FlixBus ruší spojení Letiště Václava Havla s Brnem, autobusy přesune na jiné linky
FlixBus, ilustrační foto. Autor: Zdopravy.cz/Jan Sůra
Společnost FlixBus přestane od 10. června se změnou jízdního řádu nabízet přímé autobusové spojení mezi Brnem a pražským Letištěm Václava
Petr.R: Po osekání spojů SA mile rád, lepší než nic … stačí se podívat na JŘ 721309 platný od 10. 6.
Ano, bohužel tu Jihlavu chápe málokdo, když prý prázdné to nejezdilo…
Na jednu stranu chce bojovat s Flixbusem a na straně druhé (nová ředitelka) dělá samé podivnosti v jízdních řádech.
A vy si myslíte, že to jančura dělá z dobré vůle? Jihlavskou mafii neznám, mně stačí jak jančuru utlačují na zlínsku. Prostě kraj mu zakáže a je to.
No to právě nevím, proč to dělá v Jihlavě. Tam mu nemá kdo co škrtat a dělat mu nějaké problémy s vjezdy na nádraží, tak to by se profláklo. Chápal bych, že by část spojů přestala do Jihlavy zajíždět, aby byla časově srovnatelná s přímým Flixbusem, ale on ruší i ty přímé. Zlín souhlas, Zlínský kraj (resp. doprava v něm) stojí za houby odjakživa. Vždy když přišel nějaký dopravce, tak měl problém aby mohl jezdit, začalo to ještě dávno před krajem když začínal Housacar (doteď se spekuluje nad tím, proč nezačal s plánovanými linkami na Kroměřížsko (mimo spojení Holešov –… Číst vice »
Vaclav: „stačí se podívat na JŘ 721309 platný od 10. 6.“ No, to tedy zírám: především mi tam chybí ten poslední denní autobusový spoj (s odjezdem z Jihlavy ve 20:15 hodin), který fungoval jako záchrana, když třeba někdo nestihl přestoupit z rychlíku od Okříšek na osobní vlak do Havlíčkova Brodu (= „100 jarních km“ z ostrovního peronu na nástupiště před staniční budovou …), což je poslední denní spojení vlakem do Prahy, když Kraj Vysočina před několika roky zrušil část trasy osobního vlaku z Havlíčkova Brodu do Čáslavi jedoucího po 21. hodině … Celá ta oblast jižně od „čáry vedené Jihlavou“… Číst vice »
Mohli by linkou Praha – Brno zajíždět do Jihlavy…
a vy byste podporoval němce?
Kdyby se v Německu někdo podíval do mapy před spuštěním této linky, tak ji teď nemuseli rušit.
Ono taky kdo by jezdil z Brna na letiště do Prahy, že. Každý kdo se anglicky nebo německy domluví letí z Vídně…
Na jednu stranu je to škoda. Spojení letiště se vzdálenějšími sídly je prospěšné.
Na druhou stranu s nestabilitou D1 se na to stejně nedalo spolehnout
Ono výrazně spolehlivější je varianta Vlak + Airport expres. Ono to už Jančura zkoušel před x lety přímé spoje na letiště a taky od toho ustoupil. To spíš ty Roztyly mají smysl a je otázka, jestli se tam náhodou Jančura také nevrátí či nevymyslí nějakou minimálně výstupní zastávku někde v té oblasti Prahy. Není nic otravnějšího než skákat po magistrále zlidněného zelenými zklidňovači na Florenc přes ty zbytečné semafory, co se tam postupně přidávaly a pak metrem zase zpátky směr Chodov….
Roztyly jednoznačně – celá idea ÚAN Florenc je naprosto bizarní a autobusy pasírující se centrem města taktéž…