Generální opravy libereckých tramvají jsou v polovině, dorazily další dvě
Tramvaje T3R.PLF po generální opravě. Foto: DPMLJ
Postupně prochází generální opravou 14 tramvají.
Postupně prochází generální opravou 14 tramvají.
Vybodněte se na tramvaje. Zrušit,nahradit autobusy a rozšířit komunikace pro IAD.
Navštivte psychiatrickou kliniku,je to vážné.Začínající rozklad osobnosti.
Už by si skoro měli v liberecké vozovně zřídit nějakou rampu jako v Praze-Zličíně (Řepích), když se tam ty tramvaje pořád někam a odněkud vozí i po dráze, a pořídit si k tomu třeba i vlastní vagon na přepravu tramvají po železnici. A když teď rozšířili spolupráci se střešovickým Muzeem MHD i o využití pražských historických vozů také v Liberci, mohla by se taková rampa hodit i při jejich přesunech z a do Prahy.
Pro současné potřeby dopravy tramvají typu T3 do Ostravy a zpět je současné řešení se zvedáky naprosto dostačující. Cokoliv složitějšího (článková tramvaj) či cennějšího (muzejní vozy) se stejně vždycky poveze po silnici.
Využití železnice je v tomto případě víceméně anomálie daná tím, že jak vozovna DPmLJ tak areál Ekovy má vlečku a vozí se pouze neoživené nekompletní T3.
Muzeální provoz aneb T3 Forever…
To ej Vario LF, to nemá ani zrychlovač, tak jaká T3? 🙂
Čerpám ze článku…
Rozdíl mezi T3R.PLF a Vario LF je akorát v tom, jestli tu nově svařenou a o metr delší kastli vydáváte za novostavbu (Vario) nebo za náhradní díl (T3R.PLF) do starého vozu T3.
V Liberci mají nepochybně radost že se budou ještě pár let trápit v T3…
Zatím si nikdo v Liberci a Jablonci na značně modernizované T3 nestěžuje.Poraďte,kde vzít finance,jistě jste odborník.
Opravdu jste mluvil se všemi ze 100 000 obyvatel města?
Nespokojení si nestěžují ale jezdí radši autem.
Už i v Ekově píšou tiskové zprávy lidi od Škodovky… Protože v interiéru určitě nenalezneme odkládací stolky, vzduchové rozvody jsou taky ve vagónech a ne staré T3… Je smutné, že si s tím lidé od fochu nedávají práci a jen tupě opisují a kopírují staré texty.
V tramvaji nejsou vzduchovody? A takové ty mřížky na boku jsou jen estetický prvek?
Ty jsou jen v tramvajích s odporovou regulací a při rekonstrukcích se odstraňují.
Já tedy vidím vstupy pro vzduch i na T3RP a T3RPLF. Včetně těch na fotkách k tomuto článku.
Trošku upřesním, chlazení ss.trakčních motorů a výzbroje,ikdyž tranzostorové se používá stávajících(upravených) vzduchových kanálů.Bavím se o T3R.P s původní kastlí.
V tramvaji jsou dokonce i stolky. Akorát ne pod okny jako v 810, ale levý stolek a pravý stolek v kabině řidiče. A uvnitř těch stolků je docela dost věcí.
Edo je třeba dobře číst článek.
Milý zlatý, staré a původní T3 měly motor -generátor pro „výrobu“ ovládacího napětí 24 V (tehdy ještě nebyly polovodičové měniče) a zároveň sloužil jako větrák hlavně pro zrychlovač a dalšími cestami (vzduchovými rozvody) ochlazoval ostatní elektrovýzbroj. V T3SUCS byl vzduch vháněn i do vozu, který se odpadním teplem vytápěl. Takže mají.