FlixBus začal prodávat jízdenky mezi Brnem a ruzyňským letištěm, pojede až 7x denně
FlixBus, ilustrační foto. Autor: Zdopravy.cz/Jan Sůra
Poprvé od konce autobusů v barvách ČSA bude mít Brno od 10. prosince přímé pozemní spojení s Letištěm Václava Havla.
To je vše pěkné,ale největší problém jsou noční přílety z Kanarských ostrovů,kde po 23hodině už nic nejede ani z nádraži ani z letiště a lidé z Ostravy to je konec ,čekáte do 07 hod.ráno na první aotobus na hlav. nádraží..absolutně nevyřešené,ale kdo by z vlády co řešil pro sev.Moravu
Létej z Polska, tam je to máš jistější… 😉
Škoda, že si ve Flixbusu nevšimli, že brňáci raději lítají z Vídně než z Prahy. Taky si nevšimli, že 8.12.2017 budou v Rakousku otevírat další úsek dálnice A5 – téměř na hranice (se zbytkem výstavby se čeká na nespolehlivého severního partnera). On je docela rozdíl jet na letiště 3,5 hodiny nebo 2 hodiny. Navíc po přetížené dálnici v 1/3 opravě, nebo relativně volné cestě…
…kdyby to netahali nesmyslně přes centrum, tak by to bylo rychlejší, spolehlivější a tím i využitelnější. Se zastávkou na Zličíně a dejme tomu někde na jihu s malým sjetím z D0 – třeba Jesenice nebo Zbraslav. Zvláště Zbraslav má dobré a časté spojení s centrem, tedy by mohla být pro jih Prahy rozumnou alternativou. Jesenice má nevýhodu, že to není Praha. Když už chtěli na metro, tak to měli otočit na Opatově a pak po Kunratický spojce na Vídeňskou a zpátky na D0.
Souhlasím. Ale někdy mám pocit, že manažeři v této společnosti příliš nepřemýšlí – např.mi naprosto nepochopitelné zastavení nočního spoje z Krakowa do Německa v obou směrech, okolo 2.-3.hod. v noci když tam vůbec nic nejede někde na Zličíně. V čase, kdy v centru je provoz minimální, se běžný člověk nemá tam jak dostat..