Generální opravy libereckých tramvají jsou v polovině, dorazily další dvě

Tramvaje T3R.PLF po generální opravě. Foto: DPMLJTramvaje T3R.PLF po generální opravě. Foto: DPMLJ

Postupně prochází generální opravou 14 tramvají.

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Karel

Vybodněte se na tramvaje. Zrušit,nahradit autobusy a rozšířit komunikace pro IAD.

Jindra

Navštivte psychiatrickou kliniku,je to vážné.Začínající rozklad osobnosti.

investičák

Už by si skoro měli v liberecké vozovně zřídit nějakou rampu jako v Praze-Zličíně (Řepích), když se tam ty tramvaje pořád někam a odněkud vozí i po dráze, a pořídit si k tomu třeba i vlastní vagon na přepravu tramvají po železnici. A když teď rozšířili spolupráci se střešovickým Muzeem MHD i o využití pražských historických vozů také v Liberci, mohla by se taková rampa hodit i při jejich přesunech z a do Prahy.

Ondra K.

Pro současné potřeby dopravy tramvají typu T3 do Ostravy a zpět je současné řešení se zvedáky naprosto dostačující. Cokoliv složitějšího (článková tramvaj) či cennějšího (muzejní vozy) se stejně vždycky poveze po silnici.

Využití železnice je v tomto případě víceméně anomálie daná tím, že jak vozovna DPmLJ tak areál Ekovy má vlečku a vozí se pouze neoživené nekompletní T3.

Jan

Muzeální provoz aneb T3 Forever…

Jiří Kocurek

To ej Vario LF, to nemá ani zrychlovač, tak jaká T3? 🙂

Jan

Čerpám ze článku…

Jiří Kocurek

Rozdíl mezi T3R.PLF a Vario LF je akorát v tom, jestli tu nově svařenou a o metr delší kastli vydáváte za novostavbu (Vario) nebo za náhradní díl (T3R.PLF) do starého vozu T3.

Stráťa

V Liberci mají nepochybně radost že se budou ještě pár let trápit v T3…

Jindra

Zatím si nikdo v Liberci a Jablonci na značně modernizované T3 nestěžuje.Poraďte,kde vzít finance,jistě jste odborník.

jirik.e

Opravdu jste mluvil se všemi ze 100 000 obyvatel města?

Stráťa

Nespokojení si nestěžují ale jezdí radši autem.

Eda

Už i v Ekově píšou tiskové zprávy lidi od Škodovky… Protože v interiéru určitě nenalezneme odkládací stolky, vzduchové rozvody jsou taky ve vagónech a ne staré T3… Je smutné, že si s tím lidé od fochu nedávají práci a jen tupě opisují a kopírují staré texty.

Kubrt

V tramvaji nejsou vzduchovody? A takové ty mřížky na boku jsou jen estetický prvek?

Karel

Ty jsou jen v tramvajích s odporovou regulací a při rekonstrukcích se odstraňují.

Kubrt

Já tedy vidím vstupy pro vzduch i na T3RP a T3RPLF. Včetně těch na fotkách k tomuto článku.

Bubák2003

Trošku upřesním, chlazení ss.trakčních motorů a výzbroje,ikdyž tranzostorové se používá stávajících(upravených) vzduchových kanálů.Bavím se o T3R.P s původní kastlí.

jenki

V tramvaji jsou dokonce i stolky. Akorát ne pod okny jako v 810, ale levý stolek a pravý stolek v kabině řidiče. A uvnitř těch stolků je docela dost věcí.

Apten

Edo je třeba dobře číst článek.

Antonín

Milý zlatý, staré a původní T3 měly motor -generátor pro „výrobu“ ovládacího napětí 24 V (tehdy ještě nebyly polovodičové měniče) a zároveň sloužil jako větrák hlavně pro zrychlovač a dalšími cestami (vzduchovými rozvody) ochlazoval ostatní elektrovýzbroj. V T3SUCS byl vzduch vháněn i do vozu, který se odpadním teplem vytápěl. Takže mají.