Gottwald u Brtníků zůstává převrácený. Majitel dumá, co s ním. Most osadí autojeřáb
Převrácený jeřáb společnosti GJW u Brtníků na trati 084. Foto: Drážní inspekce
Osm dní po nehodě jeřábu typu Gottwald u Brtníků na trati Rumburk – Mikulášovice zatím jeho majitel a provozovatel neví,
Je to chyba vedoucího jeřábu tak jak v Chrudimi kde dá převrátil špatní obsluhu .kdy by se dívali na zadní kolečka nic by se nestalo a také proč jej hasiči nakolejovali .udělali by 2 tisocovky Třebová a Plzeň dělal sem 30let na nehodových pomcnych prostředky jak vedoucí pom.vlaku a také nějakej jeřáb sem nakolejoval .znal sem aj zos Plzeň jeřáby tam dělali revize kdo dělal revizi po Chrudimy? Proč jej hasiči táhli za rameno .mělo se demontovat .v Brtníků obdobný případ jak Břeclav edk 750 .měl stahnuty rameno a závaží s v převýšení děl za protiváhu .kdy měl bys.rameno ní… Číst vice »
A má vůbec oprava této trati smysl? Nesnaží se nám to něco naznačit (skoro si říkám)?
Další místo pro cyklostezku, říkáte?
Další místo na cyklostezku, říkáte?
Vyzvednout ho půjdou užiteční idi.ti z káčka, co mají od všeho klíče, to je jasný 😀
podle fotek, bych ho obrátil na podvozky a demontoval bych aby se mohl přepravit do dílny, vjet se tam dá, když mostovku bude dokončovat autojeřáb. Nic jiného jim nezbyde.
Po tom, jak Mazíka dorasovali hasiči v Chrudimi, se není čemu divit. Doufejme, že vyproštění proběhne šetrněji.
Můžu se zeptat jak šetrněji? A to v Chrudimi ležel v úrovni koleje. Tady je vzhůru nohama pod vysokým náspem. Jsem zvědavý jak se s tím vypořádají mě toho moc nenapadá.
Jak dorasovali? Zvedli ho na koleje a zbytek si měl vyřešit majitel. Tady to vypadá, že to majitel možná odpíská a půjde to do šrotu. Za osud Mazlika můžete děkovat jen jeho majiteli.
Jeřáby se převracely vždycky, jen to nikdy nebyla taková těžká „kráva“. Po bitvě každý generál, nicméně, kdo tohle monstrum pustil na takovouto trať a koho to pustili za „knipl“? Vyšetřování DI ukáže, nechme tomu čas.
Martinm: „jak se s tím vypořádají mě toho moc nenapadá“
Podle fotografií neleží pod náspem, ale na úbočí náspu, což je asi ještě horší, než kdyby ležel až pod náspem. Podle mě nakonec snad aspoň demontují použitelné části (podvozky, atd.) a zbytek na místě rozřežou a odvezou (po silnici) do šrotu.
Věřte, že do šrotu nepůjde. Zvednou ho 2 silniční jeřáby na podvalník a buď pojede k Liebherru do Německa rovnou, nebo se na příhodném místě posadí zpět na koleje. Problém je spíš terén, než hmotnost. V Chrudimi udělalo převracení tankama mnohem větší škody než samotná nehoda a GJW bylo na X měsíců bez jeřábu, místo řekněme 1 měsíce (za což jistě hasičům dodnes děkují). Přitom možností, jak ho jednodušeji a šetrněji bylo více.
Leží na boku na náspu nad říčkou. Tam se autojeřáby nedostanou, resp. ne v takovém počtu aby zvedli 217 tun.
Odpovědět šalinar .martin.petr.zeleznicar v důchodu odpovědnost nese ten kdo zavolal hasiče něj sú školeni na železniční nehody výhodné peníze měl to dělat nehodový železniční prostředky nehodový pomocná jednotka pracovníci sou školeni a nesu plní odpovědnost 2 edk 1000 Třebová . Plzeň nebo na SK Košice mají to v parametrech a vědí jak na to.