FlixBus přidává v Česku spoje na Lipno i k Balatonu, z linek mizí čínské autobusy
Autobus VDL Futura FHD2 v barvách FlixBus na Florenci. Foto: Jan Sůra
Dopravci jezdící pro společnost FlixBus přestali na některé vnitrostátní linky nasazovat autobusy Scania Touring vyrobené v Číně. Namísto toho se
Je někde na možné sehnat klasické jízdní řády busů Flixbusu z ČR (pdf)?
Portál.idos.cz některé linky,ale ne všechny
Nechceš s tím snad jezdit?
Pokud jsem se pozorně díval na portál.idos , tak Zelení přidávají každodenně přímé spoje na Budapešť – Bratislava Praha. (bez Brna). Možná už ty linky byly, ale ne na portálu(??)
A taky new noční spoj na Praha – Brno – Olomouc – Ostrava – Krakow – Katowice
Rozhodně lepší než ten moloch ČD.
Nevíte, zda Gumdrop je jen „záložní“ firma Umbrelly nebo je to nějaký jiný dopravce?
Jiný dopravce, Gumdrop a Gumdrop bus jezdí pro Eurolines.
Nově i pro FlixBus.
Gumdrop je solidní firma, která pouze jezdí některé linky pro flixbus, protože asi nemohou to vše obsadit. Nebo spíše to by chtělo znát politiku flixbus. Jinak gumdrop jezdí Evropu.
Nechápu, jak můžou být Scanie vyrobené v Číně. Na seznamu továren není žádná čínská.
viz: https://en.wikipedia.org/wiki/Scania_AB
https://en.wikipedia.org/wiki/Higer_Bus
https://www.scania.com/group/en/a-premium-bus-factory-inaugurated-in-china/
Aspoň teoretická parciální substituce kapacity na šumavských lokálkách – bohužel na gumových kolech. Ale úspěch to mít může.
Ano, tj. strašně zásadní pro většinu cestujících, jaké má vozidlo kola.
Nejlepší by samozřejmě bylo, kdyby mohli lidi jezdit do Pasova regionohou Národního molochu.
Jo, to by byl sen nádražáků v důchodu. A ještě jim uznat režimku. 🙂
Tak třeba mě určitě jedno není čím jedu. Vlak je tisíckrát lepší než bus.