FlixBus rozšíří byznys v USA, míří na východní pobřeží i do Texasu
Společnost FlixBus chce pět měsíců po startu provozu v USA rozšířit svůj byznys na americkém kontinentu o další linky. Do
Společnost FlixBus chce pět měsíců po startu provozu v USA rozšířit svůj byznys na americkém kontinentu o další linky. Do poloviny příštího roku chce firma mít v USA sto autobusů a začít jezdit také na východním pobřeží a v Texasu.
Firma to uvedla v tiskové zprávě. Kvůli expanzi už otvírá novou pobočku v New Yorku.
„Za prvních pět měsíců provozu našich spojů na západě Spojených států se nám potvrdilo, že autobusy FlixBus jsou mezi Američany vítanou alternativou cestování,“ říká André Schwämmlein, zakladatel a CEO FlixMobility. Podle průzkumu FlixBusu dvě třetiny cestujících v USA do té doby autobusem nikdy nejely.
V zámoří FlixBus začínal s nabídkou 27 destinací na západním pobřeží. V červenci dopravce navýšil pokrytí na dvojnásobek a pokryl i střední Kalifornii a spojení se San Franciscem. V současné době s FlixBusem v USA spolupracuje 12 dopravních partnerů, kteří obsluhují 60 destinací. Celkově nyní s FlixBusem spolupracuje přes 300 dopravních partnerů, většinou středně velké nebo malé, rodinné firmy, a ve 29 zemích a vytváří pracovní místa pro více než 7 000 řidičů.
Od příštího roku začne jezdit nově hlavně na linkách z New Yorku a Dallasu.