FlixBus vyjíždí v Německu s elektrobusy na dálkové linky
Elektrobus BYD C9 v barvách FlixBusu. Foto: FlixBus
Společnost FlixBus spouští v další zemi první linku, kterou bude provozovat elektrobusy. Od dnešního dne spojil Frankfurt s Mannheimem autobusem
Palec nahoru.
To bude nějaká „čistá“ energie jako když svého času se prodávaly v Rakousku nějaké udělátka do zásuvek pro ekoblázny, aby se vyfiltrovala elektřina z Temelína? Tak určitě. A ten autobus je taky vyroben zcela ekologicky. V Číně, takže tady nám továrna nekouří, takže je to ok
Prostě jen PR, nic víc nic míň.
To jako, že autobusy s naftovými motory jsou vyráběny ekologicky?
Tohle fakt nedává smysl. Při dlouhých jízdách dálničního typu je diesel poměrně ekologický. Stačil by tedy nějaký hybrid, který by dovoloval jezdit autobusu na baterky do centra měst, která spojuje, aby nezhoršoval místní rozptylové podmínky. Při plynulé jízdě mimo město by mohl v pohodě využívat naftu. Tohle plně elektrické řešení je zbytečně drahé a stejně neekologické (a to pomíjím skutečnost, že na to nasadí nějakou čínskou plečku a nechávají tady „rudé bratry“ se roztahovat se svojí ideologií). Zrovna teď se objevila nějaká srovnávací studie, která konečně bere v potaz uhlíkovou stopu výroby a recyklace baterií do aut. A ejhle, elektromobil… Číst vice »
Taky jsem se chtěl zeptat, jak ze sítě rozliší špatné a dobré elektrony. 🙂
Předběhl jste mě.
„Eko“ to bude, až se před jízdou připojí čistě jen na fotovoltaiku nebo větrníky.
Je to tak, že čistá energie barví čisté elektrony nazeleno (a díry na žluto), a nabíječka baterií pak jednoduše pustí do baterek jen ty zelené, a navíc má ještě kontrolu (kdyby nějaký elektron chtěl podvádět) v těch žlutých dírách. Takže zelený elektron dovnitř a žlutá díra ven. Úplně jednoduché a každému pochopitelné.
Flixbus = žumpa
A to, že ten autobus nemá toaletu je taky nějak součástí toho celého zdravého a zeleného směru, kam se to ubírá? Protože ten autobus je velkej jako kráva, nevím, proč ten záchod nemá. Ale je zas fakt, že jestli se to musí co hodinu nabíjet, tak vždycky je kam si odskočit. Jinak chválím Flixbus za tu reklamní , grafickou a vizuální stránku, taky ten autobus se mi vizuálně moc líbí, ale jedním dechem dodávám, že Flixbusu nepomůže ani svěcená voda. Zkušeností s nimi mám hodně a ani jedna nebyla pozitivní (to už je dosti na pováženou, protože občas se statisticky… Číst vice »
To já si za posledního cca 6-8 nemám moc většinozu na co stěžovat(snad někdy wifi a jednou pozdní přistavení).
Myslím konkrétní jízdy, ne celkovou politiku zelených.
Pro mě je neuvěřitelný, že by jste s nima měl mít pokaždé vážný problém….
Dokonce jsem měl poslední dobou štěstí na výrazně ochotnější zaměstnance na rozdíl od Regiojetu….
Oprava: 6-8 měsíců.
Záchod nemá, protože baterky jsou objemné a težké, v porovnání s naftou.
Tak z Frankfurt do Mannheimu je to podle Googlu je to podle Googlu 80 km, 55 minut. Se zastávkama něco přes hodinku.
Popravdě, jsou linky, které jedou mnohem dýl (třeba na Slovensku jsme jeli nějakou „lokálkou“ z Popradu do Rožňavy přes 2 hodiny) a taky nemají záchod.
já si pamatuji dobu, kdy jsme projeli evropu s karosou bez klimatizace. Ale divým se, že německá firma si kupuje čínský buse.
Vidíte, z mých asi tak desíti cest s Flixbusem byly všechny pozitivní, jak po Česku tak i mezinárodně.
Ti jste měl teda velké stesti
Prozatím dvě cesty s flixbusem a taky bez problémů. Ale raději jezdím vlakem, ačkoli je většinou podstatně dražší:/
Jako že autobus vůbec přijel a někam dojel, nějaký JŘ se u nich občas moc neřeší. Pak jo, pozitivní to je oproti tomu, že klidně vynechají spoje bez omluvy či upozornění předem. A
Ale na to nemusím jet Flixem, ale můžu s kýmkoliv.