Byl jsem na Rujáně asi před šesti lety, byť autem. Infrastruktura super, příroda nádherná, a moře, což bylo největší překvapení, tak teplé a nádherně čisté … samotného mě to překvapilo. Koupali jsme se na pláži na severním konci toho šíleného hitlerova paneláku … je tam velké parkoviště, kde se dá krásně nechat auto. Nicméně ceny … ceny jak v Monte Carlu 🙁
pokud ma Němec penize, jede k Baltu. Když je chudý tak do Španělska. citovano volně od německé kamarádky.
Jan
9 měsíců
Pokud by vozili kola, tak jsou ideální pro návrat z nisko-oderské cyklostezky do ČR…
realista
9 měsíců
To může mít docela úspěch, protože vlakem by to sice bylo možná o něco rychlejší (a i pohodlnější), ale v současnosti s minimálně jedním přestupem a určitě i dražší.
Jaj, v roce 1984 Karosou na tábor v Putbusu. Cestovní doba byla nejspíš o pár hodin delší. Z tábora výlety Rasender Rolandem do Binzu a vlakem z Bergenu do Stralsundu. Článek mi vyvolal pěkné vzpomínky, díky. V minulých letech tam jezdil nějaký přímý vlak, to už není?
P.S. opravte prosím Bergan na Bergen
Dokonce až z Brna 🙂 Jízdní doba z Binz do Prahy byla tehdy téměř 9 hodin, mezitím se to na úseku do Berlína trochu zrychlilo, ale stejně ten Flixbus není o moc pomalejší. Navíc je výhoda že staví v dalších letoviscích, kam se z vlaku z Binz musí přestoupit (spíš na místní bus než na úzkokolejku, její nádraží v Binz je asi 2 km od toho normálněrozchodného).
Byl jsem na Rujáně asi před šesti lety, byť autem. Infrastruktura super, příroda nádherná, a moře, což bylo největší překvapení, tak teplé a nádherně čisté … samotného mě to překvapilo. Koupali jsme se na pláži na severním konci toho šíleného hitlerova paneláku … je tam velké parkoviště, kde se dá krásně nechat auto. Nicméně ceny … ceny jak v Monte Carlu 🙁
pokud ma Němec penize, jede k Baltu. Když je chudý tak do Španělska. citovano volně od německé kamarádky.
Pokud by vozili kola, tak jsou ideální pro návrat z nisko-oderské cyklostezky do ČR…
To může mít docela úspěch, protože vlakem by to sice bylo možná o něco rychlejší (a i pohodlnější), ale v současnosti s minimálně jedním přestupem a určitě i dražší.
Zrovna na Rujánu se dá sehnat extrémně levná jízdenka do 500kč
Jak, smímli se zeptat? 🙂
Jaj, v roce 1984 Karosou na tábor v Putbusu. Cestovní doba byla nejspíš o pár hodin delší. Z tábora výlety Rasender Rolandem do Binzu a vlakem z Bergenu do Stralsundu. Článek mi vyvolal pěkné vzpomínky, díky. V minulých letech tam jezdil nějaký přímý vlak, to už není?
P.S. opravte prosím Bergan na Bergen
Do 90. let jezdil přímý vlak z Bratislavy do Binze, jmenoval se Rujana. Autobus na koleje!
Přímý vlak z Prahy do Ostseebad Binz jezdil přinejmenším ještě v r.2013.
Dokonce až z Brna 🙂 Jízdní doba z Binz do Prahy byla tehdy téměř 9 hodin, mezitím se to na úseku do Berlína trochu zrychlilo, ale stejně ten Flixbus není o moc pomalejší. Navíc je výhoda že staví v dalších letoviscích, kam se z vlaku z Binz musí přestoupit (spíš na místní bus než na úzkokolejku, její nádraží v Binz je asi 2 km od toho normálněrozchodného).
a přeprava kol byla zapovězena. takže s kolem v Berlině se muselo přestupovat.
Co máte pořád stěna vlakama?To je kamiony na koleje teď už i autobusy na koleje.Vzdyt ta železnice v Čechách nefunguje a nikdy fungovat nebude
Flixtrain je samozřejmě taky špatně, je to soukromník, kterého nelze ovládat.
Autobus na koleje? Jezdit s jednou 810 takovouhle dálku nikdo nebude a pokud není dost lidí na celý vlak, tak nařizování nepomůže.
Je to úžasná zpráva. Akorát je to Bergen, nikoliv Bergan.
jj, díky