FlixBus startuje s provozem v Indii, spojí 46 měst. Jde o 43. zemi v síti zelených autobusů
Autobus FlixBus v Indii. Foto: Flix
Indie je druhým největším trhem světa v autobusové dopravě.
Indie je druhým největším trhem světa v autobusové dopravě.
Vůči Flixbusu mám subjektivně velmi kritický názor, který možná ale indickým cestujícím tolik vadit nebude. Jel jsem s nimi třikrát, jednou měli hodinu zpoždění a cestující museli hodinu čekat na menším českém autobusovém nádraží bez informací např. SMS apod., infolinka byla tehdy dohledatelná pouze do Německa. Podruhé jsem jel Praha – Brno, bylo by to extrémně předražené a neochotný personál. Potřetí jsem s nimi jel s jízdenkou koupenou předem, zase velmi neochotný personál, který neuměl česky ani anglicky, na mém místě seděl někdo jiný. Si říkám, jak podnikatel s takto špatnými výsledky může získávat tržně navrch nad ostatními dopravci? V… Číst vice »
A jako perličku ještě doplňuji, že výroční zpráva Flixbus CZ s.r.o. za rok 2018 byla podána na soud 5.1.2024, čili se zpožděním téměř pět let. VZ za rok 2022 ani novější tak k 8.2.2024 ráno není. Vizte https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-sl-firma?subjektId=970833 – to je absolutní ignorace běžných tržních pravidel.
„Méně“ je slabé slovo. To se spíš tady Flixbus pokoušel zavést indický standard. 😆
India je skutočne náročný trh. Nastavenie ľudí je úplne iné ako v Európe ale ak zvyšku sveta. Kto nezažil, len ťažko pochopí. Obrovská konkurencia, každý chce byť rýchlo bohatý. To je krajina v ktorej budete mať dom zo zlata a mramoru, pred ním Bentley a kúsok vedľa 2 hory odpadu a prašnú cestu. Úprimne, čudujem sa, že sa rozhodli ísť do takéhoto risku…no na strane druhej risk je zisk a India je obrovský trh. Ak sa tam udržia tak skutočne klobúk dole.
To ty autobusy budou vypadat a odér kari nevyvětrají.
Tak ony ty autobusy teto parodie vypadaji i tak
Chci vidět, jak budou Němci učit Indy nehovadskému chování na silnici. 😆
Budou řídit Indové v Indii, takže doma. To je cajk. Ale ten nepořádek po cestujících, to bude maso 🙂
„Flix poskytne Indům nový standard v cestování.“
No já nevím, zas tak moc bych Indii nepodceňoval. Ona je to sice rozvojová země, ale aby Flixbus přinesl nějaké zvýšení standardu, tak to musí být mimořádně zaostalá země.
Zřejmě jste v Indii ještě nebyl.
Hodně ubohé ..Jednak jste určitě v Indii nebyl a tudíž netušíme, o čem mluvíte a druhák pochybuji, že jezdíte s flixem. Já poměrně pravidelně a nikdy nemám nejmenší problém
Já jezdím Flixem už jen občas (hodně zdražili) a zažil jsem všemožné druhy problémů, např. neexistující rezervovaná sedadla. 😆 Nezveřejňování kompletních jízdních řádů na webu a v appce je taky dost trapné. Na druhou stranu mají aspoň lepší appku než Regiojet a pohodlnější sedadla. Silniční provoz v Indii je strašný, v tomhle (a různých dalších věcech, ale určitě ne všech) je Indie opravdu dost zaostalá. Flixbus by mohl přinést výrazné zvýšení standardu, ale to by musel Indy předělat, což se jaksi nestane. Autobusem jsem tam jel naštěstí jen jednou a milerád se vrátím k místním vlakům, i když ty mají… Číst vice »
Který trh je teda největší? USA? Čína?
Asi jsem měl smůlu, ale před Medison Square Garden stálo 7 zelených autobusů bez jakkoli označené destinace a bylo nutno se řidičů zeptat kam jedou. Doufám že „osvědčený obchodní model“ bude do Indie přenesen lépe.
Ked ma clovek listok, tak v nom zvyknu pisat cislo autobusu, pretoze do jednej destinacie moze naraz odchadzat viacero spojov, ktore ale mozu mat rozne trasy. Ale US je celkovo iny svet v autobusovej doprave. Mna viac zarazilo, ze niektore spoje pokojne odidu skor nez maju cas odchodu- sice mi potom Flix o pol roka vratil peniaze, ale dost mi to skomplikovalo cestu.
měl jsem aplikaci, platba v korunách 😄
Až se dostavíte, zaskočte kousek dál na USS Intrepid. Mnoho možností projít se po letadlové lodi svět nenabízí.
No vidíte, a zrovna hned kousek od intrepidu je další stanoviste, okud jezdí docela dost flixbusu , a tam mají destinace značené „jak pro blbé“ …
Škoda. Náš spoj jel z uválcovaného placu na rohu dvou ulic, zpět nás vyhodili na chodníku před halou.
Fakt? Škoda, že odsud nejezdí, že…
Budou přímé spoje z Prahy?
Ha ha, spokojen?
Teoreticky by to přicházelo v úvahu, FlixBus dnes jezdí až do Turecka. Problém však by mohl být z hlediska tranzitu Íránem, na který se vztahují západní sankce, a z hlediska nestabilní bezpečnostní situace v Pákistánu.
Přes Singapur, takže s přestupem 🙂
Bych se nedivil kdyby se za chvíli objevilo i něco jako „FlixTrain“ pokud už to neexistuje
existuje už asi 5 let…
Já to fakt nevěděl… No, tak co už 😀
Zkuste napřed Google atp.
Existuje, ale (zatím) ne u nás. Ale nevidím na tom nic špatného, levnější alternativa zlodejsky předřazeným DB a spol.
Já slyšel že ty jejich služby jsou extrémně tragické. Ale na německé poměry teda asi dobrý?
Tak alternativou je zlodejsky předražené DB, které se k cestujícím chová tak, že jakmile trochu zafouká vítr nebo je nějaký problém, tak ruší vlaky bez jakékoli náhrady. Ale aby bylo jakože hodni, tak lidem milostivě dovolí ty předražené jízdenky použít další den, až se uraci jezdit.
Ano, na německé poměry je Flix train skvělý
Vy mi úplně mluvíte že zkušenosti! A to, že jim řekněte, že jedete na letiště a musíte stihnout let, je vůbec nezajímá! Od teď na letiště už jen se student agency a jejich službou garance odletu.
Copak? Nepřijeli v předstihu před jízdním řádem, ale načas?
Ještě nezaložili FlixPlane, ale to by jim úplně stačilo koupit Wizz Air a přetřít ho nazeleno. 😆