FlixTrain v Německu expanduje, začne nabízet i lehátkový vlak

Prvním vlakem FlixTrain jelo kolem 500 lidí. Foto: FlixTrainPrvním vlakem FlixTrain jelo kolem 500 lidí. Foto: FlixTrain

Společnost FlixTrain patřící pod FlixBus pár týdnů po svém startu oznámila další expanzi na německé koleje. Nově začne nabízet spojení

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
korči

A nezezelená nám tim pádem i celej Leo Express?

petr.r

zelený, žlutý, modrý, červený.

petr.r

toho by se mohli chytit čd a jezdit lehátkem za 500kč do chorvatska.

fensterglaser

petr.r:

Zkuste to navrhnout Jančurovi, ten umí jezdit za obdobné predátorské ceny.

petr.r

to by nebylo špatný, ale platím z daní čd tak chci něco za něco.

Petr 766

fensterglaser: Takže když někdo jezdí levněji než ČD, tak je to predátorská cena? A když pak ČD někde „najednou“ podrazí cenu za km ve výběrku nebo začnou jezdit za podobné ceny jako konkurence (najednou to jde….?), tak to je ok, nebo taky predátorské? Predátorské by bylo, kdyby Jančura pak nějak výrazně ty ceny zvýšil, až by přestala jezdit konkurence. A to se nikde nestalo (a ani nezkoušejte vytahovat Liberec, kde ta kačka byla kvůli úplně něčemu jinému, což nakonec potvrdil i soud a pokutu dostalo ČSAD Liberec). Jestli je někdo predátor, tak Flix, jakmile dostanou dopravce pod sebe nebo je… Číst vice »

PAN

Třeba časem zajede „zelený vlak“ z Lörrachu i do té Basileje i geograficky 🙂 – Riehen a pak Basel Badischer Bahnhof.

I když potřeba to nebude, dojed se tam dá příměstkou dopravou už nyní. Jen jste stále v Německu, na předměstí Basileje (dá se popojet i kousek S-bahnem k německé kranici).

http://zdopravy.cz/monopol-sbb-ve-svycarsku-konci-stat-povolil-poprve-konkurenci-u-dalkovych-vlaku-10587/

Pavel

Podle vervy, s jakou se všemožní soukromí dopravci pouští do nočních vlaků (a evidentně se jim vyplácí, když v nich pokračují), je vážně s podivem, proč se jejich síť v poslední době tak rapidně snížila?
V případě nějaké delší cesty mi tento způsob dopravy přijde jako nejlogičtější – člověk neztrácí čas, nemusí platit za hotel a na místo přijede hezky ráno odpočatý, občas sebou může vzít i auto, když chce, to vše bez přestupů a ekologicky…

Panoramix

S tím odpočinkem ve vlaku bych to tolik nepřeháněl. Ve stanicích je docela rušno i v noci, navíc brzdění a rozjíždění vlaku není nic, co by se dalo snadno zaspat. Když k tomu propočtu fakt, že cestujete klidně až s 5 cizími lidmi v kupé a musíte si tak neustále hlídat své osobní věci, už z těch pozitiv nočního cestování příliš nezbude. Je to spíše takové podřimování od stanice ke stanici. Něco se dá eliminovat pořízením cestovního dokladu do vyšší cestovní třídy (třeba lehátka 1. třídy u ČD), ale to jsme zase cenově trochu někde jinde.

korči

Rozhodně je to nesrovnatelně pohodlnější cestování než autobusem nebo dokonce autem. Do jistý vzdálenosti se nemá cenu bavit ani o letadle. Tohle je prostě díra na trhu, kterou svojí neschopností vytvořili „národní“ dopravci a fandím každýmu, kdo se do ní vrhne.