S jedním to s digitálním tachografem nevyjde. Doba Praha-Budapešť na otočku jeden řidič a 5x v týdnu už snad pominula.
Profesor
1 rok
Takže jeden směr spotřebuje jednoho řidiče a zpět musí jet jiný. Jako pokud to pojede plné není problém … Ale to nepojede. Nebo se někde vystřídají ale stejně jsou potřeba na jeden den dva. Ekonomicky mi to moc nevychází
Jedlík
1 rok
Mělo by se dodat, že to ranní spojení v 5:00 z Liberce do Prahy stojí od 199 Kč tudíž je i dražší než jízdenka s linkou 345 s Opuscard s lítačkou 145 Kč, bez Opuscard s lítačkou 164 Kč, Bez Opuscard a lítačky 185 Kč. I konkurenční Regiojet je v 5:30 levnější a o něm ani zmínka. No né, to už není ten původní p. Sůra.😀😀😀😀
Nepoužitelné? Pokud v Praze potřebujete být tak brzo a nechcete jet už ve 3:20 courákem, tak si tu stovku rád připlatíte. Dopravce nechce mít autobus plný cestujících Liberec – Praha a dál prázdný a když tu relaci jede v „mimořádném“ čase, tak si to nechá zaplatit. Mně to přijde logické. Mně spíš přijde nepoužitelný celý spoj. Asi už jsem na cestování autobusem starý resp. jsem na něj nikdy moc nebyl, ale proč bych jezdil z Prahy do Salzburku 6 hodin autobusem, když to jde za 5,5 vlakem čtyřikrát denně s jedním přestupem? Ani to přímé spojení z Liberce to moc… Číst vice »
Ne. Ale jak už jsem napsal, mně celé tohle spojení nedává moc smysl, když jakoukoliv z jeho relací vyjma Liberec – Praha a Český Krumlov – Rakousko mohu jet rychleji, pohodlněji a flexibilněji (více spojů, více zastávek) vlakem. Jistě, nějaké cestující si to najde, ale ti linku za stávající ceny neuživí a když dopravce zdraží, cestujících ubude.
Každopádně mi přijde logické, že Liberec – Praha je na této lince výrazně dražší, než na spojích pendlujících jen mezi těmito městy.
Kdyby to jelo jako noční spoj, řekněme ve 20 – 21 hodin z Liberce, tak bych to ještě pochopil, ten přímou konkurenci vlakem nemá. Ale to by dopravce nevystačil s jedním autobusem. Ale zase by to mohl ze Salzburgu protáhnout ještě dál.
flixbus má lepší marketing než české dráhy, takže prodejné to bude, já osobně bych to snad i z toho liberce jel raději vlakem, než sedět 8hodin v buse..samozřejmě na této relaci je idální kombo bus do prahy a dále vlakem, je to rychlejší jak tenhle přímý autobus
TrBus
1 rok
Jízdenka vlakem z Budějc do Salzburgu s přestupem v Linci mě vyjde na tento pátek na 306 Kč (jednosměrná pro dospělého bez IN). Autobusem bych tedy nejel i přesto, že je to přímé spojení.
To máte „včasnou Evropa“ nebo něco takového, takže „cena od“, na kterou se nelze spolehnout. Ale to u Flixbusu na ty zaváděcí „ceny od“ taky ne.
Já bych hlavně tak dlouhou cestu nejel autobusem prostě proto, že je to autobus, když ji minimálně stejně rychle můžu jet vlakem, který je navíc většinou mnohem dochvilnější než dálkový autobus.
Džamel
1 rok
Někdy cca 6-8 roků zpátky byla chvilku přímá linka LBC – ČB přes HK, Pce a Vysočinu… Jezdila na tom LC Sorka a moc dlouho to nevydrželo… Nějaký Boblikovec….
A ten Boblick, to byl ve skutečnosti kdo? A především, co konkrétně v dopravě dělal?
Já vím, měli jsme od něj jeden čas linku Praha – Vlašim – Pelhřimov(?), ale kde je té konec.
Mám pocit, že jízdní řád společnosti ADLP a předtím Regiobusu byl České Budějovice – Pardubice – Hradec Králové – Liberec, ale jezdili jen do Hradce Králové.
Dobrý nápad. Ještě třeba vylepšit spoje do Německa a dál..
A co prodloužit linku i na druhou stranu? Nemít přímé spojení Praha – Benátky je pro Flixbus ostuda.
Vnitroredakční spojení, řekl bych..:-)
z mé zkušenosti z trasy ČB – Berlín se řidiči mění po cestě, konktrétně za Prahou tak aby jeden dojel do Berlína a zpět.
Pojedou ve dvou z Liberce tam a zpět.
Kudy pojede? Z prahy na čb by mohli po d4 a vzit to přes písek. 😉
Vzít přes Písek by to mohli, ale je to jedno, když ten bus mezi Prahou a ČB nestaví 😉
Jezdí ještě na těchto autobusech 2 šoféři nebo jen 1?
S jedním to s digitálním tachografem nevyjde. Doba Praha-Budapešť na otočku jeden řidič a 5x v týdnu už snad pominula.
Takže jeden směr spotřebuje jednoho řidiče a zpět musí jet jiný. Jako pokud to pojede plné není problém … Ale to nepojede. Nebo se někde vystřídají ale stejně jsou potřeba na jeden den dva. Ekonomicky mi to moc nevychází
Mělo by se dodat, že to ranní spojení v 5:00 z Liberce do Prahy stojí od 199 Kč tudíž je i dražší než jízdenka s linkou 345 s Opuscard s lítačkou 145 Kč, bez Opuscard s lítačkou 164 Kč, Bez Opuscard a lítačky 185 Kč. I konkurenční Regiojet je v 5:30 levnější a o něm ani zmínka. No né, to už není ten původní p. Sůra.😀😀😀😀
jj, já trošku doufám, že to je jen chyba v tarifu, protože jinak je to nepoužitelné. RJ jezdí v 5:30 asi 17 let, takže nevím, proč ho zmiňovat.
Nepoužitelné? Pokud v Praze potřebujete být tak brzo a nechcete jet už ve 3:20 courákem, tak si tu stovku rád připlatíte. Dopravce nechce mít autobus plný cestujících Liberec – Praha a dál prázdný a když tu relaci jede v „mimořádném“ čase, tak si to nechá zaplatit. Mně to přijde logické. Mně spíš přijde nepoužitelný celý spoj. Asi už jsem na cestování autobusem starý resp. jsem na něj nikdy moc nebyl, ale proč bych jezdil z Prahy do Salzburku 6 hodin autobusem, když to jde za 5,5 vlakem čtyřikrát denně s jedním přestupem? Ani to přímé spojení z Liberce to moc… Číst vice »
A myslíte, že dopravce zaplní autobus cestujícími v relaci Liberec – Budějovice a dál? v 5 ráno?
Ne. Ale jak už jsem napsal, mně celé tohle spojení nedává moc smysl, když jakoukoliv z jeho relací vyjma Liberec – Praha a Český Krumlov – Rakousko mohu jet rychleji, pohodlněji a flexibilněji (více spojů, více zastávek) vlakem. Jistě, nějaké cestující si to najde, ale ti linku za stávající ceny neuživí a když dopravce zdraží, cestujících ubude.
Každopádně mi přijde logické, že Liberec – Praha je na této lince výrazně dražší, než na spojích pendlujících jen mezi těmito městy.
Kdyby to jelo jako noční spoj, řekněme ve 20 – 21 hodin z Liberce, tak bych to ještě pochopil, ten přímou konkurenci vlakem nemá. Ale to by dopravce nevystačil s jedním autobusem. Ale zase by to mohl ze Salzburgu protáhnout ještě dál.
flixbus má lepší marketing než české dráhy, takže prodejné to bude, já osobně bych to snad i z toho liberce jel raději vlakem, než sedět 8hodin v buse..samozřejmě na této relaci je idální kombo bus do prahy a dále vlakem, je to rychlejší jak tenhle přímý autobus
Jízdenka vlakem z Budějc do Salzburgu s přestupem v Linci mě vyjde na tento pátek na 306 Kč (jednosměrná pro dospělého bez IN). Autobusem bych tedy nejel i přesto, že je to přímé spojení.
To máte „včasnou Evropa“ nebo něco takového, takže „cena od“, na kterou se nelze spolehnout. Ale to u Flixbusu na ty zaváděcí „ceny od“ taky ne.
Já bych hlavně tak dlouhou cestu nejel autobusem prostě proto, že je to autobus, když ji minimálně stejně rychle můžu jet vlakem, který je navíc většinou mnohem dochvilnější než dálkový autobus.
Někdy cca 6-8 roků zpátky byla chvilku přímá linka LBC – ČB přes HK, Pce a Vysočinu… Jezdila na tom LC Sorka a moc dlouho to nevydrželo… Nějaký Boblikovec….
A jela v celé trase?:)Nebo jen tradičně jeden den v roce?
Právě v celé trase, ale dlouho to nepřežilo. Chvilku jen do HK, potom Liberec a potom nic…
díky, to mě nějak minulo. ostatně jako většina nesmyslů, co boblick naplánoval:-)
A ten Boblick, to byl ve skutečnosti kdo? A především, co konkrétně v dopravě dělal?
Já vím, měli jsme od něj jeden čas linku Praha – Vlašim – Pelhřimov(?), ale kde je té konec.
Pan Paul
Jezdila to denně Arriva a na území Libereckého kraje platil i tarif IDOL
Tak určitě:-)))
Tak Arriva byla v Liberci snad jen na dvou linkách, Trutnov a Hlinsko…
Mám pocit, že jízdní řád společnosti ADLP a předtím Regiobusu byl České Budějovice – Pardubice – Hradec Králové – Liberec, ale jezdili jen do Hradce Králové.