Flixbus přestal účtovat poplatek za storno jízdenky, jen u jízdenek v korunách
Společnost Flixbus přestala od zákazníků platících v českých korunách vybírat poplatek ve výši 25 korun za stornování jízdenky. Nově cestujícím
Společnost Flixbus přestala od zákazníků platících v českých korunách vybírat poplatek ve výši 25 korun za stornování jízdenky. Nově cestujícím vrací peníze za nevyužitou jízdenku v plné výši, pokud ji stornují 15 minut před odjezdem.
Změnu obchodních podmínek oznámila deníku Zdopravy.cz mluvčí firmy Martina Čmielová v reakci na text o důvodech, proč Flixbus v Česku neporáží Regiojet.
Nové obchodní podmínky platí od 30. listopadu, a to pouze pro zákazníky na vnitrostátních linkách. Storno je možné přes webové stránky, nejde přes aplikaci. Firma peníze neposílá zpět na kartu, ale formou poukazu na další cestu, který obdrží zákazník v e-mailu.
„Jsme evropský dopravce a na rozvoji služeb přizpůsobených zákazníkům v každé zemi neustále pracujeme. K datu 30.11.2017 jsme změnili naše storno podmínky a českým zákazníkům poskytujeme možnost stornovat jízdenku bezplatně, tedy nově je storno poplatek 0 Kč,“ uvedla Čmielová.
Podle seznamu storno poplatků na webových stránkách Flixbusu jsou rezervace v českých korunách jediné, které lze stornovat bezplatně. Kurz koruny vůči jiným měnám je u vnitrostátních linek z pohledu zákazníka výhodnější kvůli zaokrouhlování cen. Například jízdenku za 59 Kč lze při přepnutí na webové stránky FlixBusu v angličtině koupit za 2,70 euro.
Vzhledem k cenám, které Flixbus na českých trasách nasadil, tvořil poplatek za storno jízdenky v některých případech i 50 % hodnoty jízdenky. U konkurenčního RegioJetu je storno zdarma.