FlixBus spouští další linku na ukrajinské hranice, z Českých Budějovic pojede přes Vídeň
FlixBus, ilustrační foto. Autor: Zdopravy.cz/Jan Sůra
Další linku z Českých Budějovic spustí od 3. dubna společnost FlixBus. Firma získala licenci pro prodloužení stávající linky Medyka –
Z ČB do Vídně jedině vlakem! Každé 2 hodiny, cena přes internet 9 euro, z Velenic nový CityJet. Je to konkurenceschopné vůči IAD, i vůči cestě na pražské letiště. Velká škoda, že státní moloch nemá potřebu tuhle skvělou službu více promovat!
Já když jsem chtěl jet přes Velenice tak mě to nabízelo cenu 1200kc. Přes Linz to bylo levnější ale s novým JŘ to taky pěkně potichu zdrazili
Musí se to hledat na eshopu OBB. Je to akční cena, budou tam +/- 2 jízdenky na každý spoj.
VJE už existuje i přes Velenice. 19 EUR z Prahy, 14 EUR z Budějovic.
U ÖBB z Budějovic sice i za 9 EUR, ale v prodeji jejich je pravděpodobně méně, a důchodce nebo student na to nedostane Babišovu slevu.
K čemu to pořád vymýšlejí takový kraviny? Že jim to ty findy platí? Bych je chtěl vidět, když by si na to měli vydělat jako třeba Regiojet. Jen blázen by jel takovou trasu a ještě v těch jejich keplech bez služeb.
To je dotovaná linka?
Získají tržby z Vídně z vyšší kupní silou a přitom nástup řidiče bude v ČB, takže nižší česká mzda.
návoz Gastarbeitrů do Vídně z obou stran…
Vážený pane Radku – omlouvám se Vám, ale četl jste tu zprávu prosím pěkně důsledně ? Já jen že snad ani nemůže být pravdou, že by jste dokázal tak ,,fundovaně,, odpovědět…. Opravdu si myslíte, že ukrajinský a nebo polský dopravce využívá služeb českých řidičů – s nástupem v Českých Budějovicích ? , když linka dojede úplně v pohodě do max 21 hod na ukrajinsko/polské hranice a tím samý způsobem jezdí i obráceně ? Tzn že ve dvojposádce úplně v pohodě dodrží v obou směrech 561 – nebo chcete-li AETR…. Nezlobte se prosím na mě, ale pokud to jenom trochu jde,… Číst vice »
Prostě to zkouší, peníze zatím mají a občas jim nějaká linka vyjde. Otázka je, na jakou cílovou skupinu míří – spoje na Ukrajinu jsou spíš pro gastarbeitery a sociálně slabší lidí.
Gastarbeiteři nejsou špatná cílová skupina. Jezdí pravidelně. Takovou linku pak můžete mít stabilně celoročně vytíženou. A Ukrajinec, co pracuje ve Vídni, zase tak chudý není.
Leoš Konečný: Blázen je ovšem zejména ten „odborník“, který trpí utkvělou představou, že ta linka je určena primárně pro cestující, kteří by ji používali v celé trase – přitom jde zjevně o linku předpokládající především úsekovou frekvenci s tím, že v úseku Vídeň – České Budějovice a zpět bude využit autobus dosud jinak celý den stojící nevyužitý ve Vídni, aby dovezl Rakušany do jižních Čech na oběd a na prohlídku například Českého Krumlova (proto je ostatně linka trasována touto oklikou).
,,pozorovatel,, – Konečně první, rozumný, nezaujatý a ekonomicky-smysluplný názor. Je to přesně tak jak píšete. Přeji Vám příjemný zbytek dne. Zdraví Vás Pavel
Jel jsem pár dní zpět sice jen Olomouc – Katowice (linka Vídeň – Varšava), ale cesta příjemná a autobus byl plnej ze 3/4. On ty služby má málokdo. A že by jel někdo Budějovice – Medynka bude spíš výjimka, ale z Budějovic bez přestupu na Slovensko nebo i do tý Vídně už by to využívaný být mohlo a pokud nebude, jen se to zase zkrátí.
Jel jsem Flixbusem z donucení jen několikrát (nebyla jiná možnost) v několika zemích – a ani jednou to NEBYLA příjemná cesta! O takovéhle „kulturní“ zážitky vážně NESTOJÍM !!!
Chtělo by to spíš rychlejší spojení ČB – Brno. V rychlíku minimálně 4 hodiny docela utrpení, zvlášť bez bistro vozu. Autobusy se vejdou i pod 4 hodiny.
Ono ani po té silnici to ale není žádný zázrak, viz autobusy Regiojetu, které jezdily před pár lety a dost cestujícím se v nich dělalo z těch kroucenin blbě. A teď v tom rychlíku nově jezdí alespoň minibar, bistro by se tam podle mě nemělo šanci uživit.