FlixBus získal pro spolupráci prvního českého linkového dopravce, je jím ICOM
FlixBus, ilustrační foto. Autor: Zdopravy.cz/Jan Sůra
Německá autobusová společnost FlixBus zaznamenala úspěch na českém trhu, když pro spolupráci získala prvního českého linkového dopravce. Je jím jedna
Asi přestávám jezdit ICOMem. Tohle fakt nemohli udělat. Chtěla jsem jezdit českým dopravcem a ne zeleným virem co se tu snaží rozlést a zničit celou českou dopravní společnost. Tohle mu zase u něco víc nahrává, aby toho dosáhl.
Má úplně první cesta s Flixbusem byl nějaký černý Mercedes. Pan řidič nadával jak musí jezdit od rána do večera, protože ti kamioňáci hned všechno rozmlátí, ještě štěstí že má kolečko. Při tankování vyprávěl jak Štajner už dává jen euro za kilometr… No, jízdenka za korunu, zážitků až hanba 🙂
Flixbusem jsem nikdy nejel ani mě to neláká. Raději se svezu Regiojetem, líbí se mi servis na palubě a pohodlí v autobusech a vlacích a jako bonus je to český dopravce, radši podpořím českou firmu než nějaký Němce
RegioJet český dopravce😀. Už dávno ne.
Holding StudentAgency je jako plátce daně registrovaná kdesi v Karibiku v daňovém ráji.
Mohu se zeptat, jak firma se sídlem v ČR může mít registraci v daňovém ráji? Předem děkuji za informaci, o úspory na daňové povinnosti se rád podělím. STUDENT AGENCY holding a.s.
Sídlo:
náměstí Svobody 86/17, Brno-město, 602 00 Brno
To jste četl v Obzoru, nebo v Zájmech?
Pro Pavel: Kde jste prisel na tento blabol? To je nejvetsi kravina, kterou jsem zde cetl. Student Agency je ryze ceska firma se sidlem v Brne, jestli je Brno v karibiku, tak se tam asi prestehuju. Lide prosim vas nepiste se blaboly.
Mezi těmito zastávkami RJ nejezdí ne?
http://www.portal.idos.cz/Down.aspx?f=pdf/L790170_181209_224982.pdf
Konkurenční Tredos přidal v kladiva i SO,NE jeden pár spojů na Třebíč – Jihlava – Praha. Palec nahoru!
Hlavně ty víkendy si to opravdu zasloužilo.
Ta parodie na autobusového dopravce tady ještě je??? V životě nevlezu do toho zelenýho hnusu, jedině do žlitého, to je skutečná kvalita.
Pro hulváty vaší úrovně je ovšem i ten „zelený“ zbytečně příliš velkým luxusem.
Zato vy byste měl cestovat stále dřevěnými dobytčáky ČSD, které byste tady asi sám rád stále měl, vzhledem k tomu co tady stále propagujete a každou soukromou konkurenci tady pomlouváte. Tam patříte.
Na holej pupek odpřísáhnu, že jsem na Florencu viděl zelenej Flixbus autobus, co měl na skle od předních dveří napsáno: STUDENT AGENCY, Nám. Svobody 17, Brno.
To si kupte fakt lepší brýle
FlixBus je doprava pro zoufalce, dobrodruhy, fetky a polokriminálí živle. Normální člověk se tomu vyhne a jede vlastním vozem, případné vlakem RJ / Ex / EC či žlutým autobusem.
LOL
Naprosto normální intercity dopravce jako ti ostatní na evropském trhu.
Josef Petrák: Souhlas, skladba cestujících se nijak výrazně(popř. vůbec) neliší od jiných bus/vlak dopravců provozujících dálkové linky.
Alespoň v ČR a okolí.
Je to s podivem, ale já mám stejnou zkušenost, jako pan Novák. když třeba jedete se Studentem z Prahy do Stutgartu a vracíte se stejný den s Flixbusem, uvidíte ten obrovský rozdíl ve složení . Ve Flixbusu to smrdí, jak v prasečáku a každej druhej tam má dredy. Fakt nekecám a takovýchto zkušeností mám mnohem víc.
Přesně takovou mám zkušenost. Pan Petrák sice dobře píše, že je to „normální“ intercity dopravce, ale co vozí už „normální“ často není. V lepším případě jsou to mladí lidé na cestách a dobrodruzi, v horším divný lidi, které by člověk nechtěl potkat v noci na opuštěné ulici. Vnitro v ČR je na tom o dost lépe (zatím ?).
Pobavil. Nějaké psychické problémy ve spojení se zeleným? 🙂
ICOM urcite neni prvni cesky linkovy dopravce co jezdi pro FlixBus 😉
A který ještě? Umbrella,gumdrop atd nejsou původně linkoví dopravci
Gumdrop bus je od svého založení dopravce působící takřka výhradně v pravidelné linkové dopravě a pro Flixbus už pár měsíců jezdí.
mně by zajímalo, jestli flixbus platí řidičům ty ztracený karty?
Vůbec nevíte o čem píšete, jste totálně mimo mísu!
tak kdo jim to platí, vy víte o co se jedná a třepete se, že tomu bude za chvilku stopka? Nebo na tento problém se nesmí vůbec ukazovat a jedou v tom i větší ryby? A eu mlčí a přehlíží to? Kdybyste raději mlčel.
Když řidič ztratí kartu tak mu je druhá vystavena na kupodivu to samé jméno takže kdyby chtěl jet na obě tak to okamžitě kontrolní orgán zjistí. Už jsem vám tady jednou psal, že sám Flix AETR kontroluje a dává vysoké sankce dopravci za jákekoliv porušení. Dokonce dopravce pro Flix nesmí nechat jednoho řidiče řídit v jednu noc více jak 3h ačkoliv by mohl celou noc. Třeba při lince do Mnichova kde bus zůstáva přes den tam musí jet z Prahy dva řidiči po odpočinku a každý ujede 2,5h pouze a musí znovu dělat pauzu. Takže si nechte ty sračky v… Číst vice »
Osobní zkušenost Praha – Paříž. Jeden řidič více než 4,5 hod., kartu si (asi) vyměnil, druhý spal. Za celou cestu nebyla ani jedna přestávka. Ráno jsme čekali na benzínce, byl nějaký problém s mýtem, nikoho ven nepustili. Suma sumárum si nedovedu představit jak by cesta vypadala kdyby byl bus plně obsazený (každý měl své dvousedadlo). Později jsem chtěl vyplnit dotazník a postěžovat si na nulové přestávky. Zaškrtnul jsem svůj věk, dotazník odpověděl, že nejsem cílová skupina a konec 😀
pane Kulhán, ten řidič tu kartu neztratí, jen požádá o novou, že ji ztratil a to je velký rozdíl, ta karta je na stejné jméno z důvodu, že vlastník nezměnil jméno, dále ta karta má stejný číslo, ale tachograf to nepozná a kvůli flixbusím prohřeškům nás čeká výměna jak tachografů tak jiné karty. Ano ti řidiči tam jedou jak a jsme u jádra věci, jeden řidič jede v autobusu a druhý tam dojede podnikovým autem a chci se zeptat, co budete dělat, když všechna podniková auta budou mět tachografy. Vy jako si myslíte, že neznám předpisy a když se dívám… Číst vice »
Ne! Když pojedu na svojí kartu a pak zase na svojí kartu druhou kdy každá má jiné číslo ale na každé je stejný řidičák tak to první kontrola pozná! A upozorňuju vás, že v Umbrelle co jezdí pro Flix když někdo bude podvádět a riskovat firmě problémy tak letí do zadele okamžitě! To jestli se naváží někam osobákem a pak jede busem jde taky zjistit, musí doložit kde odpočíval. Druhá věc je, že není Flix jako Flix a odběkud z Balkánu může někdo podvádět, ale taky už ho podruhé třeba neuvidíte. Žádný tachografy se měnit nebudou, není důvod. Stačí poupravit… Číst vice »
pane kulhán a co ty jízdní řády, o tym se debatovalo na CZECHBUS a to jsem taky mimo?
Interní směrnice (pravidlo) pro FlixBus, např. u dopravce Umbrella Coach & Buses, je střídání řidičů v režimu dvoučlenné posádky při noční jízdě po cca. 2 hodinách. Důvod je zřejmý, bezpečnost, ochrana cestujících, svěřeného majetku i řidičů. Povolání profesionálního řidiče, nejen na dálkových zahraničních linkách, je opravdu náročná a zodpovědná práce. Takže tomuto internímu pravidlu palec nahoru! A každý řidič – profesionál je zodpovědný mimo jiné i za svou profesní kartu i svou způsobilost sednout si za velký volant. Každý strůjcem svého štěstí i neštěstí. Všem bezpečnou jízdu a šťastný návrat!
Vy remcáte úplně do všeho ale fakt úplně mimo. Vy nemáte páru o AETRu něco jste zaslechl v hospodě a už chytračíte, ale spíš jste pro srandu. Ten kdo do toho dělá se vám jen směje. Z nějaké adresy provozovatele co chybí na buse jste si tady z toho rval žíly. Ty dopravci na rozdíl od Babiše nekradou miliony jen dají řidičům větší diety na úkor základní mzdy. Mě jízdní řád vůbec třeba nezajímá, pro mě je to jen orientační čas odjezdu a příjezdu a tak by to měl v dnešní době brát každý a kdo si myslí že to… Číst vice »
Příspěvek byl pro pana petr.r I když to tady všichni chápou tak to pro jistotu píši.
né já jsem psal, že flixbus nemá jízdní řády podle normy. Tečka, když nechcete odpovídat, že do dubna se zavázal to změnit, tak vůbec na mně nereagujte.
Konečně normální člověk stojící pevně na zeměkouli. Jsem řidič busu 18 let a češi si vždy vymýšlí jen kokotiny a ti co si stěžují mají možnost si to zkusit a pak ať napíšou názor na ty, co píšou tyhle dementní nesmysly. Palec nahoru chlape 😉😎
správně napsaný, oni dostanou menší výplatu a více bokem a jak půjdou do důchodu, tak zaplačou.
No a? Je to jejich volba! Vy víte co bude za rok natož za 20let??? Haha teprve se ukaže kdo zapláče… Vy snad víte kolik si za ten svůj důchod koupíte chlebů za X let? Nevíte, hlavně že vite kolik budete mít důchod, ale co za něj bude nevíte. Směšný… Můj táta jezdil celý život, poctivě všechno na výplatní pásce s důchodu si užil 2 roky. Ať si to každý dělá jak chce a každá firma jak chce a každý si vybere podle sebe. Třeba mají rakovinu a chtějí víc peněz když to bude bokem no a? Jejich volba, s… Číst vice »
Do Jihlavy za 120Kč je na Flixbus nezvykle drahé. To bych neváhal jet s ČD za 139Kč.
Já jsem tam (vinou vlastní blbosti) musel použít „žlutý mor“ před asi 3 roky (večer ve směru do Prahy) a stálo mě to tenkrát 150 Kč – kolik za to chce Jančura od náhodných cestujících teď, netuším.
Vy jste taky mor.
Mám řečnickou otázku. Jak by bez Student agency vypadala česká veřejná doprava?
Moje soukromá řečnická odpověď: Karosy a koženky
Karosy už asi těžko a koženky už na dálkových linkách určitě ne – ale asi by víc lidí jezdilo vlaky místo autobusy …
A jakým vlakem-rybákama?
Ne! Koňkou.
nejsu z prahy.
Bavíme se o Jihlavě. Tam jezdí Stadler motorák (celkem slušný) a po vymetení nějakých děr po cestě přestupujete do 20 let staré modernizace Beer, kde možná „už“ i přečalounili sedačky. Možnosti sezení v neděli nebyly nic moc, teď s babišným bych to v neděli tipoval z HB na stojáka.
Tak koženku jsem vyfotil minulý týden na expresu Praha – České Budějovice. Důvod: slevy.
Ale prd, tu koženku depo Sofia vytahuje z kopřiv vždy když je nejhůř – a to je v Bulharsku prakticky pořád, a bylo to tak i před slevami.
Pro železničář v důchodu – ty už fakt zalez někam. Ty tvoje bláboly to je katastrofa, mor seš akorát ty. Nebýt Radima, tak by tady lidi cestovali jako dobytek. A takovy jako ty to ještě schvalují
Starého modroguma novým kouskům nenaučíš. Zejména z té Jihlavy by vlakem jezdily určitě davy – je to delší, ale zato horšími vozidly a s přestupem…
Co čekat od lidí, co měli celý život režijku a nikdy za cestování neplatili?
korci: Standardně Iveco Crosway, SOR LH, občas Iveco Magelys, zcela náhodně jiný dálkový autokar (Setra, Man, Mercedes, Bova)
Veřejná doprava by vypadala podle trendů okolního světa. S koženkami a Karosami se jdi bodnout, takhle uvažuje jen trotl. Vezmi si, že třeba jihlavský dopravní podnik konkurenci nemá a má jeden z nejmladších vozových parků. Jak je to tedy možné?!
Dotace.
Takže tady nejde o lidi nebo také blaho cestujících, ale o dotace. Pak je důležité, aby se ti správní kamarádi dostali k lizu. Je to tak, že?
Znovu opakuji, že Vám příliš nerozumím, co chcete sdělit. Zkusil jsem to už potřetí a více tomu šanci dávat nebudu.
No zrovna v Jihlavě ten borec co vlastní ICOM je zároveň významný dealer Mercedesu a poměrně výhodně si umí (se státní dotací) prodat vlastní dceřince vozidla.
A cestující zkrátka rozhodně nepřijde – ICOMácké Mercedesy/Setry jsou přes 20 let možná nejlepší vozidla, co třeba ve Středočeském kraji v regionálce jezdí. (Bez té dealerské slevy vítězí všude SOR.)
A mimochodem tenhle trik opakoval v trochu stupidnější variantě nějaký čičmunda z Liberecka, který sám sobě prodával (nebo měl v úmyslu prodávat) autobusy z Cíny. To bych byl rád za Setru a za slušnou MHD…
ale tušíte, je to tych 150kč a jízdní doba je asi o 25minut kratší, ale ted se svezete za 37kč., no a ve stejnou dobu flixbusem za 199 nebo slevněných 49,75kč.
O hodinu dýl a nejspíš s přestupem? Tak to nejspíš patříte k výrazné menšině.