Fotbalisté Slavie si na cestu do Rakouska objednali zvláštní vlak s odjezdem z Edenu
Zvláštní vlak pro fotbalisty Slavie Praha v Edenu. Autor: Petr Končal
„Zastávku máme hned u stadionu, ve vlaku najdeme veškeré pohodlí, které hráči potřebují,“ říká asistent trenéra.
Lůžkové vozy pro dlouhou jízdu
Jak řekl Vlasta Burian v přednostovi: Vy jedete na legitimaci? Tak to já Vám připravím zvláštní vlak a připnu Vám k tomu taneční vagón 😀
Proč?
https://www.csfd.cz/film/8553-proc/prehled/
Co to s tím má společného? 🙂
Taky se jelo vlakem. Ale kolega to má Pomořané. Nejeli tím hráči, ale fanoušci, a nebyli sešívání, ale Sparťani.
Fotbal. Jinak v tom má ale kolega hokej. Hráči vs. fanoušci, Slavia vs. Sparta.
diky za tip na večer!😁
Ahoj – dotaz: při objednané dopravě je asi i součástí vlakový personál – to pak v cíli/otočce zůstane s vlakem a čeká na odjezd zpět – to samé strojvedoucí? Nebo je na území Rakouska nahrazen rakouskou četou? Díky.
Personál ČD končí v pohraniční přechodové stanici.
Mohli by jim tam dát 380 017 – Kometa expres 😉
Já vám nevím co tu řešíte?! Tohle není žádnej šotovýlet ani výlet nějaký školy.
Sportovní kluby pomalu řeší na takovou vzdálenost soukromé lety a vy byste jim tu pomalu počítali, jestli by neměli jet na Lítačku na hranici kraje, protože by ušetřili 5 Kč.
Vůbec vás nechápu.
Coby, způsob dopravy přece neurčuje zákazník, ale Úřad na Nábřeží v čele s ministrem. Ten přece plánuje veškerou tu automobilovou dopravu. Že by se zákazník a dopravce zařídili spolu bez schválení úřadem, to je nemyslitelné obejití ouřední hiearchie a rozvracení státu.
Prostě to plánované hospodářství mají stále v kostech.
Tak jako nevím, jestli není jednodušší vypravit autobus, který odjede od stadionu v Praze až před hotel, než řešit vlak a pak ještě i autobus v Rakousku. O ceně nemluvě.
Vezou s sebou spoustu krámů i pomocného personálu, to se do autobusu nevejde.
Do vysokého autobusu se toho vejde, nemluvě o přívěsech. Tažné má pomalu každý coach.
V autobusu jsou namačkaní, nemají takové pohodlí, tady si po zápase na zpáteční cestě budou moct lehnout a vyspat se. Mají tam projektor a dělají teoretickou přípravu. Mají to už vyzkoušené a rozhodují detaily. Soudím, že hlavní důvod vlaku je ta cesta zpátky.
Vleze. Na ligu běžně cestují v autobuse. V autobuse se cestuje i na evropské zápasy, pokud se nevyplatí letadlo.
Zákazník si objednal vlak, tak asi má nějaké důvody. To je jako podivovat se, proč si lidi kupují hezké a drahé oblečení, když by mohli celý život nosit levné tepláky.
Jednoduší to asi je, ale evidentně jim jde o pohodlí hráčů. Kolik je třeba v autobuse lůžek?
Těžko říct, otázka je, kolik jich na 4hodinovou cestu potřebují 😀
Ze stadionu pojedou po půlnoci a chtějí, aby hráči regenerovali. Po cestě tam chtějí probírat taktiku. Co na tom ještě nechápete?
Chce to více klidu. Jen jsem vyjádřil pochybnost nad jimi zvolený způsob dopravy.
Možná by bylo jednodušší, kdyby si ty dva kluby zahráli online FIFU, co Vy na to? 😉
Proč? Jen proto, že mi přijde složitější organizovat relativně krátkou cestu vlakem než autobusem?
Co je složitého na organizování vlaku. Za doby železné opony nepochybně.
Uprchlické vlaky se taky organizovaly bez nějakého prodlení.
Na tohle existují rámcová pravidla …
divím se, že to s vámi nekonzultovali… jen se divím, že takový expert nedělá ve slavii logistiku 🙂
Předpokládám, že nikdy k ničemu nevyjadřujete žádné pochybnosti, leda tedy, že byste na danou problematiku byl expert.
No asi máte pravdu. Ale měl jsem vás doposud za jedinečného experta (na tomto webu) v oboru letectví. Ale ano expandovat se musí. Diskutovat s těmi trouby, co tomu ale vůbec nerozumí, v sekci letectví je fakt únavné.
V době federace jezdili hokejisté Sparty Prahy do Košic a zpět vlakem – lůžkovým vozem. Do Košic se sice dalo letět linkou, ale zpěátky v noci neletělo nic, vlakem to měli jednodušší …
Tak chtek
A jak se přepravují mezi hotelem a stadionem?
Počítám, že z Prahy jel klubový autobus. Já bývá běžné. 😀
Jojo přesně tak klubový bus za 15-20 tis.kč aby je převezl z nádraží na hotel a z hotelu na stadion dohromady tak 12 km 😁 A to se vyplatí😁 Jinak cesta vlakem s lužkovou upravou je 100% pohodlnější než 3.5 hodiny se trmacet v busu a do vlaku se vejde i více darmojedu kteři tam jedou na pěkně placený výlet 😁
Tak jim ten výlet nezáviď…
Doběhnou v rámci tréninku
Přes Linec nebo přes Vídeň?
Tam přes Summerau, zpět se budou vracet přes Břeclav
Kolik pak taková akce může stát?
Vectron na dva dny 90 000 Kč, vagóny 39 000 Kč, personál, poplatky za použití kolejí, elektřina, celkem tak 160 000 Kč. Otázka, kolik bude reálné učtováno.
Proč by nebylo, Luftjarda a jeho kámoši z KS Číny mají peněz dost.
Za ucast ve ctvrtfinale KL je bonus 1M euro.
No jak na co ☹ Aby zaplatili lidem ze security služby přesčasy za zápasy s Ferenbachce a Lincem na to udajně 20 tis.kč nemají ………. ☹
Jaké přesčasy ?
Objednává se vlak z bodu A do bodu B … Zákazaník se neobjednává lokomotivu …
Vůbec nechápu, proč tohle řešíte, budete to snad platit vy ze svých daní nebo co? Slavie přece není státní firma, tak si může zvolit to, co jí vyhovuje a na co má prostředky.
Klasika, Čecháčkovi se nikdy nezavdecich.
Kdyby letěli letadlem, tak to bude špatně, kdyby jeli autobusem, tak se bude řešit proč nejeli třeba vlakem, vždyť je to více ekologické.
Hrůza
Co to melete ? Mě je úplně někdo, jak jaký sportovní klub cestuje za zápasy. Jestli jede autobusem, vlakem, vzducholodí či na korbě nákladního auta. Mě zajímá, kolik taková akce stojí. Třeba čas od času pořádám firemní akce a něco podobného by bylo zpestřením…
No ale hledat tyto informace, které tady poptáváte zde a které jsou více méně známé jen mezi dvěmi stranami kontraktu tady? Co takhle poptávka o návrh ceny za vaší firemní akci na jiných místech?
Kde je problém ? Nepotřebuji vědět částku na halíře. Zajímají mě přibližné náklady. Což mi jeden kolega výše sdělil a já jsem spokojený…
No když vám k objednání vaší akce stačí co vám tady jeden kolega sdělil.
A kam by tím letadlem jako letěli ? V St. Pöltnu letiště není, tudíž by museli buď do Schwechatu nebo do Lince, tudíž zajistit dopravu z / na letiště ….
Výhodou vlaku je, že před nástupem se nedělá žádná bezpečností buzerace cestujících – i když jde o speciální let.
Co kdyby fotbalisté chtěli letadlo unést nebo za letu zlikvidovat výbuchem !!!
nooo a čo keď sa tam ukáže ruský agent ? 😀
Tak se tam ukáže.
A kam by to letadlo unášel nebo dokonce chtěl zničit ?
Myslíte že ruský agent je jako muslimský sebevrah, který se jako mučedník hodlá dostat do ráje a tam „udajně souložit s pannami“ …. jak vymývají mozek islámští kazatelé.
Docela zajímavý nápad!
Myslím, že každý kdo jel 300 a více kilometrů valkem a jindy autobusem, ví kde je větší pohodlí.
Problém je spíše v ceně…. Než v pohodli
Pokud si přivezou výhru, nebo třeba „jen“ postup, tak si na to pohodlí bohatě vydělají.
Kdyby kluci nepotřebovali na 5hodinovou cestu celý vlak a lůžkové vozy a stačily jim dva běžné vozy, tak si je mohli zaprahnout za Jižní express do Linze a potom již třeba svoji loko do St. Pölten. Bylo by to určitě o dost levnější. Jak píše někdo jiný, mohou si to dovolit.
Oni hlavně chtějí asi odjet nějak rozumně po zápase zpátky, aby nemuseli zůstávat na hotelu a byli dřív doma , kde mají k dispozici zařízení pro regeneraci
Vždyť v tom vlaku nemuseli jet jenom samostní čutálisté a jejich služebnictvo, ale třeba i rodinní příslušníci a konec konců také fanoušci apod.
Ve stamilioném rozpočtu klubu jsou náklady na vlak marginální výdaje.
Na rozdíl od vlastníka vozidla za půl milionu, který škudlí na dálničním poplatku za 1500 Kč/rok a jezdí po okreskách a stojí ho to na projetých PHM a ztraceném času minimálně jednou tolik …
Za pravidelny vlak 4 voz navic nedate, a predevsim bylo potreba resit cestu zpet, coz vzhledem pravidelnymi vlaky reait neslo. Linz – Summerau je v noci VDS, proto se jelo via Breclav.
A proč by nešlo pověsit za pravidelný vlak čtyří novy navíc ?
A to, že koleje nevedou všude.
Zvláště, když se ještě ořezávají, zatímco silnice se přidávají. Ale hráči mají nohy a mohou i přestoupit, pokud mají zajištěno, že jim to neujede. 🙂
Ale v danom prídade sa nejde hrať do Hornel Blatnej
Čutálisté jezdí taky Pendolinem ….