FlixTrain vyjíždí ve Švédsku, spojí Stockholm a Göteborg

Vozy FlixTrain po modernizaci. Foto: Giulio Coscia / FlixMobilityVozy FlixTrain po modernizaci. Foto: Giulio Coscia / FlixMobility

Švédsko je prvním zahraničním trhem německé společnosti pro železniční spojení.

47 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
M M

Zaujalo mě, že se vlak vyhýbá všem větším městům na trase

Samo

Ktorým väčším mestám? Tam žiadne väčšie mesto nie je 🙂 SJ zastavujú v Skövde a Katrineholme (inde len nejake okrajové spoje). V Skövde bude aj Flix, v Katrineholme nie, ale zas má nejake zastávky navyše.

Leoš Konečný

Panebože ochraň svět před tímto zeleným hnusem

Nechápu

Já se tím rád svezu, pro mě je rozhodující cena a kvalita služby, ne barva laku. Vy si klidanko připlaťte za správný lak švédského státního dopravce. 😀

gajda

Ale on tam jezdí ještě ten červenej vláček 😉 A kvalita u FlixTrainu s tím co zatím ukázali v Německu zrovna nic top nebylo. Jediný plus bylo, že šlo půlku Německa přejet za 10€

Richard Fiala

Kolik je S – G asi km, 700? Pak ta cena je na Švédsko velmi nízká což ovšem zdejší zazobanější snoby nezajímá.

Richard Fiala

Co je to za blba cenil jsem si že tady je oproti jiným fórům těch rozumných a zasvěcených příspěvků mnohem vice.

Tomáš Záruba

38 vlaků týdně? To zní na Flix skoro jako nadstandard. 🙂 Ale tedy už to, že se neuvádí počet raději „v kladiva / o víkendu“ nebo podobně, dává tušit, že to zas bude JŘ vyvolávající nevolnost typu „každý den jinak“…

jarda V.

To jsou zhruba 3 páry denně.

liposh

Takhle hezkej vagón má Flixtrain jenom jeden a ukazuje ho na všech fotkách, ne? 😀 Protože já jsem to, co v tom německu jezdí viděl. Vedle toho Jančura z německa dotáhl uplnej zázrak, Flixtrain vybufetil z nějakého železničního hřbitova vagóny, který snad i v 70. letech , kde už tehdy rezly, na tom smetišti i blafly.

Jackub

Krásně řečeno! 😁

Jiří Kocurek

Pak se nabízí řečnická otázka: Proč ty vagony na smetišti skladovali?
Zásoba žárovek, na krabici napsáno „prasklé“.

Samo

Pred niečo vyše týždňom som videl Flixy odstavené pri Göteborgu a všetky vyzerali takto (bolo ich tam veľmi veľa). Tiež som bol prekvapený, ale zdá sa že ich švédska prevádzka bude celkom civilizovaná.

Nezabúdajte že to je franšíza a dopravca v SE nemá s dopravcom v DE nič spoločné.

gajda

Tak je pravda, že zvenku to bude hezký po noční aplikace folie, a uvnitř, i to co mají v Německu po modernizaci ujde, ale pořád je toho málo.
https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2020/07/flix3.jpg

Leoš Konečný

To je pravda, Flixtrain i Flixbus je strašná zplácanina šrotů

Petr

No, zplácanina šrotů na Fluxtrain nevím, ale na Flix busu mohou být při současné situaci max 4 roky, před Cividem max 3 roky……

Pavel Q

V 70. letech se v Německu vyřazovaly předválečné třínápravové.

Bifidus

Tahle korporace je horší než rakovina.

Jaaa

Proč? V čem má menší právo podnikat než RGJ?

Leoš Konečný

V tom, že vrací dopravu o 30 let zpět

Jaaa

To i soukromí dopravci v ČR. A? Pokud si to zákazníky najde, tak co vás to trápí?

Jiří Kocurek

Týjo! Kolik vozů v roce 1991 jezdilo s funkční klimatizací na vnitro linkách v ČR? Já teda pamatuju Bpjo a jízdu podle kulatých rychlostníků.

Dopravak

Jen bych doplnil, že tam mezi dopravci na této trase nebyl jen MTR ale též Blå Tåget (modrý vlak). Teď v covidu snad nejezdí, ale dlouhou dobu tam byli (byť se orientovali na vyšší klientelu ve špičkové časy). Takže nebyli teď dva, ale tři. Tento bude čtvrtý.

Adrián

Myslím, že áno. Ak nič iné, mne to príde aspoň zaujímavé. Ale 100 ľudí, 100 chutí 🙂

Nyvlt

Potřebná informace?

Beny

Na portálu o dopravě? Ano

Facepalm

A myslel někdo na švédské režijkáře?!

Jiří Kocurek

Že by odbory poslaly protestní nótu švédskému králi?

ABC

ostrou prosbu!

Jaaa

SJ vystoupilo z FIP už dávno, takže jejich boj.

Petr

A Leo se k flixtrain bude vracet při obnovení provozu po pandemii nebo ho vyautovali natrvalo ?

Avlaky

Natrvalo

Leoš Konečný

Snad ne, tyto dvě parodie tady chybět nebudou

noerf

Bude pod značkou Flixtrain jezdit ještě LE v Německu, nebo tam již definitivně skončili?

Avlaky

Asi definitivně

Anonymní alkoholik

Pod Flixem určitě, ale pokud Renfe odkoupí podíl v LE, tak by mohli překvapit pod jinou značkou. Asi přeháním, ale třeba takové Avlo v podání LE na německých VRTkách… 🥰😀

Avlaky

Další dopravce Zelenal☹️, doufám že mu RJ začne dělat konkurenci, má lepší služby jak Flix

XXXD

Jako že by Regiojet začal z ničeho nic najednou jezdit ve Skandinávii? To dost pochybuju.

Marcel Štancl

Proč ve Skandinávii tam je studené moře? Hezky si Jančura obsadí Jadran tam je lépe.

Jakub P

Kdo potřebuje teplý moře, když má na břehu saunu… Ale klidně si myslete, že na Jadranu je líp, aspoň nebude Skandinávie tak přecpaná.

V. K.

Saunu ve vlaku umíme snadno zajistit za pomoci béček bez klimatizace.

Jakub P

Jenže tam nebude ten studenej bazének/moře/jezero, tam bude zteplalý úplně všechno… Ale každému dle libosti, komu vyhovuje Jadran, ať jede na Jadran, kdo dá přednost sauně v béčku, jeho volba. Já bych bral nějaký to severský jezero…

Jiří Kocurek

V Brně je jenom přehrada, v Ostravě laguny, nikde žádné moře. Že by tam byli cestující?

Avlaky

Za pár desítek let určitě😅, ale ta Francie nezní špatně

Leoš Konečný

Já bych řekl, že RJ má služby a Flix nemá nic

Jakub P

Spousta lidi chce od dopravce jedinou sluzbu a to aby je dovezl na misto. Idealne vcas a v rozumnym pohodli.

Jasne, jsou lidi a neni jich malo, ktery potesi nadstavba typu zabavni portal, obrazovky v sedackach, obsluha nosici jidlo a piti, jidelni vuz, nebo si chtej priplatit za jeste pohodlnejsi sezeni. Budiz jim prano, kdyz chtej a zaplatej to, ale pro radu lidi to fakt nutnost neni.