FlixTrain spustil v Německu novou trasu, plánuje vstup na švédskou železnici
Vlak FlixTrainu v Berlíně s vlakem do Kolína nad Rýnem s lokomotivou Siemens Vectron. Foto: FlixTrain
Společnost FlixTrain rozšířila od dnešního dne své působení na německé železnici. Ráno vyjel z Berlína první vlak firmy patřící pod
Ten vlak Stuttgart-Berlín jsem viděl osobně . Ty vagóny byly velmi podobné těm, co jezdí na trase Brno-Havlíčkův brod. 😀 (východoněmecké, stáří 30 let a více a jen nový nátěr) Byl jsem jednu dobu fanda Flixbusu, ale na vlastní oči jsem si ověřil, že Flixbus ani Flixtrain nemají ve střední (rozuměj postkomunistické) evropě absolutně co nabídnout. Flixtrain nabízí nižší cenu, než DB ,s nejnižší možnou kvalitou, aby je německý cestující za tu kvalitu ještě pořád nepřizabil. A to my už tu máme jako standard, naopak cena není tolik problém.
No jsem zvědavý, kam tohle povede. Za dvacet let může být FlixTrain největším železničním dopravcem v Evropě.
Mimochodem, kdo provozuje tyhle vlaky? Nepředpokládám, že ho vlastní přímo FlixTrain.
Pokud by jezdili i v Česku, ČD a RJ by byly v obrovské ztrátě. Leo by spáchal sebevraždu, možná by to neovlivnilo GW Train, pokud by teda nejezdili i v regionech.
Pokud by jezdili v ČR, tak LE by byl ten, který by pro ně jezdil jako první. Nakonec s ním spolupracuje i v Německu jakožto s prvním soukromým železničním dopravcem.
Ty ceny za km jsou neskutečně vysoké. Že s nimi v německu konkurují DB je jedna věc, ale v ČR by se našim (ČD, RJ, Leo) cenám ani nepřiblížili, to je prostě fakt.
“ Cesta trvá 5:45 minut.“ Škoda, že start takového rychlovlaku proběhl za naprosto mizivého zájmu médií…
„Vlak táhne lokomotiva Siemens Vectron se speciálním modrým polepem, který láká obyvatele k účasti ve volbách v Evropském parlamentu.“ Volby jsou snad do Evropského parlamentu nebo ten polep láká voliče k tomu, aby volili přímo v budovách EP?
DORTMUND https://m.youtube.com/watch?v=iAgX6qlJEMc