzeum.
Chrudim Moravany jsou stále v provozu, jenom ta přidaná krabice na Wi-Fi v nich nějak nefachčí…
Tohle já bych osobně klidně rád viděl i na rychlíku MOST-PLZEŇ …. stejně víc jak rychlík to je spíš jak zastávkový osobní vlak a navíc v naší síti ještě moc nízkopodlažních jednotek na rychlících nejezdí.
Jak to vychází stran kapacity?
Muselo by se jezdit dvojkou a nemají 1. třídu. Na tom tankodromu co je místy by to bylo i komfortně horší jak 628/845 a o tepelném komfortu ani nemluvě
Když to někdo objedná a zaplatí tak to zpravidla dostane, skutečně to není na libovůli dopravce…
Blahopřeji.
A ještě k větě „o nasazení zbylých zatím nepadlo definitivní rozhodnutí“: původní předpoklad konkrétního nasazení byl myslím taktéž známý. Čili když dopravce tyto vozy kupuje, musí mít konkrétní záměr o jejich nasazení.
Ty Stadlery můžeš klidně koupit jen tak, není to novej vlak za 100 milionů – buď je někam dáš na svoje výkony a nebo někomu půjčíš na jeho. RS1 v kopřivách stát nebude.
Myslím, že by snad nebyl problém je provizorně provozovat ještě před modernizací interiéru a exteriéru, která je plánovaná na příští rok. Stačí provizorně nalepit logo GWTR, tak jako tomu bylo u 2 vozů, které budou sloužit v Plzeňském kraji (841.267 a 841.269). Právě ten 841.267 (tehdy jako 650.357) byl již v létě 2022 ve zkušebním provozu nasazen na trať 198 (Volary – Strakonice) a taktéž stačilo jen nalepit logo dopravce a nečekat na modernizaci.
Pokud jsou dostupné a za dobrou cenu.. Aspoň můžou v klidu do dílen a dopravce má rezervu na výběrový řízení.
Jiné články o zahajovaném provozu v Plzeňském kraji budily dojem, že vozový park je kompletní (tj. 8 vozů). Ve skutečnosti je to tak, že má k dispozici 6 vozů, které prošly modernizací a budou sloužit jako turnusové. Teprve teď pořídil vozy, z nichž 2 budou jako záložní v Plzeňském kraji. To by znamenalo, že tamní provoz bude zpočátku bez zálohy.
Provoz má zahájit až se změnou jízdního řádu 10. prosince. To předtím byly prezentační jízdy.
Jestli měl už při prezentacích všech 6 trunusových a teď přivezl 2 zálohy, tak všecko vpořádku.
A z jakého důvodu bude šestý vůz dodán až koncem roku 2024?
To netuším a popravdě je mi to jedno.
Protože po tom vám je prd
protože bude jeste rok v nemecku jezdit
Ano, dva jsou záložní, to se ví od začátku.
6 kusů v laku Plzně, 5 v tomto laku, turnusova potřeba 6+2 zálohy tzn. 3 „rezerva“ na Jih.
Jak je to prosím myšleno – „rezerva“ na Jih?
Žádná rezerva na jih neexistuje proboha.
Nebylo tím myšleno nasazení v provozním souboru Šumava, tj. depo Volary?
Bez zálohy ne, k dispozici bude nejaky jiný typ vozidla
Nejspíše 845 nebo sprinter
Je fascinující ze v minulosti GWT svoji jednu RS1 prodal a teď kupuje další
Je to výrobní prostředek, co po něm, když stojí ve stodole bez práce.
Ano, když má dopravce nasmlouvané výkony, tak vozidla nakupuje, když mu výkonů ubyde, tak prodává.
A když má flotilu, tak může něco operativně pronajmout, například za neprovozní po nehodě.
Problém nastane, když jsou takové věci ideologicky nepřípustné…
Tady šlo ale o to že se chtěl zbavit atipického vozidla, ne ze by nemel výkony
Výkonu bylo dost
Co konkrétně je na tom fascinující? Soused si koupil kdysi starou škodovku, po čase ji prodal a koupil si jinou starou škodovku. Je to také fascinující?
To bylo tím, že tehdy byla ta RS1 atypická ve vozovém parku GWTR a tehdy to vůbec nevypadalo, že by někdy v budoucnu rs1 v provozu potřeboval.
Jo a kdy ji komu prodal odborníku?
V roce 2018 a sice dopravci Ostdeutsche Eisenbahn.
Tak to je škoda, že nemohla zůstat v ČR…
Every Sprinter is sacred, every Sprinter is great…
Tak si to zaplať a budeš je tu mít.
Mít teď stroj času, dopadlo by to jinak. 🙂