FlixMobility získal další investory, do firmy nalijí 650 milionů dolarů
FlixtTrain na hlavním nádraží v Hamburku. Foto: FlixTrain
Dopravce chce použít peníze na další expanzi, největším trhem se mají stát USA.
Dopravce chce použít peníze na další expanzi, největším trhem se mají stát USA.
„…firma úspěšně zvládla pandemii díky ‚vhodně řízeným úpravám sítí pravidelných spojení‘.“ …no neni to spis tak, ze firma uspesne prehodila vetsinu ztrat na ty, ktery pod jejich znackou jezdi?
Ano 🙂 zrušili linky, dopravci, ať si řeší leasované vozidla a zaměstnance. Po rozvolnění loni a letos se jen vždy připomenou, jak navýšení z 0 na 1 pár spojů na lince znamená navýšení kapacity o 100 %.
Takze takova ukazka predatorskeho kapitalismu
No uvidíme. VW taky nikdy úplně vstup na americký trh nevyšel. K tomu stále ještě není zcela jasný konec kovidu atd..
Fandim jim ať jim vstup na americký železniční trh vyjde, Americké železnice tu konkurenci potřebují
Kde tato groteska sehnala dalsiho investora? To uz asi potrebuji pres ne jen prat penize
tato groteska trvá už několik let… kdy investoři lejou peníze do šíleností typu tesla, uber, a cokoli dalšího, co umí udělat hezkej powerpoint a v názvu (a nebo na prvních dvou slajdech) je nějaký cool slovo 🙂
Ačkoli nejsem skalní příznivec tesly, tak je nezpochybnitelné, že nevídaným způsobem rozhýbala celý automobilový trh a aktuálně jde stále o nejúspěšnější EV na světě, které všichni ostatní teprve dohánějí. O dalším veleúspěšním businessu majitele Tesly nemluvě.
Rozhýbala nepochybně, když musí člověk běhat nabíjet dětské odstrkovadlo výrazně těžší než skutečné auto…
Tesla… do příchodu Muska byl největším inženýrským počinem elektromobility hybridní Prius s dojezdem na baterii 7 km. „Baterie jen na ukládání energie mařené bržděním.“ „Spalovací motor nemůže nic nahradit.“ Pak přišel Musk. Solární superchargery, nové superbaterie, velká kapacita, rychlonabíjení, možnost SW i HW upgrade zakoupeného automobilu… Vloni uvedena Tesla S Long Range Plus s dojezdem okolo 650 km. V roce 2014 Musk zpřístupnil zdarma patenty z vývoje elektromobilů ostatním výrobcům, protože „vůdčí postavení na trhu nezajistí patenty“, „patenty dusí vývoj“ a „pokládání min za sebou v podobě ochrany duševního vlastnictví bylo by to v rozporu s naším cílem“, tedy nasměrovat… Číst vice »
Do švestek! Nevyjedou!
(Nebo jak to vy žlutí vtipálci píšete?)
Kde by v USA vzali švestky…
Tak pokud máš fond, investuješ a ne každá investice skončí ziskem. Nicméně Flix, kterej dokázal v Německu prorazit s dálkovým autobusem a zrušit monopol, kdy dálkovka šla pouze vlakem má potenciál. Že doteď ty peníze jen smutně pálí je jedna věc, ale tady to jsou investice, kde se čeká na zisk klidně 10 – 15 let a jelikož na západ od nás se jede na ekovlně, mohly by toho využít a jednou se do toho zisku dostat.
A teď si představte ten budoucí primát ČR a Státních drah v opačném směru… 😀 😀 😀
Ten monopol neporazil FlixBus, ale změněná německá legislativa, která ty dálkové autobusy povolila. Pak vznikla spousta dopravců, pomlátili se mezi sebou. Už to vypadalo, že nejúspěšnější bude zelený MeinFernbus, ale koupil ho MODRÝ Flixbus, a nějak se od toho s podporou investorů odrazil dál…
Třeba někde u Armády spásy nebo někde pod mostem… 😀
“ Nyní přecházíme z obrany do útoku. “ A proti komu se bránily? Až tento projektový pasystém dojde na vrchol tak investoři puknou. Nemyslím si, že by byl odpovědný a trvale udržitelný . Nicméně před dvěmi lety cestou do Mnichova s přestupem ve Vídni jsem problém neměl a jinou zkušenost nemám , přesto raději podporuji dopravce s vlastními jednotkami .
Branili se proti dusledkum pandemie, ktera omezila zajem a moznosti dalkoveho cestovani na minimum…
S čím ? S jedním autobusem na výstavce ? Lidi doma na GAT a provoz zastaven a starají se majitelé , nikoli Flix . Flix je parodie na dopravce ale má celkem kvalitní systém . Necítím , že by se bránil pandemii , spíše cítím boj s ostatními dopravci .