FlixBus obnovuje sezónní linky na Istrii a do Dalmácie
Autobus FlixBus na lince Rijeka - Wroclav, ilustrační foto. Foto: Aleš Petrovský
Pro FlixBus bude provoz zajišťovat partnerská společnost Gumdrop.
Pro FlixBus bude provoz zajišťovat partnerská společnost Gumdrop.
bude zpočátku operována čtyřikrát
Vážně?
A 3x pitvána.
Brno nic? Nebo se chystá něco od Ostravy?
Vám nestačí vlak?
Někdo třeba nemá v oblibě vlaky …
Vlaky rád mám, především v silném příměstském provozu ve velkých aglomeracích je preferuji před čímkoli jiným, ale min. půlden se stovkami neznámých lidí v jednom vlaku není to, co si pod pojmem dovolená představuji.
Naprosto rozumím tomu, že ne každý chce cestovat se stovkami neznámých lidí v jednom společném prostoru, ale tomu se nevyhnete v autobusu, ve vlaku nebo v letadle. Takže víceméně zbývá jet autem nebo si zaplatit celé lehátkové kupé a na nikoho kromě stevardky během cesty nenarazíte.
Jenže v tom letadle budu půldruhé hodiny, ne půl dne.
A tři hodiny na letišti ve frontě na odbavení 🙂
Ale prd. Tři hodiny ve frontě fakt nestojím.
Teď tam musíte být minimálně dvě hodiny předem a počkejte na hlavní sezónu. Zvýšení počtu letů a nedostatek personálu bude znát.
Ale nestojím celou dobu ve frontě. Resp. se mi to ještě nestalo.
Ale prd, v životě jsem nebyl na letišti 2 hod před odletem, včetně letů za velkou louži a problém nebyl. Jen člověk občas dobiha boarding.
Mně pro letošek stačí letadlo do Bulharska. Ale ten vlak jede i z Prahy či Vídně, tak proč to divení?
Provozuje např. linku N919 Wroclaw – Ostrava – Brno – Rijeka.
Ano, ale celoroční linka těžko pojme sezónní nápor zájemců. A nemyslím si, že by FB na tento zájem letos nereagoval.